Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Thanks rinus. Probeer ook eerst de egr aan te pakken.
En die gegevens van de lambda zijn wel handig. Zal ik eens checken.P.S. Had de foutmeldingen gewist en zijn niet meer terug gekomen.
Eerst egr maar aanpakken zien we dan maar weer verder.Pakking gekocht bij Hekkert. Nou die weten ook wat ze tellen.
15 euro. Maar ok heb hem maar gekocht.
Vrijdag egr schoonmaken en afdoppen die hap. :DOk dank je wel Wim.
Is dus ook beter de EGR af te doppen.Heb eens op google gezocht.
p0400 schijnt de EGR klep te zijn, dus die maar eens schoonmaken.
p0136 schijnt de Lambda sonde te zijn(naar de Kat)Dank je wel voor jullie reactie. De bandenspecialist zei al dat het wel vaker voorkwam. Kan liggen aan de qualiteit en samenstelling van het rubber. En omdat de band onder de auto hangt. Band was van 2009 en een Michelin. Maar wat voor type heb ik nie gekeken. Maar het rare is dat 3 jaar geleden de band nog goed was. Heb er al een andere op laten leggen. Hij heeft hem op 3 bar opgepompt. Check hem nu eens vaker.
Band was niet slap. Anders had ik dat wel vermeld. Poreus bedoel ik allemaal scheuren erin. Spanning was nog 2 bar.
1. Contact uit
2. Knop van dagteller ingedrukt houden.
3. Contact aan, en de knop van dagteller zolang inhouden tot
verschijnt in display :DProbeer dit eens werkt bij zafira a. INSP is dan weg uit dagteller.
https://www.google.nl/search?q=RESERVEWIEL+REK+OPEL+ZAFIRA&sa=X&espv=2&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0CCwQsARqFQoTCJixvZr_m8cCFSsG2wodcpEG4A#imgrc=zYtjACPBmIwUxM%3A” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hier een link kan je het zien.
@CarloAstra wrote:
Heb deze storing laatst ook gehad bij een Astra F. Bij deze was het nokje op het krukastandwiel beschadigt waardoor multiriempoulie/signaalopnemer krukassensor niet goed op zijn plek zat.
Symptomen: geen vermogen, terugslaan in inlaat, hoog verbruikHeb ik dus niet die symptomen. :D
@Haasje17 wrote:
Denk dat de x14sz een imobiliser en transponder heeft. Dus dat je een vrijgegeven moet kopen om deze weer in te kunnen leren. Loopt de auto gewoon prima als het lampje brand?
Ook al eens gehad dat dit probleem werd veroorzaakt door aftermarket krukassensor.
Auto loopt prima als lampie brand.
Ja, storing komt steeds terug. In het verleden al een paar keer. Maar de laatste tijd iedere dag wel 2 keer als ik naar het werk rij.
Storing blijft. Als ik hem wis komt ie weer terug.
Maar het schijnt een ECU probleem te zijn. Is deze te vervangen zonder probleen b.v. van een sloop auto. Of kan een ecu opnieuw geprogrammeerd worden.Mooie foto`s KadAstra-EF.
http://we.tl/g7x4WJIQRT” onclick=”window.open(this.href);return false;
Link van mijn foto`s.
Zijn tot 27-04-2015 te downloaden.
Groetjes Peter ;)Sorry dat ik het zeggen moet, maar die is geshopt.
Maar het mooie is dan dat de rest onscherp is. En dat is toch ook focus.
Maar ja ieder zijn mening.Is een slangetje als ik goed heb. Ik heb ook een swing. Vanuit luchtfilter lopen 2 slangetjes weg. Een rood en een zwart. Zou gewoon moeten starten zonder die slangetjes. Maar wel beroerd lopen. Laat hem eens uitlezen misschien dat daar wat uitkomt.
voorste is retour
Misschien een grote luchtbel in je koelsysteem.
Kan je ook uittellen als ie 0,3 lekstroom heeft met een 44a/h accu is ie op 6 dagen knoep leeg :D
Maar ik zal hem eens 6 dagen laten staan als het me lukt :D
Normaal rij ik iedere dag met opeltje, maar ik had 4 weken vakantie. Heb nog 1 weekje vakantie en dan weer aan het werk. :swear0,0. meen ik mee onder de 1,0 :D
Volgens topic`s zou 0,3 teveel zijn, en zou het rond de 0,05 moeten zitten.Accu is nieuw.
Ik had op google gezocht en normaal zou de lekstroom 0,0. moeten zijn.
Alle relais eruit gehad, waren er 4. Maar nog 0,3.
Zal hem een 6 dagen laten staan, heb nog vakantie :D
Anders maar als ik weet dat ie lang moet staan zekering 1 eruit pleuren :(Ik heb ook net de + van de dynamo losgemaakt, was een geknommel. Maar nog 0,3.
Zal eens het relais van knipperlicht eruit halen.
Als ik hem vind :D -
AuteurBerichten

