Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerHet is veel makkelijker.
Om het correct te doen:
Tank eerst heel je auto vol.
Voordat je iets loshaalt kijken hoeveel toeren jouw auto (warm) stationair draait, meestal zo 850/900 toeren.Met contact aan en draaiende motor:
Toerenteller naald terugduwen op juiste toerental (zorg dat de motor warm is)
Tanknaald terug drukken op vol
Als je fan aanslaat van je motor weet je dat de motor 90gr is, wijzer dan pas terugduwen op 90gr.
KM teller exact op nul terugdrukken.Niets draaien of wat ook, gewoon rustig erop drukken.
Zo heb ik het al vaak gedaan en gaat prima (en alles klopt).
Baas J.
DeelnemerIn de buurt van Bergen op Zoom (NB). Ik verkoop de klep liever compleet, je kunt uiteraard zelf de strip er af halen en de klep doorverkopen.
Baas J.
Deelnemerik weet er nog 1, zit nog wel op een klep.
Baas J.
DeelnemerDie iridiums veroorzaken vaak allerlei vage problemen. Ik heb het zelf gehad, en inmiddels 3 bekenden in m’n directe omgeving ook, Allemaal Astra G/H met +/- 300pk. Bougies verwisselen met Bosch en geen centje pijn meer. Bij mij komen ze er nooit meer in.
Baas J.
DeelnemerZiet r niet uit. En omdat je lange versnellingen wilt? Dit heb ik echt nog nooit gelezen als reden lol. Zet er dan een WR bak onder ;)
Baas J.
DeelnemerInderdaad met een opcom van 30,- kan je m zo zelf uitlezen.
Baas J.
DeelnemerTeveel interne verliezen van inlaat drukkant naar uitlaatkant.
Baas J.
DeelnemerIk ga met hem mee zaterdag, thanx allemaal.
Baas J.
DeelnemerGewoon standaard demper toch? Te koop bij Brezan en andere auto toko’s. Let op dat een coupe demper niet op een hatchback past.
Baas J.
DeelnemerKlinkt inderdaad als een software probleem, terug naar Klasen ! Ik had hetzelfde met p1106, was puur de software, terug naar Klasen gegaan en nu rijdt de wagen perfect.
Baas J.
DeelnemerJe hebt het verkeerde set gekocht. Je hebt imi koplampen gekocht met multistekker aansluiting. Daar kan je alleen originele opel spullen op gebruiken.
Het set met de ballasten en lampen past alleen op de non multistekker versie. En zelfs dan is het een beetje aanklooien met ballasten plaatsen etc.Plug n play is het zeker niet.
Baas J.
Deelnemerafknippen en op elkaar solderen, heb je dr nooit meer last van.
Baas J.
DeelnemerWat voor auto heb je dan wel?!
Baas J.
DeelnemerIk dacht gewoon bij Brezan, maar kan met korting wezen, dat weet ik ff niet meer. Je hebt ‘m dan van het merk Febi dacht ik. Hij blijft mooi wit als je geen lekke koppaking krijgt en schone koelvloeistof gebruikt. Maar ouderdom en hitte/kou laat ‘m toch wel iets verkleuren altijd..
Baas J.
DeelnemerIk heb nog een mooi set te koop. Velgen zijn nieuw, onbeschadigd.

5×110 18″ ET35 8j. Heeft 2 Falken banden en 2 Dunlop sportmaxx banden, alle nog 4mm profiel. Passen zo op Astra G/H zonder aanlopen of wat ook.
Mogen weg voor 500,-, set was 1250,-.
Set ligt momenteel in de buurt van Bergen op Zoom.
Baas J.
DeelnemerGewoon ff nieuwtje kopen, kost een tientje ofzo dacht ik. Issie weer mooi wit.
Baas J.
DeelnemerBeste is loshalen (2 of 4 boutjes per kant dacht ik) en er gewoon lagervet tussen smeren, heb je er nooit meer last van. Vervelende is dat je er bijna niet bij komt om los te halen.
Baas J.
DeelnemerZonnesensor zit aan de kabelboom van je kachelhuis vast.
Baas J.
DeelnemerJa
Baas J.
DeelnemerNee, hoeft niet in bestaande kabelboom. Het is 1 massa draad, 1 verlichtingsdraad, deze doe je samen met andere verlichtingsdraden en 1 stuurdraad, deze gaat naar je motorruimte, naar je ABS pomp. Thats all.
Baas J.
DeelnemerIk heb de blauwe wel voor je evt. Is simpel in te bouwen.
Baas J.
DeelnemerStoelverwarming. Als er ook nog een blauwe zit, dit is voor TC.
Baas J.
DeelnemerQua pasvorm zal wel, maar let ook op de verschillende aansluitdiameters, Van een 1.6je is anders dan 2.0t. Dan zal je met verlopen moeten gaan werken.
Baas J.
DeelnemerFF dealer bellen en het nummer lospeuteren. Ik bedoel, er rijden zat Astra G’s met navi rond. Ik heb het zelf ook, maar dan in een coupe, dus geen sproeiert.
Baas J.
DeelnemerKik hier ff: http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2554/27093/” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten