Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gewoon bellen ,mail duurt meestal wel ff
@Dikkeminne wrote:
mijn opc is gechipt bij vdb works na een turboswap. hij rijdt beter met 98, maar met 95 rijdt hij ook prima. verhaal dat het blok in de soep draait met euro 95 is mij niet bekend.
de benzines van tegenwoordig zijn aardig goed.Dan zou ik eens de zoekfunctie gebruiken over het verschil van 95 en 98 benzine
of over klopvastheid van benzineEn denk dat je daarna alleen 98 tankt
succes
@Haasje17 wrote:
Ik zou zeerzeker voor een remap gaan op een rollerbank. Omdat deze ook echt gefintuned kan worden en specefiek voor jou auto word afgestemd. Je kunt ook voor charterteg gaan dan zul je dezelfde software krijgen, maar nooit zeker weten wat het uiteindelijke reseltaat is.
In chipbox zou ik al helmaal niet voor gaan omdat dit in alle gevalen minder zal presteren omdat deze nogsteeds communiceert met de huidige ecu. En daarbij kan met met een techII of dergelijke niet zomaar zien dat de auto gechipt is. Dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Met deze stelling ben ik het eens
Ben zelf ook op de bank geweest bij EDS en daarbij zijn ook meerdere metingen gedaan
om op een goed resultaat te komen (veel vermogen maar ook een mooie vermogensopbouw)Ik heb grijs gestemd
Mijn mening is:
Zwarte(matte) velgen op een auto met een lichte lakkleur (liefst wit)
Grijze(Zilver) velgen op donker gekleurde auto’sIk vind zwart op zwart een beetje goedkoop overkomen
Ik neem aan dat iemand naar fabrieksgegevens vraagt en niet wat daar er nog over is
Als iemand naar het vermogen van een auto vraagt dan noem je toch de fabrieksopgave
of moet je dan gaan rekenen en gissen wat er over zou kunnen zijn met betrekking
tot de leeftijd4 augustus 2011 om 10:49 In reactie op: wat vinden jullie van japanse en italiaanse auto’s?? #17896886Hyundia komt uit Korea
@bd. wrote:
een hoop gelul in dit topic :wtf deze benzine is dus wel beter voor jou wagen. zoals ik zie is die challenger minimaal octaan 99? de klopvastheid daarvan is een stuk hoger als bijvoorbeeld euro 95, hierdoor gaat hij minder snel pingelen. voor een standaart motor zal 95 wel volstaan, maar als je gaat chippen dan moet je wel over op minimaal octaan 98. die paar centen op een tankje kan je dan een paar nieuwe zuigers besparen :jerry
Dit is het juiste verhaal
en er zijn heel veel benzine-topics met precies de juiste uitleg
7 mei 2011 om 22:28 In reactie op: intercooler upgrade klaar!!terug van V-max: 269pk en 424nm.. #17821792Mooi resultaat Dave
Ziet er erg goed uit
en idd beter de veilige weg kiezen dan de grenzen van je blok opzoeken
7 mei 2011 om 11:45 In reactie op: intercooler upgrade klaar!!terug van V-max: 269pk en 424nm.. #17821788Ben erg benieuwd naar het resultaat
liefst met filmpje
Mooi grafiekje maar weinig koppel idd
Ik rijd met 225/40/18 met 7.5J velg met een G station en dat past net
@DEEF wrote:
net op de autoweg A73 een paar sprintjes gedaan tegen de 1-VLL-82.
wist niet wat ik zag :shock:
een TOYOTA TUNDRA!!na het invoegen 2x doorgetrokken tot 200 (sorry :roll: ) en het gekke ding
kon me tot 160 redelijk bijhouden.wist niet wat ik zag!!
daarna werd ie kleiner,en gaf ie op..thuis meteen opgezocht en dat gekke ding had 386 pk :shock:
ik denk dat hij net zo raar gekeken heeft als ik…Ik had laatst het zelfde met een of andere Jeep Cherokee
Tot de 100 retesnel maar daarna verloor hij het
@Baas ,je moet wel je auto’s kunnen voordat je iemands verhaal voor
“broodje aap” uitmaakt want een Toyota Tundra er uit rijden met
een OPC (met +267pk) is geen gek verhaalnogmaals gewicht delen door vermogen zegt een hoop
Tundra
2400 delen door 387 =6.2 kg per pkOPC DEEF
1560 delen door 267 =5.84 kg per pkDa’s geen probleem
Hiermee kan je alles berekenen
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
[rquote=1726660&tid=109213&author=Barrythefirst]Opel Astra OPC caravan 2003
z20let 266pk 428nm
110.000km[/rquote]
NU 120.000
31 maart 2011 om 15:32 In reactie op: intercooler upgrade klaar!!terug van V-max: 269pk en 424nm.. #17821773Goed bezig hoor
[rquote=1904016&tid=126983&author=Vipertjegts]Bij de BP heette benzine met octaan 98 vroeger gewoon super plus! 95 was toen super. [/rquote]
95 = 95
98 = 98
super ultra mega 95 = gewoon 95
of bedoel je dat niet ?
[rquote=1896619&tid=144968&author=OPCdriver]Eeh , hoe zeg ik dit nu weer netjes , oja.
Er zijn ook andere hoor. [/rquote]Zo is het (liefst Duits bv EDS,Vmax,Klasen)
[rquote=1894710&tid=144194&author=2000]Ik heb die recaro sport kinderstoelen altijd erg mooi gevonden:thumbup
[/rquote]Deze heb ik (in het zwart dan)
waar een Volkswagen
dat de geschiedenis
Lijkt me ook niet echt mooi staan als de wielen een centimeter meer naar binnen staan
Niet zo’n gangbaar modelletje misschien daarom weinig reacties
de gumball rally
Ik heb een 200cell en kom gewoon door de apk
[rquote=1893039&tid=144511&author=cedric]in het centrum verbruik ik 16l 250km met bak autostrade320km met bak[/rquote]
Met een boedelbak er achter zeker
-
AuteurBerichten