Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@herrflick wrote:
@babyblue wrote:
@herrflick wrote:
Helemaal gepolijst en gewaxt. Weer in nieuwstaat. :wors

Ik zie je wel eens door bolsward rijden als ik het goed heb. Verschrikkelijk mooie corsa :thumbup
Ja dat heb je goed opgemerkt. Woon jij daar dan?
Ik woon in Parrega met mijn oude opels en een d corsa :D
@herrflick wrote:
Helemaal gepolijst en gewaxt. Weer in nieuwstaat. :wors

Ik zie je wel eens door bolsward rijden als ik het goed heb. Verschrikkelijk mooie corsa :thumbup
@JOZO wrote:
@babyblue wrote:
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Tuurlijk foto”s zijn altijd goed :thumb
Waar heb je het setje gevonden?http://www.onlinetuning.com/Onderstel-Schroefset-Verstelbare%20verlaging-sets-schokdempers-verlagingsveren/verlagings-veren/Opel-verlagings-veren/Ascona-verenset” onclick=”window.open(this.href);return false;
Beetje kwaliteit die veren? Wil ook wat gaan aanschaffen maar moet wel goed zijn :thumbup
Tja er valt niks over aan te merken maar hoe het rijd weet ik alleen nog niet ben er nog mee bezig.
Dankje voor alle info ik ga komende week weer verder en zal dan wel zien welke problemen ik verder tegen kom. En dat met dat beugeltje.. ik denk dat ik dan gewoon de boel ga verplaatsen.
dankje mannen ga het komende week proberen:)
kijk daarom snapte ik het al niet want ik bedoel de gehele fuseekogel uit de onderste draagarm te verwijderen. maar die zit volgens mij vast geperst.
ik snap de werking van de pers niet echt helemaal.. :???:
ik weet wat je zou moeten doen..”normale” velgen monteren :jerry
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Tuurlijk foto”s zijn altijd goed :thumb
Waar heb je het setje gevonden?http://www.onlinetuning.com/Onderstel-Schroefset-Verstelbare%20verlaging-sets-schokdempers-verlagingsveren/verlagings-veren/Opel-verlagings-veren/Ascona-verenset” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hierzo het zijn alleen de veren dan he. Ik ben nu bezig met de voorste 2 veren die zijn toch wel wat moeilijker..
Ik heb per ongeluk de draad op de fusee kapot geslagen (ja ik had de moer er nog op) maar hoe krijg ik die er in hemels naam uit?
Foto maak ik als ik de voorkant ook heb gedaan het lijkt nu wat raar haha
Ik ben nu bezig met -60mm veren onder mijn a te zetten en doe alleen voor andere schokbrekers ik hoop dat dat goed gaat. achter passen de velgen nu iig mooi nu voor nog..
Als je een foto wilt heb je wat vergelijkingsmateriaal alleen heb ik geen gas tank aan boord.
heeft die zo’n ronde O aanluiting?
2 augustus 2011 om 18:43 In reactie op: onderblok 2.0s overleden wie heeft 2.4 onderblok liggen #17815813oke thanx
1 augustus 2011 om 17:13 In reactie op: onderblok 2.0s overleden wie heeft 2.4 onderblok liggen #17815811@2000 wrote:
Ik heb een 2.4 liggen met 2.0 kop. verbruikt wel olie. Kop is bewerkt, geen idee door wie. Hij loopt als de brandweer. Mijn reden van uitbouwen was het olieverbruik. 400 euro, vaste prijs, ligt zeker niet in de weg.
Ik haal morgen een 2.4 met 2.0 kop op van eddie moet even een nieuwe koppakking tussen maar moet ik dan 1 van een 2.4 of van een 2.0 pakken?
Ik heb er 4 versleten allemaal met storing ze geloofden het niet bij brezan maar met korting heb ik een pioneer gekocht en deze werkt nu al 2 jaar super.
dankje morgen even proberen en even op tijd zettenen even op tijd zetten en kleppen stellen dan moet het toch goed komen. Gaat er iemand zondag naar Tzum? Fuelpower?
Heeft iemand een schema van welke schroefjes je hem kan afstellen etc.? mijn manta wil niet lager in toeren terug vallen choke is aangesloten geen vacuum lekken.
meer geluid? gaten er in boren :jerry
Zal het morgen even nakijken (broertje van)
tja mijn manta is ook sneller dan min golf mk1 al is dat dan ook een 1.1.. :???:
henk komt me binnenkort helpen:)
Op die 2 polige zit een dunne zwarte en 2 dikke witten ik had me vergist even goed gekeken. en @2000 als ik met mijn multimeter meet met het contact erop meet ik nergens spanning dus dan gaat mijn pomp ook niet draaien toch?
Gespot

die kabelboom op de foto van de site is niet gelijk aan die van mij.
met connector bedoel ik polen die drie polige stekker die jij zegt is bij mij dus een 4 polige stekker en die ligt naast mijn spruitstuk zeg maar. en de andere stekker is 1 met 2 polen met een zwarte en zwartwitte draad en die zit bij mijn computer(die zit nu rechts bij de passagiersdeur)
Als je eens zou willen langskomen (we wonen beide in frl) tegen een vergoeding dat zou super zijn. Ik moet nog even de retourleiding veranderen naar een 8mm en dus die stekkers uitpuzzelen.
dan zou hij gestart kunnen worden.
Sorry ik heb er niet heel veel verstand van ik probeer het wat te leren.
Het gaat om een in mijn a manta gebouwde 2.0E met getrag 240 5 bak hij heeft gele injectoren en of het een l jetronic of le jetronic is weet ik niet.
De stekker met 4 connectors bestaat uit:
1 connector met 1 witte draad (dikke dan de anderen)
1 connector met 1 zwarte draad
1 connector met 2 groene draden
1 connector met 2 witte en 1 zwart rode draadgroeten siebe
-
AuteurBerichten