Bakker

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 312)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17443706

    Vandaag optie toegevoegd aan de auto.
    Ramen laten sluiten bij deuren vergrendelen.

    http://youtu.be/c3iDH1wdVU4″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: Show hier je Vectra #17285354

    Dank je voor de complimenten.

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17441404

    Ja klopt hoor aan de binnenkant en inderdaad met pure ammonia.

    Gr,
    Bakker

    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    In reactie op: Show hier je Vectra #17284703

    Heb hier nog nooit foto’s geplaats dus zal ook even paar plaatjes van mijn wagen plaatsen.

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17441408

    Gestofzuigd en ramen gewassen, met Ammonia , en heb tot nu toe een heldere kijk en geen last meer van beslagen ramen (hoop ik) :D

    In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17443699

    Vandaag is linksvoor de fuseekogel vervangen.

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: stab stang rubbers vervangen #18182563

    benieuwd of het makkelijk is te doen , moet er ook nog bij de mijne bij namelijke , en die rubbers kosten niets maar die uurlonen tikken er dan weer weer ,
    dus k hou je topic in de gaten

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: [HOW-TO] – Vectra B – Reinigen Gasklep Z18XE #18016433

    Ik heb hem schoongemaakt,
    Egr gelijk afgedopt met een blind pakking ,
    Maar nu stuit ik op een nieuw probleem als ik een stukje heb gereden dan verneem ik als ik continu 60 rij dat die dan op den duur iets afzakt en dan weer pakt en begint dan iets te schokken , en bij stationair draaien pingelt die behoorlijk van 1000 naar 2000 zie filmpje .
    Maar laat ik auto weer 15 a 30 minuten staan en ik start hem dan weer dan loopt die mooi stationair en kan ik ook mooi weg rijden tot dat ik een stukje heb gereden en dan praat ik nog niet eens over 2km dan begint het weer en dan loopt die ook weer zo raar stationair.

    [youtube:207pd7g1]http://www.youtube.com/watch?v=WyYxS4WWXJs&feature=share&list=UUQKSx08vAF-Ll9pgTvG9Utw[/youtube:207pd7g1]

    Alles zit weer netjes op zijn plaats En
    Heb de Auto uitgelezen met de op-com en die geeft geen foutmeldingen.
    waar moet ik nog zoeken ? ik weet het niet meer iig

    Het gaat hier om de volgende motor de X18XE1 uit een Vectra B

    Gr,
    Bakker

    @arjontje wrote:

    @enzyme29 wrote:

    waneer je klaar bent met de gasklep en alles terug hebt gebouwd moet je dan iets inleren ok ken je meteen gaa n rijden en alles is goed?

    mvg dennis

    Bij de Z18XE en de X18XE1 moet inderdaad ingeleerd worden.
    Maar dat hoeft niet met de tech2 of de opcom.
    Je kan dat gewoon doen met rijden.

    Kans is wel dat wanneer je de gasklep schoon hebt gemaakt, dat de motor wat hoger stationair draait.
    Dit gaat vanzelf na een paar dagen weer goed.

    In reactie op: TID datum, welke kabel doorknippen #18156776

    Ja dat kan met een tech2 , misschien ook wel met een op-com maar daar durf ik geen zekerheid aan te geven.

    @turbo.d wrote:

    Even inhaken op dit topic:

    Kan je dan ook veranderen dat de datum in beeld blijft staan, als je een ander merk dan een originele radio erin heb gezet :?:
    Mijn Astra-F deed dat toen ook, daar heb ik wel een draadje doorgeknipt.
    Als ik in een Astra-G dit kan veranderen dan is dat ook mijn keuze.

    en dat uiteraard ook de vraag, kan dit enkel met de Dealer Tech2 of ook met een Opcom :?:

    In reactie op: Hoeveelheid Lambdasensoren Astra X18XE1 #18082145

    thnx

    In reactie op: TID datum, welke kabel doorknippen #18156774

    @witte07 wrote:

    wie weet welke draad ik moet doorknippen of verbinden achter me radio in me astra g om de datum te laten weergeven in me tid. dus niet achter me tid , maar achter me radio

    zal niet gaan knippen maar gewoon even aan de tech2 hangen dan kan je het zo veranderen.

