Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
dan gaat iedereen maar op E85 rijden :jerryIk heb wel eens gelezen dat auto’s daarvoor kunnen
worden omgebouwdMaar ik vind het geen slecht idee
E85 geeft nog meer powerIk hoop niet dat BP straks failliet gaat na dat olievlekje
(want de claims moeten nog komen!)Want dan wordt het lastig(zeker als je auto alleen op 98 loopt)
Ik heb ook een powermodus en vraag me af of klasen(e.d.) daar ook wat mee kunnen
(want mocht ik geen 98 kunnen tanken dan kan ik het knoppie indrukken)Je houdt met het standaardvermogen zowiezo niemand bij(van de gti achtige auto’s dan)
Toen ik voor de zoveelste x tot snot ben gereden door een diesel ben ik gaan tunenMaaruh over die ontsteking heb je gelijk want het is al de 2de keer dat ik vanaf EDS met
backfire naar huis reed
(en dan kan je het zelf oplossen maar ik ben geen automonteur dus voor mij erg lastig
Een auto moet gewoon perfect zijn als ik net een
paar ruggen op tafel heb gelegd)Eind van het jaar staan de financien er beter voor en ga dan maar eens denken
hoe verder(denk toch inwendig versterken en dan pas meer pk’s want het is mijn
dagelijkse auto en wil geen risico’s nemen)
Maar Klasen klinkt toch wel goed:hmmz EDS vs Klasen
Maar waar zitten de verschillen ?
Niet alleen in een testbank hoop ik
(anders haal ik 5% van het opgegeven vermogen af en dan heb ik de waarheid toch?)De gsi heeft een z16lel en de opc een z16ler
29 juni 2010 om 06:41 In reactie op: Binnenkort mijn Astra in de Autoweek. va. morgen 01-09 in he #17693291Hey da’s leuk
Nou dan zie ik hem binnenkort wel in de autoweek
Waarom Klasen
Is EDS niet goed meer (daar kom ik altijd)
Klasen haalt minder vermogen uit een auto met de zelfde specs(dat lees ik op de website dan)
Gewoon BP98 tanken
Je gaat toch geen risico lopen op motorschade als er gewoon een tankstation bestaat
met echte benzineV-power is een marketingtruc geen goede benzine(behalve in Duitsland) voor een
opgevoerde auto(prachtig voor je Suzuki Alto maar niet voor je Opel turbo)Yep de dubbele einddempers en de manier hoe het gedaan is niet goed
Bij EDS kreeg ik ook het advies om het vervangen maar ik spaar nog wel ff
door voor een complete uitlaat met grotere diameterBP Ultimate 98 is het beste wat je in nederland kan kopen
Hoe hoger het octaangehalte hoe lager de verbrandingstemperatuur des te beter
voor je motorAltijd 98(of 100) tanken is mijn advies ook al is hij standaard
Over V-Power hoor ik verschillende dingen(de een zegt 95 de ander 97)
Kortom ik zou er geen motorschade om gokken gewoon BP98 tanken@ Baas J
ik doe het met
EDS intercooler
leh turbo
katvervanger
200cell racekat
high flow aanzuigbuisie
powerpipe
63.5 rvs uitlaat(in dit systeem zit te veel tegendruk moet 76/80mm worden)@ tijgetje57
Hij is bij EDS op de bank geweest
265.9pk en 428nm met backfire(bougies konden het niet aan)
heb nu NGK iridium IX bougies en probleem opgelost
(dus misschien wel meer dan 265.9pk) -
AuteurBerichten