Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerNiet meer geweest door het weer… wilde zondag gaan kijken..las hier dat het onbegaanbaar was..jammer. Had ik zaterdag maar ff gaan kijken…maja.. volgende keer beter.
Baas J.
Deelnemerkan net zo goed servo zijn die kapot is.
Baas J.
DeelnemerNee..wijst zich vanzelf.
Baas J.
Deelnemer;)
Baas J.
DeelnemerJa 80 past, moet je wel dat kraagje uit je 1.9 CDTI box halen. Astra VXR’s rijden r ook mee.
Baas J.
DeelnemerJa die 80mm AFM moet ik ook nog…
Baas J.
DeelnemerJa origineel liep mijne r ook beter op..stotterde soms. Echte gedonder begon na t chippen. Die Bosch bougies doen t vooralsnog perfect!
Hoe kan je nou 196,3kw = 267pk hebben met evo-240 btw? :)
27 augustus 2010 om 09:22 In reactie op: Wonderbolt – oil restrictor bout – **Ze zijn op!!** #17655668Baas J.
DeelnemerDie gast schijnt met alles gekapt te zijn volgens vxr forum. Ik zou mn geld terugclaimen.
Baas J.
DeelnemerHeb ook nog een set BBS’jes van OPC 1… mogen weg voor 200,-
Baas J.
Deelnemerorigineel gepost door black champion
is er ook bier?lol…
nee, wel koekjes!
Baas J.
DeelnemerGodver dikke coupe…. t blijft me trekken toch een keer over te stappen….
Baas J.
Deelnemerorigineel gepost door patman
Jezus man baas j jij merkte nog niet eens dat je bougie’s kapot waren, dan moet je vmax al bellen.
En dan lig je hier wat de ruige man uit te hangen dat het allemaal zo gemakkelijk is.
Ik heb het ook zelf gedaan met heel erg veel hulp van een vriend en er kwam toch heel wat bij kijken.
Frank Janssen is iemand die kwaliteit levert en daar hangt nu eenmaal een prijskaartje tegenover.Ook ik moet leren he ;) Ik hang niet de ruige man uit… maar een blok swap is echt niet zo moeilijk als dat mensen willen dat het is!
Stel;
Als jij naar zo iemand gaat die een blok inbouwt en je vraag wat t kost… dan gaat die beste meneer eens aan zn sik draaien, denkbeeldige rekensommetjes in zn hoofd doen en dan komtie met een bedrag. Dat jij waarschijnlijk accepteert, want
A: Je kan het zelf niet, daarom ben je bij hem en dat weet ie
B: Je hebt weinig vergelijkingsmateriaal, dus t zal wel
C: Je wil nou eindelijk actie, je wil rijden!Dit is geen persoonlijk aanval op iemand, ook niet op degene in t topic. Wat ik wil zeggen is dat er veel mensen rucksichtlos een forse klap geld uitgeven zonder echt te beseffen wat het werk nou eigenlijk inhoud. Prijs tov wat je krijgt, daar is de verhouding denk ik soms zoek. Dat is t enige punt dat ik wilde maken.
Baas J.
DeelnemerWaar staat het dat alles mee zit bij mij…? Het zit juist meestal tegen, maar ben niet voor 1 gat te vangen. Zoals afgebroken tapeind in cilinderkop met z20leh lader montage… tja shit happens, maar ik los t wel zelf op ;)
Baas J.
Deelnemerorigineel gepost door bd.
origineel gepost door Baas J.
origineel gepost door royv10
je leest t niet helemaal goed baasJ maar ik leg t nog ff beter uit…is voor blok uitbouw (eitje, 2 uur werk)
blok inbouw (1,5 dag)
distributie vervangen (0,5 uur, doen als blok eruit is)
inlaat nokkenas erin plaatsen (eitje als distri toch los is)
software (had ie toch al en heeft aankoop er allang uit) en ook garantie nog voor 2 jaar (denk dat t toch wel vastligt op wat precies. want alles kan kapot..)en t blok hangt er niet zomaar in er zijn wel wat kleine aanpassingen die moeten gedaan worden voor alles goed zit (LER of LEL aandrijfas plaatsen want z20leh past niet in je naaf) + andere baksteun.
dus zowiezo 2 jaar zorgeloos rijden op zijn kosten als iets stuk gaat of er gebeurd wat met de software
nu heb ik t bij een vriend gedaan en moest ik m laten chippen bij eds en kwam ik op 1600euro uit zonder garantie
dus ja 400 voor 2jaar garantie valt ook wel mee dan ;)als het allemaal zo makkelijk is, waarom had je bij je eigen ombouw dan zoveel problemen :hmmz
Enige echte probleem was de engelse kabelboom. Met een “normale” boom had alles het gedaan na 4 dagen.
Dus dat is een leerpunt, nooit proberen Engelse boom in NL auto te bouwen.Baas J.
DeelnemerI like m black :thumbup
Baas J.
Deelnemerorigineel gepost door royv10
je leest t niet helemaal goed baasJ maar ik leg t nog ff beter uit…is voor blok uitbouw (eitje, 2 uur werk)
blok inbouw (1,5 dag)
distributie vervangen (0,5 uur, doen als blok eruit is)
inlaat nokkenas erin plaatsen (eitje als distri toch los is)
software (had ie toch al en heeft aankoop er allang uit) en ook garantie nog voor 2 jaar (denk dat t toch wel vastligt op wat precies. want alles kan kapot..)en t blok hangt er niet zomaar in er zijn wel wat kleine aanpassingen die moeten gedaan worden voor alles goed zit (LER of LEL aandrijfas plaatsen want z20leh past niet in je naaf) + andere baksteun.
dus zowiezo 2 jaar zorgeloos rijden op zijn kosten als iets stuk gaat of er gebeurd wat met de software
nu heb ik t bij een vriend gedaan en moest ik m laten chippen bij eds en kwam ik op 1600euro uit zonder garantie
dus ja 400 voor 2jaar garantie valt ook wel mee dan ;)Baas J.
DeelnemerAls jij je blok gaat tunen net zolang totdat t kapot gaat hoef je binnen de garantie ook niet bij Frank aan te kloppen hoor! Of ja, kan je doen, kost t je weer paar rooitjes.
Baas J.
Deelnemer2000 euro voor blok inbouwen?!??!? Dat was nog ex blok ook?
2000e voor zeg 3 dagen werk is niet slecht !
Ik zit er stevig zelf aan te denken zo’n ombouwdinges te gaan beginnen, al zou ik er 2 in de maand doen dan kan je er al goed van leven :o
Ik vraag me serieus af wat die mannen voor uurloon hanteren…
Baas J.
Deelnemerja dat is normaal, dat zijn dampen die uit je klepdeksel komen en op dat slangetje gaan zitten.
2e snap ik niet wat je bedoeld… foto?
Baas J.
DeelnemerMee eens. Beter andere auto zoeken.
Baas J.
Deelnemerik heb een simons midddendemper, ben r wel tevreden mee :)
Baas J.
Deelnemerohh bij een LEH ombouw denk ik aan een blok swap!
Wat moest t daar gaan kosten?
Baas J.
DeelnemerLEH ombouw… uhh 5000e ex blok en 5 weken kwijt?
Ombouw lekker zelf doen man… huur een garage voor een week en dan draait t ook hoor….
Baas J.
DeelnemerDeze lampen moet je hebben, ben je overal van af.
DEPO xenon lampen.
Baas J.
DeelnemerIk heb nog wel wat van dat spul liggen volgens mij…
-
AuteurBerichten