Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart…
DeelnemerDie gaten zijn standaard, je kunt die punten gewoon gebruiken om op te krikken.
Bart…
DeelnemerUiteindelijk gaan alle m32 lagers weleens kapot, de nieuwe bakken houden het alleen iets langer uit.
Bart…
DeelnemerMatten kan je los vervangen ja. Je hebt wel speciale krammetjes nodig om de bekleding weer vast te zetten. Zou wel alle 2 de matten vervangen aangezien het handigst is als je de stoel eruit haalt.
Bart…
Deelnemer2.2 en nu 2.0 turbo uit 2001
Bart…
DeelnemerHeb zelf ook zon adapter met torque pro en bij mij duurt het altijd even voordat er verbinding is met de ecu.
Bart…
DeelnemerVolgensmij zit die aan de bovenkant van het inlaatspruitstuk onder je ecu.
Je zei dat je de egr had vervangen en ik neem aan dat dit de problemen niet heeft opgelost?
Je zou het inlaatspruitstuk er eens af kunnen halen. Er zitten egr kanalen in het vlak dat tegen de motor zit die nog wel eens willen verstoppen met roet. Kwestie van loshalen en schoonmaken.
Bart…
DeelnemerEgr al nagekeken?
Bart…
DeelnemerMetalen zuigers monteren
Bart…
DeelnemerDe remzuiger is van plastic gemaakt. In verloop van tijd zetten die iets uit waardoor ze vast gaan staan.
27 augustus 2021 om 17:54 In reactie op: Opel Corsa C distributieketting heeft metaal van het blok afgeschaafd #18433478Bart…
DeelnemerLijkt erop alsof hij een koelvloeistof kanaal heef geraakt in het blok zelf. In dat geval is een ruilmotor de enige optie.
Bart…
Deelnemer1.4 is een ketting motor
Bart…
DeelnemerEr bestaat geen wonder middel waardoor een krukaskeering opeens stopt met lekken. Enige manier om het op te lossen is vervangen.
Iets dikkere olie zou nog kunnen helpen maar vaak heeft dat geen zin.
15 augustus 2021 om 12:00 In reactie op: Opel Corsa C 2002; Motor start en slaat weer af, dashboardlampjes blijven brande #18431100Bart…
DeelnemerGa eerst de auto maar eens uit (laten) lezen en kijk welke foutcodes erin staan als hij niet start.
Draait hij wel rond of doet hij helemaal niks?
Bart…
Deelnemer2.0 Cdti heeft een riem
Bart…
Deelnemer[quote quote=18429244]Zou u mij daar meer over kunnen uitleggen? Zou het mogelijk kunnen zijn dat deze zuigers kunnen opwarmen en uitzetten waardoor ze vervolgens de blokken tegen de remmenschijven aandrukken, resulterend in een piepend / aanlopend geluid? Alvast bedankt![/quote]
Als ze iets uitzetten komen ze slecht terug waardoor de blokken ook niet terugkomen en daardoor tegen de schijf aanblijven lopen. Ruik eens aan de blokken, ruiken die verbrand?
Bart…
DeelnemerZitten volgensmij plastic zuigers in, die willen nog wel eens iets uitzetten. Er zijn stalen zuigers op internet beschikbaar of compleet nieuwe klauw.
Bart…
DeelnemerIn dat vierkantje aan de onderkant van de spanner past een 3/8 ratel
Bart…
DeelnemerGoed om te horen. Hoe had je de cilinders gehoont? Gewoon met zon ding voor in de boormachine met 3 steentjes?
Bart…
DeelnemerHoe is het verder met je operatie afgelopen? Ik zou nog reageren maar er kwam nog wat tussen en daarna compleet vergeten.
Bart…
DeelnemerZou kunnen, stekkerdoos even openmaken en knopje met contactspray schoonmaken.
Bart…
DeelnemerDie schermen kan je laten reviseren, 1200 is voor een nieuw scherm.
Bart…
DeelnemerSensor zit onder het tankje. er zit een vlotter in het tankje en die wil wel eens gaan uitzetten waardoor die gaat klemmen. Tank compleet vervangen is de enige goed oplossing.
Bart…
DeelnemerDydrodippen heet dat. Dan moet je dat paneel wel van die module af kunnen halen. Ik weet niet of dat kan.
Bart…
DeelnemerDe panelen onder de airbag en naast de stuurkolom gaan er vrij makkelijk af. Tunnel weet ik niet. Lijkt me wel een knap kunstje om rondom die knoppen van je airco netjes te wrappen.
Bart…
DeelnemerAls de airco leeg is gaat de auto de compressorkoppeling niet aansturen. 9 van de 10 keer is bij corsa c de condensor lek.
-
AuteurBerichten