Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerJe kan gewoon ff naar de dealer rijden hoor en dan zetten ze m zo op nederlands. Daraom vroeg ik al in dat andere topic waarom je bc op duits stond.
Baas J.
Deelnemerstuur maar ff!
Baas J.
Deelnemerfoto van auto?
Baas J.
DeelnemerDat laatste kan alleen jij bepalen..
Baas J.
DeelnemerAltijd lelystad.
Baas J.
DeelnemerNee hoor, gaat heel normaal.
Baas J.
DeelnemerJe hebt helemaal geen typegoedkeuring nodig als je naar lelystad moet, je krijgt een individuele typegoedkeuring.
Baas J.
DeelnemerIk heb mijn x20xer naar z20let omgekeurd en was 600e kwijt.
Baas J.
DeelnemerAltijd, er komen ook nog 50e voorkeur kosten bij. Daarna krijg je een uitnodiging voor Lelystad. Je moet ook aan kunnen tonen waar het blok uit kwam en daar een factuur van hebben. Tevens moet het bloknummer overeen stemmen met het chassisnummer van de auto waar t uitkwam.
Baas J.
DeelnemerNee vind t ook afschuwelijk…
Baas J.
Deelnemer@Haasje17 wrote:
Baas J de z20let komt uit de clima auto. Dus gewoon dashboom en kachelhuis ombouwen. Dan is hij er al.
Hij schreef dat de dashboom verknipt was. ;)
Baas J.
DeelnemerRond de 600 euro.
Baas J.
DeelnemerDat gat een mooie ombouw worden als ik het zo lees..
Zou eerst zorgen dat je dan een dashboom hebt die ook geschikt is voor ECC.
Baas J.
Deelnemer@quinten1.816v wrote:
@kwuyts wrote:
@quinten1.816v wrote:
Met downgradingtuning bezig geweest of last van ernstige roestvorming,.. of 5 kogelgaten in de kofferbak?
Tuning? Roestvorming? Kogelgaten?
Coupé :thumb
Nou en? je weet zelf dat een 1.6 coupé niet bestaat dus wat probeer je uit te leggen?
Bestaat wel. Beter je huiswerk doen :)
Baas J.
DeelnemerJa alle lampjes zijn goed, normale binnenverlichting werkt prima en lampjes al gewisseld.
Rest van de draden doorgemeten met multimeter.Ik denk dat mn unit niet ok is, van t weekend ff nieuwe scoren.
Baas J.
DeelnemerJa maar die leeslampjes zitten op een of andere manier geschakeld via die sensoren. Als je alles aansluit zoals beschreven doen ze het gewoon niet. Zie ook Engelse post.
Dus vandaar dat die 5 blijkbaar ook aan massa moet.Eerst maar even zo’n nieuw lampje halen en weer verder…
Baas J.
DeelnemerGeen zin om geschakelde plus te trekken….pak m wel van rood.
Kan trouwens best zo zijn dat ik de unit zelf heb gemold door te testen.
Baas J.
DeelnemerUndertaker, thanx, maar zo ver was ik al. Zo werkt het niet.
Ik zie in t plaatje dat ze wel ook 5 aan massa leggen terwijl r in de beschrijving “imp” staat.
Baas J.
DeelnemerWaarschijnlijk de ballast, stekker gecorrodeerd?
Baas J.
DeelnemerJa 9 pins grijze stekker, deze zat bij de unit.
Moeten 4 en 5 niet aan massa? Alleen 5?
Als je die post van de Engelsman leest, schrijft hij ook dat hij ze een voor een aan massa heeft gehangen zonder resultaat.
Baas J.
DeelnemerNopes didnt work…
Baas J.
DeelnemerOk, eens ff proberen…
Op Pin 8 meet ik wel een spanning van 9 volt ofzo…weet ff niet of dat met contact aan of uit was.
Ja de zekeringen zitten er gewoon.
Normaal werken de leeslampjes alleen als je portieren dicht zijn en het contact aan staat volgens mij.
Baas J.
DeelnemerOok dashboom vervangen en gaspedaal
Remmen overzetten.Je auto moet daarna omgekeurd worden bij het rdw.
Baas J.
DeelnemerVan een Engels forum met blijkbaar hetzelfde probleem;
I know from having a couple of Mk4 SRi’s that with this interior light unit when the ignition is off and the car is ready to be alarmed you can push both the buttons simultaneously to disable the ultrasonics.
Also when the alarm is off and the ignition is on the buttons on their own operate the map reading lights.
When I had pins 1,2,8 and 9 correctly wired in according to your photo and the wiring diagram the map reading lights won’t work as expected.So what I thought was in a properly wired up car with f/f alarm like yours there must be some electronics switching the buttons between ‘map reading mode’ or ‘alarm disabling mode’. As I’m missing three wires which connect to the alarm, one or more of these wires must do the ‘switching’.
I had a go again today putting the 3 missing pins one at a time to earth but no good then tried the more risky putting each to 12v live but no map readers either. I’m stumped.
Without a f/f alarm setup I have no way of knowing, with the f/f alarm switched off, what should be on these 3 wires, either earth or some kind of voltage.Baas J.
DeelnemerKlusje van 30mins.
Aftappen
Wokkelslang van thermostaathuis naar radiator loshalen (2 klemmen)
Thermosstaathuis losbouten (3x torx)Nieuwe plaatsen en alles weer dichtmaken.
-
AuteurBerichten