Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
Deelnemerje moet helemaal niet bij mtech zijn gast…
Baas J.
Deelnemerdat hoef je ook niet te lassen, dat klem je.
Groep A is trouwens 63,5mm.
Baas J.
DeelnemerIk zou lekker de DV verwijderen.
Evt. een uprated OEM kopen. Forge oid.Baas J.
DeelnemerDiameter van wat? Aansluiting of eindpijpen?
Baas J.
Deelnemer
Deze dus…
Baas J.
Deelnemer
Baas J.
DeelnemerHeb nog een Remus duplex te koop voor een Astra G.
Baas J.
Deelnemer280 is oke
Baas J.
DeelnemerDat bedoelde ik ;)
Baas J.
DeelnemerBochum is een 2.
Baas J.
Deelnemer*sigh*
Baas J.
DeelnemerMja net geluk hebben dat iemand t zoekt…
Baas J.
Deelnemer[rquote=1897859&tid=143557&author=TRPower]een H onderblok is wel degelijk anders, net als een paar andere onderdelen ( buiten de turbo,die is zoiezo anders )
ik weet wel dat een x20xev ook prima op een x20xer programma loopt, en dan ook gewoon t xer vermogen levert
nieuwere turbo blokken ben ik niet zo in thuis[/rquote]
Wie vraagt er iets over een H blok? :S
Een X20XEV gaat nooit 160pk leveren als ie alleen op XER ECU loopt. Daar durf ik mn schoen voor op te eten.
Baas J.
DeelnemerOw wacht… dat laatste had ik niet gelezen :P
zonder blok… tja.. 700?
Baas J.
Deelnemer1500 – 2000?
Baas J.
DeelnemerDe onderdeelnummers zijn in elk geval anders. En dat houdt meestal in dat er in ieder geval iets (evt kleins) anders is aan het onderdeel.
Baas J.
DeelnemerYep das ook nog een keer t plan, LEH koppeling, drukgroep en lager + m32 en LSD sper :D
Ik zou zeker niet tot 330 durven met een LET! Wel met een LEH blok!
Baas J.
DeelnemerPakking carterontluchting??
21 maart 2011 om 21:45 In reactie op: zafira a opc verlaagd..remklauwen gelakt..zomervelgjes er we #17821234Baas J.
Deelnemer
Rood is teh sh1t.
Baas J.
DeelnemerAlleen de Z20LEH heeft een sterker blok, de LEL en LER niet.
Nokkenassen van de LET/LER/LEL/LEH zijn trouwens identiek. Die hoef je niet uit te wisselen.
Dan zou ik liever de inlaat van een LEH hebben, want die is wel beter. (Geoptimaliseerd).
Baas J.
DeelnemerIk rij met 280pk sinds nov 2010. Daarvoor 260pk vanaf juni 2010. Alle internals nog OEM.
Als ik voorbij de 300pk wil hang ik r wel een leh blok in, gelijk van t gezeik af.
Een LER is trouwens gelijk aan een LET qua blokopbouw. Ook geen zuigerbodemkoeling e.d.
Baas J.
DeelnemerJe hebt een F.
W0L = Adam Opel AG
0 = non special vehicle
58 = Opel code voor Astra F Tailgate
S = bouwjaar 1995
5 = Fabriek Antwerpen
211417 = Gemaakte auto in die fabriekBaas J.
DeelnemerJa, donderdag en dan kan ik die 70mm niet meer gebruiken want dat snapt de software niet meer. Dus mag weg.
Baas J.
DeelnemerBtw, als je een beetje van je auto houdt heb je die holtes al helemaal vol gespoten met dat spuitvet dat je door dat slangetje in je dorpel kan spuiten. Dat blijft eeuwig plakken. Ik heb geen last van rammels :P
Baas J.
DeelnemerIdd, boeit me ook vrij weinig, elke km is fun!
-
AuteurBerichten