Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het zelfde als wat je vriend rijdt… Maar dan een stationwagen…
Alleen mijne is nog standaard van de buitenkant.. Maar ik heb een diamont sport.. ( veel opties en 2cm verlaagd van de fabriek)hey lisa welkom
zal vermoed ik een wereld van verschil rijden.. van een v6 naar een 4 cilinder :P maar toch wel een nette astra
of er meer vrouwen zijn.. vast wel.. ik zie er alleen vrij weinig op het forum..
anders kijken waar er ergens in de buurt een maandelijkse meeting is van forum leden.. wellicht dat er daar een paar rond lopen..1 kabel aan de hendel.. En onder de auto zitten 2 kabels aan een beugel.. Dus 1 voor links en 1 voor rechts..
ik weet zo snel niet of hier hydraulische of mechanische stoters in zitten.. bij hydraulische stoters kijken of het tikken na korte tijd weggaat.. anders denk ik dat deze vervangen moeten worden voor een 24 paar nieuwe als die droog staan van lange tijd geen olie hebben
graag gedaan.. daar is het forum voor
Anders kijken voor een sport koppeling voor een x25xe.. Die dus meer koppel en vermogen aan kan..
Uit een ander topic.. Kan zijn dat het zepf stellend is zoals in het topic gezegd wordt..
Trek de hoes van de handrem los en kijk of daar draadeind zit.. bij m’n b wel.. zal denk ik bij de c ook zo zijn.. vermoed ik..
Vergeet niet de filter af te vullen met diesel voordat je deze terug monteerd…
Duurt anders ff voordat de motor aanslaat..7 maart 2017 om 17:40 In reactie op: Motorstoring lampje aan.. Slangetje geknapt?! Corsa B 1993 #18340078Motorstoring kun je uitlezen..
Het slangetje vervangen met een rubberslangetje is zo gedaan.. kun je bij elke Automaterialen zaak halen en dan op maat knippen/snijden..Diesel , lucht en een hoge compressie… en uiteraard de juiste inspuiting van de injectoren…
Er is ergens vorige een topic over geweest op dit forum.. Maar vandaar de vraag wat voor systeem je hebt.. Want dit is maar voor 1 bepaald systeem.. De intellink ofzo.. Ik ben verder niet bekens met dat systeem maar ik zag er iets over voorbij komen..
En anders bij een andere dealer de info opvragen .Wat voor systeem heb je want er loopt momenteel een recall op een bepaald systeem…
Ik heb ook een x25xe in m’n vectra hangen.. De aansturing voor m’n bobine komt vanaf de ECU..
Ik heb vorig jaar m’n motorkabelboom vervangen en ik ben dat kastje niet tegen gekomen…kijk op onderdelenlijn.nl misschien dat daar wat opstaat..
ja die is geschikt voor je motor…
of de amperage goed is staat achter op je dynamo die je wil demonteren..hadden ze dan niet beter de samenwerking aan kunnen gaan voor de techniek van de ampera net als met de traffic,movano e.d. i.p.v. dat ze heel de tent overkopen?? jammer dat de duitse overheid hier niet in bij kan springen zoals toen amerika gedaan heeft met general motors ( chevrolet)
ik zat eerder hier aan te denken
http://www.forte-benelux.com/NL/Forte-Producten/Auto/Motor/New-Generation-Motor-Flush.htmlaangezien de meeste mensen hier met het flushen en brandstof en andere reinigers nogal goed aangeprezen worden op het forum…
maar het was maar een idee..
vaak zeggen ze wel dat er meer lekkages naar voren komen na het flushen omdat opgehoopte troep dan weggespoeld wordt…hmm wordt dan een lastige…
ik ben voorstander van een mechanische brandstof druk regelaar i.p.v. een electrische… en dat er een betere sensor is die de brandstofdruk analoog van de meter digitaal meet voor de ECU
maar ik heb geen idee hoe je dit in de praktijk kan uitvoeren…moet je even morgen in de chat vragen op de site..
er zijn er meer die een probleem hebben met de drukregelaar en een backorder niet fijn vinden om te wachten… ( begrijpelijk zou ik zelf ook kut vinden)
wellicht dat zij jouw een oplossing kunnen bieden als ze via hun ook niet leverbaar zijn.. maar als het tijdelijk niet leverbaar is zou het op de site staan.. maar kan er niks van vindenkun je beter deze pakken
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/sensor-brandstofdruk-opel-astra-h-signum-vectra-c.html
en deze zelf vervangen.. mocht opzich niet zo heel moeilijk zijn..er was een tijdje dat de drukregelaar in backorder stond..
misschien een idee om een keer motorflush te gebruiken en je blok schoon te maken.. als alle troep weggespoeld is komen vaak sneller lekkages te voorschijn.. en als je je blok schoon gemaakt hebt dan kun je hopelijk beter zien waar het lek vandaan komt… ondanks dat je al een beetje een idee hebt..
ik denk ook als troep zich ophoopt in de kanalen van je motor dat je carterventilatie harder moet werken en sneller dichtsliptde aansturing voor je bobine gaat dacht ik gewoon via je ECU…
kijk eens met opcom at de aansturing is vanaf de ECU of je via opcom je bobine kunt activeren en uitzetten
kan die geen aansturing vinden dan eens kijken of je een breuk in je kabelboom hebt ( wat bij mij het geval was) -
AuteurBerichten