Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is deze appart te monteren, of moet ik dan de komplete vulpijp vernieuwen.
De twee kleine slangen zaten los. Monteur heeft ze vast gezet. Ook zat de tankmond beetje los, heeft ie ook vastgezet met een andere tubber.
Wat hem wel opviel was dat in de tankmond geen klep zat. Is dit normaal. Ik heb een zafira die heeft het wel een klep in de tankmond.
Hij had ook druk op de tank gezet, maar nergens lekte het. Naar mijn gevoel ruikt het minder, maar even afwachten als het weer beter word, de zon gaat schijnen :D .Ok bedankt voor het reageren.
Moet hem morgen wegbrengen voor onderhoud en laat de monteur er eens naar kijken of hij wat vind.
Anders zelf maar eens zoeken als ik hem terug heb.
Ik heb de auto nu zo`n vier jaar en altijd al dit probleem gehad. Monteur had al eens gezien dat de slangklem stuk was waar de vulslang mee op de tank zit. Deze is vernieuwd toen, maar heeft niets geholpen.Zo`n bak heb ik nog nooit gezien.
Er zijn wel hoezen voor te krijgen.Stangetje ging bij mij steeds weer los.
Vast geplakt met ducktape rond om de klep en stangetje los gelaten :D
Kan ie nooit meer open gaan :DGarages zijn wel snel met iets vervangen, wat achteraf helemaal niet nodig is.
Daarom kom ik niet meer in een garage met de auto`s :DOk bedankt voor de reactie.
Wie weet :D :angel
@suurtje wrote:
Ik zit nu ook te kijken om opcom aan te schaffen alleen wat is er anders aan een clone?
volgens mij de prijs, is goedkoper.
Ik heb deze besteld.
Is dit een clone op-com ???
http://autowolf.nl/nl/17-opel-obd2-usb-diagnostic-scanner-.html” onclick=”window.open(this.href);return false;@Farva wrote:
Ik lees op het forum dat de dynamo’s met rechthoekige stekker deze geen hebben?
Ik heb bij het handschoenenkastje twee relais zitten, een gele en een groene. De gele is volgens mij van het voorgloeisysteem. De groene kan ik niet plaatsen echter de auto start ook als ik de groene relais er uit haal. Waar is deze voor?
Als ik het goed heb is die groene het laadstroomcontrolerelais K79.
Kan sluiting zitten in een kabeldoorvoering.
Had ik ook toen rechts achter de elekctrice raam bediening niet meer ging.
Bij de eerste keer vond ik ook geen kabelbreuk, maar tweede keer kabels een stuk eruit getrokken en toen zag ik de kabelbreuk.
pm me je email maar dan stuur ik je de pdf, waar het schema in staat en nog een heleboel. :DDie middelste knop moet je in stand 1 zetten omdat daar de achterruit verwarming opzit.
Ik had hem ook gemold bij mij. Er zo afgetrokken, maar klemt nog gelukkig een beetje.
De andere twee kan je er zo aftrekken.schema heb ik, wel in duits.
Als ik goed heb:
1. Van contact af
2. Knop van km dagteller ingedrukt houden en zo houden.
3. Contact aan en de knop nog zolang inhouden tot —- in display te zien is.
Dit zou het moeten zijn :Dking: :wors :thumb
Ik heb ze gewoon bij heuts gehaald voor een paar tientjes :D
En geen probleem, liggen er al 2.5 jaar in.Shit nee, maar ik zag dat de raam een stuk oversteekt. Dacht dat daar niets onderdoor kan.
Wel de rubber die onder aan de raam zat ging ervanaf een stukje.
Goed schoon gemaakt en weer terug op raam geduwd.
Maar even in de gaten houden. Anders is misschien de enigste mogelijkheid dat het water, vocht dan misschien via voorraam naar binnen komt.Vanmiddag accu eruit gehaald en de ruimte goed schoon gemaakt. Viel wel mee wat erinzat eigenlijk.
Water afvoer was goed open. Toch eens flink met tuinslang door gespoeld en met perslucht.
Ok eens flink op de kabeldoorvoer gespoten met waterslang, maar van binnen niets tezien van een lekkage.
Ik heb het klickpanneel aan bijrijders kant er nog afgelaten. Eens in de gaten houden als het regent, of ik dan nog iets zie van vocht of lekkage.
Lampie is niet meer aangeweest. :DOk thanks laat nog weten hoe het is gegaan.
Ligt aan het weer, anders ff kijken of ik een garage kan ritselen :D
Het weer zit nie zo mee hierzo. Is nie zo prettig sleutelen als begint te regenen.
Maar zal wel lukken.Klickpanel bij de bijrijderskant al eens verwijderd.
Bij de computer zoals ik kon zien en voelen was het niet vochtig.
Wel een beetje vochtig aan de voorkant in de hoek onder de bekleding, maar viel wel mee.
Komt misschien wel langs de dikke kabel die naar de computer gaat.
Dus deze week maar eens de accu eruit halen, zien we meer.
Wat ik wel kan zien er zit een hoop drek rotzooi in die ruimte waar accu zit.
Van binnenuit zag ik geen roest, dus valt misschien wel mee dan hoop ik.
Van beslagen ramen heb ik geen last.Ok thanks.
Ik zal deze week eens kijken als het droog blijf.
Moet het achter op de parkeerplaats doen, heb geen garage :DDe melding p1640 is er weer.
Het rare is dat dit alleen is als het echt vochtig weer is.
Auto loopt normaal, ik merk niets.
Nu heb ik eens lopen zoeken op internet en zeggen ze een goede massa leggen van motor naar accu.
En van computer naar accu. Waar zit de computer??? Bij bijrijderskant rechter zijkant.???
Ook vond ik iets dat het een kabelbreuk kan zijn B10-B13. Waar vind ik deze om te controleren. -
AuteurBerichten