    In reactie op: Hoeveelheid Lambdasensoren Astra X18XE1 #18082143

    sorry dat ik een oude topic omhoog haal maar waar zit deze bij de X18XE1 motor ? heb zelf dan een Vectra maar ligt zelfde motor in.

    In reactie op: How to – X18XE1 – bougies vervangen #17943936

    Thnx

    @RISL wrote:

    Ik zou zeggen, kijk en oordeel zelf (vanaf pagina 9): Bougies

    In reactie op: How to – X18XE1 – bougies vervangen #17943934

    @RISL wrote:

    Nee, kan geen kwaad, is puur voor eigen veiligheid.

    Oke laatst vraagje kan jij mij vertellen of deze aan vervanging toe zijn of dat ze er zo uit horen te zien ?

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: How to – X18XE1 – bougies vervangen #17943932

    Oke
    kan het nu kwaad , want heb vanmorgen bij bougies eruit halen de pool niet los gekoppeld.
    kan ik nu klachten gaan verwachten ?

    @RISL wrote:

    Omdat er dan geen stroom meer loopt omdat je het circuit onderbreekt.

    Ik doe dit altijd bij sleutelen aan de auto, ongeacht de werkzaamheden.

    In reactie op: How to – X18XE1 – bougies vervangen #17943930

    Vraagje !?
    Waarom moet de minpool eraf ?

    In reactie op: zeer leuke calibra op marktpaats #18055391

    ook ik vind hieraan niets zonde , vind het wel wat hebben , en het is ook een show auto , maar zo zie je maar weer dat smaken verschillen , en dat is ook maar weer goed want als we allemaal in zo’n calibra reden als deze dan was die niet meer appart geweest .

    Ik zie mij hierzelf wel in rijden hoor , Vind mijn zoon ook vast wel geweldig

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: Linker koplamp vervangen #18056257

    @Noemi wrote:

    Is misschien een hele rare vraag, maar ik heb een nieuwe koplamp gekocht en dit schijnt makkelijk te vervangen zijn, nu vraag ik me af of er lampjes in de koplamp zitten of dat die ook nog vervangen moeten worden?

    Als de lampjes inzitten dan zie je die wel zitten , en anders gewoon van je oude lamp overzetten.

    C0121 – Valve Relay Circuit Malfunction staat voor een kapotte Relay in de ABS-ECU ,

    Deze Relay heb ik vervangen en door een nieuwe relay en ben al deze foutmelding nu kwijt .

    Dealer zou je 1000- tot 2000 – euro kunnen bereken

    Een gereviseerde 250-

    Of je gaat net als ik de Relay zelf vervangen en ik was € 7,50- kwijt incl verzenden.

    En ik ben een leek op dit gebied maar het is me wel gelukt dus denk niet gelijk van dit kan ik niet , Met wat geduld en goede uitleg wat je moet doen , kan je weinig verkeerd doen.

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: Vectra B sneller maken #18048883

    mocht je een v6 zoeken , rij er momenteel zelf 1 maar die mag weg voor 2000-
    zijn reeds nieuwe onderdelen vervangen dus heb je een betrouwbare auto aan

    betreft een 2.5 V6 St.wgn Apk tot maart 2013

    In reactie op: Hoe oud ben jij en wat voor vectra rij je?? #18041192

    Ik ben 29 Jaar
    en ben sinds 2 weken in bezit van een Vectra B2 St.wgn 2.5 V6 sport uit 99
    hiervoor had ik een sedan uit 99 en daarvoor een hatchback uit 98.

    Mijn huidige Auto:

    de Sedan

    en dit was mijn Hatchback die ik met veel spijt heb weg gedaan.

    Gr,
    Bakker

    oke , dat heb je dan mooi creatief opgelost :D

    ziet er weer netjes uit Sander , Maar met rijst ?
    hoe moet ik me dat voorstellen dat je dat hebt gedaan dan ?

    Gr,
    Bakker

    In reactie op: in welke provincies woon je #17960763

    Prov Groningen

    In reactie op: vectra loopt op 5 cilinders #18042689

    De mijne loopt dus ook op 5 poten en gaat morgen naar de garage en hopelijk is het bij mij ook de bobine , want monteur begon al over een lekkende klep , maar daar wil ik eigenlijks niet aan denken :) dus denk dat ik hem eerst gewoon de bobine laat vervangen .

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 312)