Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dbilas turbokitje ?
Quote:origineel gepost door mevrouwx
Dan weet je niet waar je over praat…..
Zeker nooit ingezeten?Tuurlijk je heb helemaal gelijk
Het zijn allebij Opels en het dak kan er af dus dan zal er
niet zoveel verschil zijn toch ?Nou nee dus
Speedster: auto met middenmotor en zeer laag gewicht
ontdaan van alle luxe en gebouwd door Lotus(een raceauto puur sang)GT: Een “gran-turisimo” een cruiser dus met de motor voorin
en voorzien van luxe en gemaakt door domme Amerikanen
(Pontiac Solstice) die alleen auto’s maken die rechtdoor kunnenWist je dat ik nog nooit iets positiefs over M-Tech heb gelezen
Het voordeel van EDS (vind ik) is dat ze een sportknop kunnen
monteren zodat je ook weer op oct95 kan rijden mocht dat nodig zijn(bij gechipte auto’s altijd oct98 tanken)MAAR ik was al klant bij EDS voordat ik op dit forum kwam en hier
zijn bepaalde mensen die Klasen de hemel inprijzen
(denk dat ik daar de volgende keer eens ga kijken)Ik denk dat je bij 1 van die 3 Duitsers voor fase 1 wel goed zit
(in iedergavel NIET naar zo’n alleskunner die voor elk merk wel
wat in elkaar knoeit)Lekker handig zo’n auto met het stuur aan de verkeerde kant(evo4/skyline)
Elke keer als je moet schakelen doe je de deur open
Kaartje trekken bij slagboom werkt ook altijd goed met zo’n auto
Volgens mij past een m32 niet 1 op1 want m-tech heeft een setje te koop
om het passend te makenhttp://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&part_id=630001&hid=&lhid=&lvid=&mid=103
Je gaat hier op leeglopen denk ik
Waarom zou je het doen?(je kan toch niet veel sneller dan 250 met je Zafira, of je moet heeel veel vermogen hebben)
Stond jij niet in de autoweek ?
yep EDS
Yeah Supercharger(dat zal flink janken als hij optrekt)
Ziet er goed uit hoor
Ik heb ook een powerknoppie en als ik hem uitzet dan lijkt het
toch sterk op hoe hij origineel was (heb hem ook origineel gekocht)Het verschil tussen chippie en origineel is echt gigantisch
Denk een Amerikaanse V8
Heeel misschien een 1993 Camaro Z28
Dacht dat je een powerknoppie had ?
Mooie auto
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
origineel gepost door Baas J.
Meh! Tijd voor stage 3 dan maar !Ik denk dat t grootste nadeel het gewicht van de Astra G is, das vrij zwaar zoals al werd genoemd in verhouding met corsa a en astra f.
Hopla die stereo met bitumen rotzooi er uit en je gaat weer een stuk sneller (geintje!)
origineel gepost door Baas J.
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat een non turbo een turbo eruit rijdt..Tuurlijk wel
Als de atmosferische auto maar een betere pk-kg verhouding
heeftJe heb pk’s nodig om snel te sprinten niet persee koppel
(Denk Honda S2000 1320KG 241PK 208NM 0-100 6.1 240KM/H)
Alleen met tussensprints in hogere versnellingen heb je wat
aan het koppelDie zal idd vlot van z’n plek gaan
leuk project:thumbup
origineel gepost door giuliettaevo
Het begint hier al weer een aardig “mijn… is sneller als jouw…”-topic te worden…:jerryEnne zeg eens ,hoe snel is die van jou dan :D
Dan was je oude chip zeker van EDS want hun software geeft volgens
mij meer koppel bij lage toeren waar Klasen het juist weer veel bij
hogere toeren afgeeftMijn EDS 2.5 trek vanaf 2000rpm als een beest(heb dan al 400nm)
Heb zelf diverse Type-r turbo’s en VR6 turbo’s al tot snot gereden
(wat mij zelf eigenlijk verbaaste)@Baas J. 1320kg? dus mijn station is 5kg lichter !
(volgens mij moet het 12xxkg zijn voor een 3drs)Maar sporten met een Corsa A c20xe kan ook verkeerd aflopen
750kg 170pk 200nm
4.4pk per kg
3.7nm per kg
Baas J. 1240kg(mats ik je) 260pk 400nm
4.7pk per kg
3.1nm per kgDus ’t ziet er spannend uit
Gewicht delen door vermogen is pk-kg verhouding
Ikke heb 266pk 428nm in een OPC caravan en die is 1315kg
4.9 kg per pk
3.0 kg per nmNu de BMW 760LI (2250kg 544pk en 750nm)
4.1kg per pk
3.0kg per nmMaaruh als je corsa c20let heb (750kg 300pk 450nm)
2.5kg per pk :o
1.6kg per nm :odan ben je erug snel
Ik weet dat er meer is dan alleen pk’s en gewicht maar de aerodynamica berekenen kan ik niet
De laaste BMW 7serie is gewoon spuuglelijk
(en ik ben geen BMW-hater of zo)In dit segment vind ik de Porsche Panamera Turbo het leukst
Laatst met een MB S450CDI gesport en dat ging ook niet lukken
(maar het scheelde niet veel)BMW 760LI
Maar je moet ergens beginnen en alles in 1x wordt echt heel duur
(Het gaat mij om het juiste traject bewandelen om de pk-honger te stillen zonder onnodige risico’s)Aken en Keulen zijn ook niet op een dag gebouwd
Ik denk dat er wel groter injectoren in moeten en ook iets met de brandstofdruk anders kan je toch niet +40% draaien
-
AuteurBerichten