Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
Deelnemerkan je bij mtech kopen, zit ook gebruiksaanwijzing bij!
24 augustus 2011 om 11:16 In reactie op: EGR klep afdoppen en gasklep uitboren Waar en wie? #17890381Baas J.
DeelnemerWaar woon je dan en over welke auto (motorcode) gaat het?
Baas J.
DeelnemerJa er zit een pakking tussen. Vaak kan je deze gewoon hergebruiken zonder lapmiddelen.
Baas J.
Deelnemeropc 1 lip lijkt veel te veel op standaard vind ik…. is ook niet laag trouwens.
Zou trouwens lekker een opc 2 front erop gooien :)
Baas J.
Deelnemerturbo lip er onder..?
22 augustus 2011 om 15:01 In reactie op: Vraag over motorschade van iemand die ik heb gesproken #17892605Baas J.
Deelnemer@tijgetje57 wrote:
Jup, Z20LET. Maar heb begrepen financieel total loss, dus sleutel ervaring opdoen zou wel kunnen natuurlijk op zo’n object.
Maar zou er een reddingspoging ondernomen kunnen worden denk je dan?? Om dat je specifiek vraagt of het een z20let betreft!?
Reddingspoging weet ik niet, heb volgende week als het goed wel weer een z20let blok binnen, wellicht interessant voor die bekende van je.
Baas J.
DeelnemerNee bedoel imbusbouten. Daar zit het vliegwiel van een LEH mee vast.
21 augustus 2011 om 08:33 In reactie op: Vraag over motorschade van iemand die ik heb gesproken #17892602Baas J.
DeelnemerGaat om z20let?
Baas J.
DeelnemerTussen Vlissingen en Dishoek geparkeerd aan het strand. Donkerblauwe Astra G met irmscher grill, OPC2 front en 5 spaaks velgen. Auto komt me enigszins bekend voor, volgens mij iemand van hier…
Kenteken xr-gl-28 (als ik t goed heb onthouden)
Baas J.
DeelnemerJa, met verbeterde internals…ik geloof niet dat DEEF daar mee rijdt ;)
Baas J.
Deelnemervan je mini?
Baas J.
DeelnemerZwarte H OPC in Vlissingen, waarschijnlijk dezelfde die Frank heeft gezien. Kenteken was 61-SR-GL. Donderdag om 1630 bij begin snelweg A58.
Baas J.
DeelnemerThe xev cam needs retarding half a tooth which means to fit it you need to modify your pulley or buy an adjustable one. The regal cam drops straight in. The regal cam has more lift than the xev cam so in theory should produce more torque. The only before and after figures I ever found showed a peak increase of 11lbft and 2hp for the XEV, with the eds cam i’ve seen independent figures around +35lbft and +15hp. Ofcourse figures are mapped to suit hardware.
Baas J.
Deelnemer298pk? Dat gaat je LET blok niet lekker vinden…
Baas J.
Deelnemer@ Deef, ik rij nog steeds regulier op 95, een enkele keer op 98 als ik naar .DE ga ofzo. Heeft vmax je dat verteld of waar haal je de info vandaan dat de klop sensor uit wordt geprogrameerd?
Baas J.
DeelnemerIk sluit me bij DEEF aan.
Je kan het het beste nog gewoon zelf doen..
Baas J.
Deelnemer;)
Baas J.
DeelnemerLijkt me dat er nog garantie op zit van de vorige keer?
Baas J.
DeelnemerHeb binnenkort weer een z20let motor te koop, dan gaatie t wel redden :P
Baas J.
DeelnemerIk heb er binnenkort zo 1 te koop. Zit bij een blok dat ik heb gekocht en ga ik niet gebruiken. Bij interesse hoor ik je wel.
Baas J.
DeelnemerBij een non turbo zal t niet veel schelen. Bij een turbo wel.
Baas J.
Deelnemerhttp://www.ebay.co.uk/itm/Astra-G-Mk4-Centre-Console-Stereo-Surround-Silver-98-04-/250832686288?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a66cb0cd0#ht_2586wt_1250″ onclick=”window.open(this.href);return false;
hier heb je die console voor een prikje.
Baas J.
DeelnemerLet op mn woorden, je mag blij zijn als je 3000 krijgt.
Baas J.
Deelnemer1999, dik 200.000, station
Met geluk 3000 denk ik.
Baas J.
DeelnemerLEH zijn imbusbouten.
-
AuteurBerichten