Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
Deelnemerc20xe in Astra G?? Dat zal nog niet simpel worden…
21 december 2011 om 21:55 In reactie op: astra g coupe turbo. kopen of laten staan? hoe behandelen?? #17896456Baas J.
DeelnemerZe verschillen eenvoudig weg te weinig met 13 in dozijn astra’s, das t jammere. Heb het altijd vreemd gevonden dat bv handgrepen en skirts niet zijn meegespoten en bv bij een coupe standaard.
Baas J.
DeelnemerWaarom niet :P
21 december 2011 om 21:30 In reactie op: astra g coupe turbo. kopen of laten staan? hoe behandelen?? #17896454Baas J.
DeelnemerX20XER krijgt een lekke kop of erger, sooner or later. Rond de 130/140k.
Baas J.
DeelnemerDealer kan hem niet herprogammeren, hebben alles geprobeerd. Ze kunnen de Engelse klok niet eens van miles naar km krijgen. Mijn klok heeft ident XQ en die Engelse XB.
Met de Tech 2 kunnen ze de wijzer wel gewoon laten bewegen in test modus, het motortje is dus niet defect… erg raar allemaal.
Ik snap er niks meer van :SBaas J.
DeelnemerJa… klinkt logisch… morgen es ff testen.
Baas J.
DeelnemerJa je snapt niet dat ze daar geen fatsoelijk systeem voor hebben, ben er vanavond ook aan bezig geweest maar krijg t batterijtje echt niet uit dat achterlijke houdertje..
Baas J.
DeelnemerOk, goeie tip.
Zou de oude teller nog te fixen zijn…. geen idee wat er nou is gebeurd :S
Baas J.
DeelnemerStond al eerder te koop ergens volgens mij…
Baas J.
DeelnemerDan kan de dealer dit zeker?
Heb net nl mn opc teller gesloopt denk ik met het plaatsen van plasmaschijven en verlichte wijzers.
KM teller wijzer doet niks meer. Als ik m op contact zet beweegt de wijzer even een klein stukje naar beneden en weer omhoog (toerenteller ook overigens).
Als ik echter ga rijden blijft de wijzer gewoon op 0 staan. GrrrrNu zit voor nood ff de engelse klok er in..
20 december 2011 om 10:48 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925580Baas J.
DeelnemerJep, 3 dagen inderdaad. Perfect.
Baas J.
Deelnemer98 is altijd beter…. maar 95 is ook prima bij ongechipte motoren.
Baas J.
DeelnemerInderdaad in de sneeuw…. als je +250pk op je voorwielen hebt kom je gewoon niet weg…blijft maar spinnen..
Baas J.
DeelnemerZijn die pierburgs zo ipv je oem pomp te plaatsen?
Ik wil straks met de coupe rond de 315pk draaien…..wil een goeie brandstofpomp hebben, huidige is nu een ton oud.
19 december 2011 om 23:11 In reactie op: astra g coupe turbo. kopen of laten staan? hoe behandelen?? #17896451Baas J.
DeelnemerAstra H OPC blok er in met 10k er op, weet je zeker dat ie niet is afgetrapt en nog netjes is! king: Het wisselen stelt geen hol voor namelijk!
Baas J.
DeelnemerDat zal ABS zijn.
Baas J.
Deelnemer15pk voor 700 euro…? Goeie deal hoor… :hmmz 15pk merk je niet eens waarschijnlijk.
Baas J.
Deelnemer@kwuyts wrote:
De stekkers voor stoelverwarming zitten er wel, maar daar zitten maar 2 stekkers (groen & zwart).
Als daar de TC knop tussen moet zitten heb ik hem niet.
Dan neem ik aan dat ik ook geen TC heb? :DProbeer eens met slippende banden weg te rijden, gaat r dan een icoontje knipperen van een autotje dat slipt op je teller?
Zo ja; je hebt TC, knop inbouwen is mogelijk
Zo nee; niks meer aan te doenBaas J.
DeelnemerTC stekker is vrijwel nooit voorbereid.
Maar je kan m wel in elke auto achteraf inbouwen als er standaard TC op zit.
Baas J.
DeelnemerIk heb het ook over DEPO’s. Hun ring past wel.
Baas J.
Deelnemer@derartz wrote:
@Juffer1 wrote:
Ik zou absoluut voor de Depo’s gaan ! Lichtbeeld is zoveel strakker dan met de halogeen units
En dan gewoon op ebay bestellen ofzo, ik moet namelijk die uitvoering hebben met alles stekker los en niet de multistekker aansluiting.
Deze bijvoorbeeld:
http://www.ebay.nl/itm/DEPO-SCHEINWERFER-SET-fur-OPEL-ASTRA-G-PROJEKTOR-DE-LINSE-SCHWARZ-XENON-OPTIK-/130618152561?pt=DE_Autoteile&hash=item1e6972d671″ onclick=”window.open(this.href);return false;Weet iemand hoe die peertjes vast gezet worden daarin? Bij de originele opel fittingen worden de hologeen peertjes in de fitting gedrukt waarna de fitting weer in de koplampenunit gedraaid wordt, zoals de bruine fitting hieronder:
Hierdoor zijn de pilot xenon lampjes niet plug en play omdat de stekkers direct aan de peertjes vast zitten.

Iemand ervaring hiermee, of moet ik even een nieuw topic starten…
Deze zitten er bij mij ook in. Niks lijmen of moeilijk doen. Gewoon H7 xenon erin en vastzetten met de bijgeleverde ring. 5 mins werk.
Baas J.
Deelnemer11 pagina’s geslijm, way to go boys ;)
17 december 2011 om 00:22 In reactie op: astra g coupe turbo. kopen of laten staan? hoe behandelen?? #17896438Baas J.
DeelnemerHehe van 1.6 8v naar 2.0t 16v…. een grotere stap kan je volgens mij niet maken, je zal er in elk geval geen spijt van krijgen. :D
Turbo is vaak kapot na zeg 100k, meteen vervangen voor z20leh turbo.
Als je even door hebt gereden, zorg dan voor een paar rustige km’s, zorg dat de turbo wat af kan koelen… das eigenlijk het enige waar je een klein beetje rekening mee moet houden. Stelt eigenlijk weinig voor.Voor de rest een beetje de standaard astra g dingetjes….en ook onderhoudsboekje…al zegt dat soms ook weinig, ik doe al het onderhoud zelf bv, en durf er om te wedden dat mn auto in een stuk betere staat is dan door externen onderhouden auto’s.
Ga gewoon op de algemene indruk af…. het zijn luxe wagentjes, er rijden er ook niet veel. Bevalt t je niet, op zoek naar de volgende..
Baas J.
DeelnemerJa dat zou nog kunnen inderdaad… dan zou t ook al goed wezen.
-
AuteurBerichten