Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
Deelnemer
Console bij de spuiter.
Baas J.
DeelnemerIs er inmiddels af :P
Baas J.
DeelnemerNee joh…
voor 1500,- heb je een goede complete, en ik weet er nog een ook trouwens.
Voor de rest ligt het er aan of je zelf een beetje handig bent of dat je het moet laten doen.Baas J.
Deelnemerx20xer blokjes zijn al niet zo stevig.. zou er niet aan beginnen. Heb al genoeg ellende gelezen met die dingen en heb er zelf ook een gehad.
Dus zou voor z20let gaan, ligt r aan wat je duur vind overigens.
Baas J.
Deelnemer
Gaat weer ergens op lijken..
Baas J.
Deelnemer
Gaat weer ergens op lijken..
Baas J.
DeelnemerKachelhuis zit maar vast met 10 torxen die je vanaf de motorruimte loshaalt.
Daarna je dashbalk losschroeven (hoeft er niet uit) en wat omhoog bewegen.
Je kan daarna de complete unit eruit pakken.
Baas J.
Deelnemerwss sensor kapot
Baas J.
Deelnemer
Links kachel met normale airco, rechts de ECC kachel.

Auto leeg getrokken.. ;)
Baas J.
Deelnemer
Links kachel met normale airco, rechts de ECC kachel.

Auto leeg getrokken.. ;)
Baas J.
Deelnemercomfortmodule bestellen.
Baas J.
DeelnemerNee je hoeft je oude turbo niet op te sturen. Je krijgt gewoon een nieuwe thuis. Oude kan je verschrotten.
Waar woon je ergens?
Baas J.
DeelnemerNieuwe LEH turbo kopen in UK bij Coutney of Regal. Een gemodificeerd koelset is ook aan te raden.
Software is niet per se nodig als je standaard rijd.En tja de montage, het is goed zelf te doen in een middagje, zo moeilijk is het niet.
Baas J.
DeelnemerVmax all the way…
Baas J.
DeelnemerOw ja hendel heb ik trouwens ook nog en de MID ook.
Baas J.
DeelnemerDan heb ik er sowieso 1 voor je.
Baas J.
DeelnemerKan ook z16xe wezen, of waren die er niet in ’99?
Baas J.
Deelnemer@Vertiligo wrote:
@Baas J. wrote:
@Vertiligo wrote:
@dion87 wrote:
is het niet zo dat de XER uitlaat een stuk beter is dan die van een XEV, dus zal je er op achteruit gaan toch?
Mijn zoektocht naar een XER uitlaat is ook nog niet voorbij, hou het gewoon even achter de hand dat die van een XEV mogelijk is
Waarom laat je niet wat op maat lassen eigenlijk?
Dat zou ook nog een oplossing zijn ja, waarschijnlijk ook nog een betere :hmmz maar wat zou dan een goede diameter en bedrijf en al zijn :hmmz
Geen idee waar je woont, maar er zal echt wel een tuningbedrijf zitten die uitlaten last. 63mm is voldoende.
Baas J.
DeelnemerBeter even je passagierstoel eruit halen, zit met 2 boutjes vast en een stekker aan de onderkant. Kan je veilig lostrekken met contact uit. Daarna brand wel je airbag storingslampje omdat de auto merkt dat er een airbag ontbreekt.
Baas J.
DeelnemerKheb nog verschillende liggen, eea afhankelijk van je motortype.
Baas J.
Deelnemer@Rik Ophuis wrote:
Ik ben bezig met de voorbereiding om een z20LET uit een Astra Coupe G van 2003 geschikt te maken voor inbouw in een achterwielaangedreven Ascona-B (misschien al wel onder de Ascona topics gezien ;) ).
Een aantal mechanische aanpassingen heb ik al gemaakt, maar ik heb ook nog een aantal vragen (en er zullen er nog wel een paar bijkomen). Een van de vragen is:
Waar-/hoe sluit je de waterkoeling slangen van de turbolader op aan?
Ligt er aan welke lader je gaat rijden, z20let of z20leh.De slangen zitten er nog wel aan en het lijkt alsof ze in de richting van de versnellingsbak gelopen hebben, maar ik kan zo niet ontdekken waar ze op aangesloten waren.
Weet iemand misschien waar ik een overzicht zou kunnen vinden waar het hele koelsysteem op staat? EPC
Zoals ik het kan beoordelen uit mijn spullen heeft zo’n Astra een elektrisch pompje om koelvloeistof door de kachelradiateur te pompen, niet? Jep, voor op de bak
Mijn bedoeling is om het verder zoveel mogelijk overeenkomstig mijn huidige c20XE te maken. Het huis aan koppelingshuiszijde van de cilinderkop moet er ook af; hier wil ik alleen de 1/2″ uitgang naar de kachelradiateur over houden. De hele warmtewisselaar olie/koelvloeistof vervalt ook. Komt gewoon een externe oliekoeler op. De ingang van de waterpomp moet 2x 90graden naar de onderkant van de vloeistofkoeler met een 1/2″ aftakking voor de retour van de kachelradiateur.
Baas J.
DeelnemerJa dat klopt, zonder dashboard :P
Baas J.
DeelnemerBeste is gewoon andere dashboom plaatsen, snelste en meest profi oplossing.
Baas J.
Deelnemer@Spacejam wrote:
Nu nog zonder rammeltjes alles in elkaar krijgen :vertag
Dat lukt, als je geduld hebt :D
Baas J.
Deelnemer@Vertiligo wrote:
@dion87 wrote:
is het niet zo dat de XER uitlaat een stuk beter is dan die van een XEV, dus zal je er op achteruit gaan toch?
Mijn zoektocht naar een XER uitlaat is ook nog niet voorbij, hou het gewoon even achter de hand dat die van een XEV mogelijk is
Waarom laat je niet wat op maat lassen eigenlijk?
-
AuteurBerichten