Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerOrigineel z20leh blok + bak + koppeling + vliegwiel
Baas J.
DeelnemerJa blok van gecrashte VXR, 10k op de teller :)
Ik had alleen de pook er niet bij, die was al weg.Baas J.
Deelnemer@robert_corsa wrote:
haha, de 6de gang werkt alleen niet :jerry
wel een mooie pook,
motorruimte ziet er trouwens :thumbup uit
hoeveel pk heeft het beestje?De 6e gang werkt wel :)
300pk
Baas J.
DeelnemerEerst laten spuiten, toen RVS look sticker, toen blanke lak.
Baas J.
Deelnemer@boeiend wrote:
blauw en groen is stoelverwarming, zwart is van de TC.
Niet dus.
Blauw is TC schakelaar. Andere twee stoelverwarming.
Baas J.
Deelnemer1 juni naar Vmax voor 300pk :D
Baas J.
Deelnemervan een carkit oid.
Baas J.
DeelnemerGewoon dealer?
Baas J.
DeelnemerNee blauw is niks voor mij…
Baas J.
Deelnemer
X20XER eruit…
Z20LET er in..Baas J.
DeelnemerDit is niet voor mezelf…doe dit voor iemand als klus :) M’n coupe blijft lekker bij me :D
Baas J.
DeelnemerIk vind die leren stoelen ruk zitten….. die van mn opc waren stukken beter.
Baas J.
DeelnemerHeb jij nou wel navi maar geen ECC op je foto? Das ook best uniek :)
Baas J.
Deelnemerbeter gewoon 19″ opc velgen
Baas J.
DeelnemerMijne ruikt ook naar olie hoor als ik m in de garage heb gezet, en dit z20leh blok heeft nu net 10.000km gelopen. Olieverbruik is totaal nul.
Baas J.
Deelnemer
X1 = die grote groene stekker bij de bestuurdersvoetenruimte
Baas J.
DeelnemerKaal blok zonder aanbouwdelen kost ongeveer 3000 euro. Als ik het zo lees kan je beter je klepseals (laten) vervangen. Stuk goedkoper.
Baas J.
DeelnemerDe bak waarmee ik rij had nog geen 10.000km erop staan, alsook het z20leh blok. Dus wie weet komen r nog wel es problemen, zijn ook lui die er gewoon een ton mee rijden zonder wat.
Compleet blok en bak waren ongeveer 2,5k.Heb geen ervaring met F28… weet wel dat ze al een stuk ouder zijn en dat je m moet gaan ombouwen naar voorwielaandrijving.
Zou trouwens sowieso een sper aanraden als je met zeg meer dan 250pk gaat rijden.
Ik ga binnenkort weer naar Vmax en dan wordt mn coupe rond de 300pk afgesteld (is nu 250/260??), er zijn zat Astra VXR’s die ook met dit vermogen rijden zonder problemen (en met M32). Maar krijg nu al niet meer het vermogen normaal aan de grond.
Baas J.
DeelnemerJe mist mn punt.
Ik bedoel dat de garage daar ook echt niks aan kan doen! En ik bedoel, ding zit r al 1,5 jaar op, niet 1,5 week. Dan had ik ook terug gegaan (als mn auto ooit bij een garage zou komen).
Baas J.
Deelnemer@J.Eland wrote:
Op onderdelen heb je gewoon 2 jaar garantie of ze nou bewegen of niet.
Dus als je lampje kapot is na 23 maanden ga je gewoon terug? Vind t domme pech eigenlijk… Risico van autorijden.
Baas J.
DeelnemerM32 :D
Baas J.
DeelnemerNiet al te gekke prijs = niet al te gekke wegliggging.
13 april 2012 om 15:35 In reactie op: Turbo + koppakking vervangen, what to do, what not to do?? #18006017Baas J.
DeelnemerKlepseals vervangen
Baas J.
Deelnemer60 z20let
63 z20lehdacht ik..
Baas J.
Deelnemer76mm daarna vernauwt ie naar de diameter van je ori middendemper.
-
AuteurBerichten