Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerSatNav met CID in de coupe gebouwd :D

Baas J.
Deelnemerfilter gewoon van mann ofzo….of bosch……….let wel op of je een delphi of behr kachelhuis hebt.
Baas J.
DeelnemerNatuurlijk hebben die wel een interieurfilter….
Baas J.
DeelnemerMarijn1988, werkt het nou bij jou eigenlijk al….???
Baas J.
DeelnemerJa, je moet sowieso multistekkers gaan solderen. En wil je alleen de koplampen monteren, of het helemaal goed doen incl. andere lichtschakelaar en achterassensor e.d.?
Baas J.
DeelnemerGa gewoon naar de dealer en laat het even checken…(als je het zelf niet kan). Lijkt me beter dan zomaar een nieuwe pomp er op zonder dat je echt weet of dat het is.
Je kan trouwens ook gewoon ene goede 2e hands pomp op de sloop halen hoor…of ebay bv.Baas J.
DeelnemerVermogenswinst is marginaal bij een ongeblazen motor.
Wil je geen gedoe, neem dan iets van Irmscher or Remus. Past perfect en goede kwaliteit.
Baas J.
DeelnemerEhhhm normaal vervang je wat kapot is….?
Baas J.
DeelnemerZo moeilijk is het ook niet king:
Baas J.
DeelnemerHet is 80.000 of 4 jaar
Baas J.
Deelnemervulgat aan de bovenkant….. peilgat aan de zijkant….vullen via boven totdat het er aan de zijkant uitloopt. zijkant dicht maken en bovenaknt dichtmaken.. klaar.
Baas J.
DeelnemerAlleen software is anders inderdaad. Z20leh turbo monteren is goed zelf te doen overigens, splinternieuwe heb je al voor ca 600,- thuis bezorgd.
Baas J.
DeelnemerGewoon gelijk z20leh turbo er op en dito software (of sneller) er in schieten. De LEL/LER zijn inwendig gelijk aan LET, kunnen makkelijk rond 280pk draaien.
24 juli 2014 om 06:15 In reactie op: Originele radio, is het de moeite waard deze in te bouwen? #18244108Baas J.
DeelnemerIk heb een set, NCDR1100 met code en GID en CD wisselaar.
Centerconsole voor CID heb ik ook nog trouwens.
Ik heb trouwens ook het originele handschoenenkastje nog waar de CD wisselaar in komt te zitten, zeer zeldzaam! Dus niet zomaar een beugeltje tegen een standaard handschoenenkastje geschroeft maar origineel GM, en voor een NL auto.PM maar bij interesse
Baas J.
DeelnemerJa alles zit al 3 jaar zo… maar nu wordt de motor opeens wat warmer
Baas J.
DeelnemerIk heb er waarschijnlijk 1 voor je heb je met ECC of zonder ECC?
Baas J.
DeelnemerGoed te horen.
Baas J.
DeelnemerHuh we zouden toch naar Klasen gaan??
Baas J.
Deelnemer4 jaar
Baas J.
DeelnemerJe moet ergens aan de onderkant een grijs palletje indrukken, zit in een sleufje ofzo uit mn hoofd. Indrukken en naar links toe verwijderen.
Baas J.
DeelnemerOm de 80k uit mn hoofd.
Baas J.
DeelnemerBedoel je nou je immobilizer of het elektrisch deel contactslot aan de linkerkant van je stuurkolom?
Baas J.
DeelnemerVeel makkelijker om m compleet er uit te halen via boven. Inderdaad even assen los.. Bak los sleutelen van ingebouwd blok is altijd een drama (vind ik dan).
Baas J.
DeelnemerKosten zijn hoger dan dat de auto waard is lijkt me….
Baas J.
Deelnemer1. Geen idee wat je bedoeld
2. Heel simpel, 2 doorpennen lostikken en kabeldoorvoer losdraaien en overzetten
3. Kan van alles zijn
4. Als de koppeling heel “hoog” pas aangrijpt is deze versleten, licht zegt helemaal niks, beter dan te zwaar.
5. Ja, je schijven en of blokken
6. Airco leeg of lek
-
AuteurBerichten