Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
8 november 2011 om 18:11 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925463
Baas J.
DeelnemerInterieur is verkocht en gordels zijn ook geregeld nu!
8 november 2011 om 11:38 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925456Baas J.
DeelnemerAuto in elkaar gebouwd… tijdens warm draaien..lekkage… lekke radiateur :fy1
Kan het front weer uit elkaar… zucht..
7 november 2011 om 11:37 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925454Baas J.
DeelnemerJa is erg lastig te vervangen als alles gemonteerd zit.
Ja zo’n DV is storing vrij, het is een verbeterde versie van de originele, die willen nog wel eens spontaan scheuren bij opgevoerde motoren. Deze doet dat niet!
Zeker gezien het ding straks 300 of meer pk gaat hebben wil ik daar geen gedoe mee krijgen, dus beter nu vervangen nu ik er nog goed bij kan.6 november 2011 om 22:45 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925452Baas J.
Deelnemerebay.co.uk
6 november 2011 om 13:06 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925412Baas J.
Deelnemer
Verbeterde interne DV van Forge erop…


Nieuwe 18″ OPC schoenen…

Irmscher klepspoilert

Zwart leer ipv het zwart blauwe set…
Baas J.
DeelnemerBack on topic
GORDELS NOG STEEDS TE RUIL TEGEN GRIJZE COUPE GORDELS.
Baas J.
Deelnemerik ga zelf begin volgend jaar voor een Astra G Coupe…(die haal ik uit engeland, daar zijn die al geleverd met een LEH )
lolwhut?
Baas J.
Deelnemerals je geen andere remklauwen hebt wel.
Baas J.
DeelnemerLagers en keerringen zijn beter.
Baas J.
DeelnemerLET is mechanisch aan LEL en LER gelijk maar grotere turbo
LEH heeft zuigerbodemkoeling, grotere injectors, grotere 80mm luchtmassameter en weer betere turbo dan de rest.
Aandrijfassen zijnanders tov zn kleinere broertjes.
Heeft een dual mass vliegwiel omdat hij geen balansassen heeft, de rest heeft wel balansassen.
Sterkste koppeling van allemaal.2 november 2011 om 12:58 In reactie op: HELP met aansluiten raamsluitmodule bij astra g 1999 #17931975Baas J.
DeelnemerJa het is een simpel uitziend ding maar het werkt perfect.
Baas J.
DeelnemerDe aansluiting van de pomp aan de onderkant komt anders echt wel van de armaturen (motorruimte) boom af! En niet van de fan relay boom!
Baas J.
DeelnemerJa, wegbrengen en een prop laten schieten.
Baas J.
DeelnemerBaas J.
DeelnemerKleurcode? Z20R ?
30 oktober 2011 om 16:31 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925450Baas J.
Deelnemerconsole weer te koop.
Baas J.
DeelnemerZou rond 2500 moeten kosten…
29 oktober 2011 om 11:14 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925448Baas J.
DeelnemerNee nee… moest t ff opzoeken…had al een idee dat het niet zomaar willekeurig klik klik was…
29 oktober 2011 om 09:52 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925446Baas J.
Deelnemerm32 schakelmechaniek afstellen moet je ook maar net weten :O
Baas J.
Deelnemerje ziet er vrijwel niks meer door… gevaarlijk voor je achterligger joh.
Baas J.
Deelnemersinds wanneer is een 1.8 een OPC…?
Baas J.
Deelnemerzal morgen wel eens even meten… alles ligt toch open.
Baas J.
DeelnemerIk heb het schema gevonden maar waar haal jij al die extra info vandaan? Als ik TIS open en vul de auto gegevens in… daarna klik ik op wiring diagrams dan zie ik links “table of contents” met daaronder wat kopjes..
26 oktober 2011 om 22:22 In reactie op: HELP met aansluiten raamsluitmodule bij astra g 1999 #17931970Baas J.
DeelnemerIk denk niet dat wij dezelfde hebben…
Baas J.
DeelnemerIk heb er 1 over van de coupe…in goede staat. denk dat er al met al misschien 4 lijntjes ontbreken. Bij sommige tekst mist ie niks.
-
AuteurBerichten