Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
Deelnemer4 x 100
Baas J.
Deelnemer@NoFear1696 wrote:
@Baas J. wrote:
300pk is echt de max voor z20leh turbo sowieso, boven de 280pk gaan diverse zaken van een z20let het al niet echt leuk meer vinden. Originele koppeling kan in elk geval 430nm aan.. daar reed ik mee in mn vorige auto (z20let)
Volgens EDS kan de z20leh 350pk draaien :hmmz ik zit namelijk al op 320pk.
moet alleen de inlaatspruitstuk van EDS hebben :jerry :jerryVolgens Vmax is 300pk de max voor std. z20leh lader. Daarboven moet je de hybride variant hebben, die kan wel 350pk.
Baas J.
Deelnemer300pk is echt de max voor z20leh turbo sowieso, boven de 280pk gaan diverse zaken van een z20let het al niet echt leuk meer vinden. Originele koppeling kan in elk geval 430nm aan.. daar reed ik mee in mn vorige auto (z20let)
Baas J.
DeelnemerLaten maken door grafisch bedrijf. RVS look sticker met daarover heen carbonlaag zodat t rvs en strepen verdiept liggen.
Baas J.
Deelnemerhmm 144 is al best veel…ik denk dat je blij moet zijn als je rond de 280 komt.
Baas J.
Deelnemer300 pk ligt ook erg aan de staat van het blok…. hoeveel km staat er al op je z20let blok?
Baas J.
DeelnemerKost 175 euro.
Baas J.
DeelnemerPrijskaartje boeit niet.
Dat gaat scheuren en doen, of iemand die op t hoekje van je auto zit of je trekt een keer verkeerd je motorkap open e.d. Bewust niet gedaan. Dit is veiliger.
Spiegelvoeten niet mee laten spuiten om nog wat contrast te houden. Aan de voorkant heb je je mistlamp roosters die gewoon zwart plastic zijn, aan de achterkant strip in bumper. Aan de zijkanten dus de spiegels. Voorkant spiegel is overigens wel meegespoten, dat is standaard niet.
Baas J.
DeelnemerVerbind je m door, heb je de storing nooit meer, beste oplossing als het niks mag kosten.
Baas J.
Deelnemer294 pk / 465Nm
Baas J.
DeelnemerIts too bad you are so far from here as I’d be happy to take a look at it.
Baas J.
DeelnemerJep olieschraapveren en / of klepseals gaar zoals bij zoveel z20let blokken. Dealers weten belachelijk weinig van de z20lets.
Klepseals kunnen vervangen worden met de kop er nog op door de garage. Ik zou daar eerst es mee beginnen. Ook restrictor bout plaatsen als je die nog niet hebt…mocht het daarna niet over zijn dan olieschraapveren vervangen, en dan kan je net zo goed ook meteen nieuwe zuigerveren erbij nemen, zijn niet zo gek duur.Baas J.
DeelnemerAls je je klepseals wil gaan vervangen en je vraagt of je kop er dan af moet weet ik niet of het zo verstandig is om het zelf te gaan doen. Ook zonder kleptang nog es waarschijnlijk.. :jerry
Baas J.
DeelnemerIk heb nog 3 van deze OPC units liggen incl. stukje kabelboom om aan te sluiten voor de liefhebbers… PM me maar.
Baas J.
DeelnemerNo that is not necessary, hubs are the same as is the wiring.
Did the tachoneedle work before the conversion? Can you put another tacho unit in your car just to check if its not the speedo itself..
Baas J.
Deelnemerje kan de km stand niet veranderen met op com
Baas J.
DeelnemerWhich fault codes are stored in the ecu?
Perhaps a dumb remark… but did you connect the connectors in the wheelarch behind the frontwheels when you swapped the enginebayloom from z22se to z20let? When they are not connected no speed signal is given to both tacho and MID. This also would light up the ABS and TC light.
Baas J.
DeelnemerGewoon Corsa D OPC velgen toch? Wel mooi hoor.
Baas J.
DeelnemerGa eerst maar eens chippen dion87 :P
Baas J.
DeelnemerKan het nu wel of niet dan :s
Baas J.
Deelnemerhmmm jammer!
Baas J.
DeelnemerIk hou er van om te prutsen..
Maar zoveel hoef je niet aan te passen hoor?
Baas J.
Deelnemerwe’ll see :P
Baas J.
Deelnemer1 juni naar vmax… dan ga ik wat filmen..
Baas J.
Deelnemer‘T moet ook heel blijven he..
Er moet trouwens eerst es een sper in want er is soms niet mee te rijden :P
-
AuteurBerichten