Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Werkt perfect met die module, alleen even goed lezen hoe je moet programmeren.
Tweemaal drukken op sleutel en alle ramen sluiten.
Besteld via: aa.lt@orange.nlhttp://auto-diversen.marktplaats.nl/handleidingen-en-instructieboekjes/544091115-opel-zafira-a-instructieboekje-model-1999-2003-nederlands.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Het boekje :D
Voor 20 euro had ik een nieuwe 2 weken geleden.
Voor het geld hoef je het niet te laten.
Op de sloop weet je ook nie wat je koopt.
Mijne maakte een hele hoop herrie en er kwam maar een pisstraaltje uit en af en toe deed ie niets.
Nieuwe geplaatst en sproeien maar weer.
Ik heb wel de ruitenwissers en het panneel onder de voorruit moeten demonteren.
Anders kreeg ik het motortje of de bak er nie uit.
Een raad, als je het motortje geplaatst hebt probeer dan eerst met een beetje water in de bak te doen , of ie het wel doet.
Ik had hem al afgevuld met vloeistof en toen kwam ik erachter dat ik de slangetjes verkeerd om geplaatst had.
Maar gelukkig nog niet alles teruggeplaatst.
Dus bak weer leeggemaakt en slangetjes omgewisseld (voor en achter sproeier).
Succes ermee.Ik heb hem besteld en het geld overgemaakt.
Module 4 ramen (eventueel schuifdak(en) kost 17 euro.Ik heb net een mail gestuurd naar de verkoper van de module.
ff afwachten op een reaktie van hem.Waar kan ik die module dan bestellen.
Ik heb er ook wel interesse in.
Ramen sluiten bij mij wel als ik sluit met de sleutel.Ik haal 500/550 met corsa.
Met zafira 600/650.
Mijn vrouw schakeld al bij 2000/2500, ik dus wat later.
Motor moet toch af en toe eens knallen om schoon te worden :D :D :DMooi, staat veel op ja.
alleen in duits.http://www.langzeittest.de/opel-zafira/technik/ruecksitzbank.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hier wel een site waar staat hoe je hem moet uitbouwen, misschien heb je daar iets aan.
Ik schakel normaal altijd zo rond de 3500 toeren over. :D
Als ie koud is schokt ie ook een beetje, maar als ie eenmaal warm is gaat ie als een trein.Ruitensproeier pompje vernieuwd.
Maakte een hoop herrie, en kwam af en toe maar wat uit.13 mei 2012 om 13:59 In reactie op: Corsa goed gekeurd als c20xe bij rdw met foto Pagina 2 #18017366Maar hoe zit dat dan met de verzekering.????
Ben je dan wel verzekerd.?????Schietstoel mechanisme misschien. :D :D
Grapje, ik weet nie.Ja snap ik, maar toen ik terug kwam van berlijn met een volle tank had ik ongeveer zo`n 100 km een snelheid van gemiddeld 150/160.
Ik keek naar benzinemeter, en die was nog maar ongeveer een kwart vol gaf ie aan.
Rijbereik in display gaf aan dat ik nog maar ongeveer 55 km kon rijden met tank.
Tank was vol.
Is toch wel raar.
Even wachten en bezinemeter en rijberijk in display gaat weer omhoog.
Maar als dit normaal is ok, karren met die bakIk heb net eens getest op autobaan.
Met tankdop als ik 130km/uur rij, zakt het rijbereik (op display) en de benzinemeter.
Als ik dan 1 km heb afgelegd zakt het rijbereik 2 km, en hoe harder ik rij zakt het rijbereik in verhouding nog sneller als de afgelegde kmters.
Ga ik langzamer ga rijden stijgt bezinemeter en rijbereik weer.
Met of zonder tankdop is geen verschil.
En als ik tankdop verwijder merk ik dat er geen druk op tank staat.Ik heb blauw/wit doorgeknipt bij mijn tid, en mijn datum deed het weer in het display.
ik heb blauw/wit doorgeknipt :D
25 april 2012 om 15:33 In reactie op: Auto maakt raar geluid als er na rechts gestuurd word #18011172Ik wil het nie mee maken
Whaaauww das pas mooi.
Haald de mijne net niet :swearOk zal ik eens uitproberen deze week.
Hopen dat ze niet staan te flitsen op A73.
Of ff op duitse autobaan brum brum tuit tuit :DJa bezine meter ook.
In dit topic hebben ze ook dit probleem viewtopic.php?f=45&t=109819Next is.
1. Ik ben vorige week naar berlijn gereden, toen merkte ik bij hoge snelheid na een aantal kilometers de benziene meter snel zakte en de boordcomputer nog maar heel weinig km aangaf met een volle tank. Gestopt op parkeerplaats, ik dacht de benzine loopt er ergens uit. Maar dat was niet zo. Toen ik weer ging rijden was het weer normaal. Maar na een aantal km was dat probleem er weer. Auto loopt perfect niets aan te merken.
Toen ik thuis kwam eens op forum gezocht en vond iets. Het schijnt aan het koolstoffilter te liggen.
Kan ik deze schoon blazen met perslucht, of deze vervangen. Ik zie op de onderdelen sites dat deze niet te bestellen zijn. Misschien op sloop, maar dan weet je ook nie wat je koopt.
2. En mijn airco is naar de haaien. Ben bij een boer geweest, en zou me 1000 euro kosten met de arbeids uren. Dat is me te veel, geef ik nie uit.
Compressor is kapoet en de condensor.
3. Auto is net een boot, ik denk dat schokbrekers voor en achter niet meer goed zijn. Is denk ik een caravan mee getrokken. Zit ook een rare stekker bij de trekhaak. Caravanstekker?
P.S. Misschien is het beter een nieuw topic aan te maken :D
Of auto te verkopen :swear :???:
NIEUW TOPIC IS : viewtopic.php?f=45&t=164912Ligt er aan welke corsa, maar als je zegt grijs pijpje denk ik dat het het zelfde is als bij mijne.
Zie foto, let niet op de witte pijl.
Ze zitten in die grijze pijpjes, zie links op foto.

Vandaag de kabeldoorvoer eens grondig gecontroleerd, en was inderdaad een kabelbreuk te zien.
Éérste keer had ik de kabelbescherming niet vergenoeg terug geduwd.
Mijn broer heeft mij daarbij geholpen, die is electricieen.
Twee kabels waren door. Weer aanelkaar gesoldeerd en krimpkous eromheen.
Nu op naar de volgende klus aan de zafira.
Zijn nog een hoop dingen te doen. Heb me een beetje verkocht aan deze auto.Nee niet gelukt panneel is nie los te krijgen.
Maar ik check de kabeldoorvoer nog eens, omdat dit toch meestal wel het probleem is.
Een bekende heb ik afgelopen weekend nog gesproken, die ook een zafira heeft en die had hetzelfde probleem. Ook een kabelbreuk.
Ik heb nog niet veel tijd gehad, en het weer zit ook niet zo mee.
Ik moet alles op parkeerplaats doen.
Maar ik laat nog iets weten als het gelukt is. -
AuteurBerichten