Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerHeb nog wel een andere voor je :)
Baas J.
DeelnemerGewoon wat pics, verveelde me….
En ja ik weet het, die bumper kan echt weer spuitbeurtje gebruiken ;)








Baas J.
DeelnemerMaar eerst je cruisecontrol fixen jij! Gister op de bus gegaan!
Baas J.
DeelnemerWaar heb je die OPC2 bumper nog gekocht? Zit zelf ook te twijfelen…Lumma wegdoen en OPC2 kopen..of toch maar niet hmmm
Baas J.
DeelnemerAanlopen als in? Staat je schijf rood gloeiend? Hoor je een metalig geluid? Ik zou denken aan een zuiger of ankerplaat die niet terugkeert in zn niet bekrachtigde stand. Maar gezien je de klauw (een nieuwe??) al hebt vervangen kan t dat bijna niet zijn..
Baas J.
DeelnemerDikke shit!!
Grappig dat er verschil in zit tov de mijne met 260pk en 400nm !
Ik wacht nog steeds op mijn grafiek…. zou t nasturen maar nog steeds niet gehad…
Baas J.
DeelnemerNou Bianca, deze is voor jou!
Baas J.
DeelnemerSinds je de kat er in droogde?
Baas J.
DeelnemerMiauw!
Baas J.
DeelnemerVette shit man! Je krijgt geen spijt van V-max!!
Baas J.
DeelnemerBaas J.
DeelnemerJezus daar wil ik niet dood in gevonden worden…
Baas J.
DeelnemerIk heb gehoord dat als ik een sticker met “300pk” op mijn motorblok plak dat ik daarna dan ook minstens 300pk heb..
Wat is hier van waar?
Baas J.
Deelnemerja station Heerlen is echt een drama…. en Goes?? dat is hier 15min vandaan ;) ;)
Baas J.
DeelnemerGepost om 05:43 OMGz0rz!
Baas J.
Deelnemer1. locate the banjo bolt on the oil feed line on the top of the turbo.

2. undo the banjo bolt and remove it from the feedline.


one copper washer will come off on the bolt,the other will be under the feed line and must be removed aswell.
3. take the oil restrictor and 2 new copper washers out of the bag.

4. fit one of the washers under the feedline where you removed the old one from and line it up with the oil gallery.
5. fit the oil restrictor into the oil line with the remaining copper washer on the bolt. (there should be a copper washer on either side of the oil line and should be assembled like the example below)

6. tighten the bolt.torque spec for the bolt is 12nm,but a good nip with the torx key until the bolt is tight is usually more than enough.
7. wipe up any oil spillage from around the oil gallery,then disconnect the coil pack plug.

8. crank the engine over for approx 5 seconds to refill the oil line.
9. check around the bolt for any oil leaks,if it has leaked,wipe it up and tighten some more,then try it again.if its ok,re-connect the coil pack.
10. start the engine,and allow the car to idle for a few minutes,again check for leaks around the bolt and retighten if needed
Baas J.
DeelnemerDie geposte grafiek is van de standaard astra, die van 260pk moet ik nog uploaden!
Baas J.
Deelnemerff vlug langs achter kan altijd, hebben de kids echt niet door! :afro
Baas J.
DeelnemerKlinkt als een lek ergens, toevallig geen lekke kachelradiateur? Matten aan de voorkant niet doorweekt?
16 juni 2010 om 21:43 In reactie op: Ze staan weer online!!!Performance Vauxhall show 2010 foto`s #17688710Baas J.
DeelnemerZoooo wat een dikke shit daar !
Baas J.
Deelnemerorigineel gepost door astrawez
Hier dan mijn Astraatje.. Heb hem nu twee jaar en er intussen een hoop aan gedaan..
Hier het resultaat tot nu toe: :P


In de zon.. :wub

En onderweg..


Groetjes!! :cool:
Gaaf ding, lijkt ook veel op de mijne! Alleen zijn die velgen die jij eronder hebt nog niet aangeschaft ;)
Baas J.
DeelnemerIk heb m in Duitsland ook nog ff volgegegooid met 100 idd ! !
Baas J.
DeelnemerOw idd… ik las Astra G!
Baas J.
DeelnemerEen extra turbo is wellicht handig…
Baas J.
DeelnemerIk wil in mn Turbo rijden! :wub
-
AuteurBerichten