Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
Deelnemerf5dpor, ik rij met bijna 300pk…voor mij geen andere meer !
22 april 2015 om 10:46 In reactie op: wie o wie vraag over dumpvalve voor astra J 1.4 turbo #18281714Baas J.
DeelnemerSowieso geen externe plaatsen, originele systeem is prima.
Baas J.
DeelnemerIk heb nog een mooie console te koop waar dit mogelijk is. Deze heb ik professioneel laten maken. Zal later vandaag even een foto er van plaatsen. Lijkt helemaal origineel namelijk.
Baas J.
DeelnemerIk heb een ncdr1100 en zou graag kaarten van 2015 hebben…kan dat ook? De ncdr vreet alleen cdr’s.
Baas J.
Deelnemer@Maurice89 wrote:
Waarom zou het niet kunnen dan? Ik zelf het ook geen uitdraai maar heb precies de zelfde set up van iemand die bij eds is geweest en had 297pk en 460nm koppel ik heb alleen een leh blok dat is het verschil.
Ik heb ook een leh blok, afgesteld bij klasen. Het is vrijwel onmogelijk om met een standaard leh turbo boven de 300pk te komen, tenzij je een zwaar positieve bank hebt.
Mn hatchback was bij vmaxx afgesteld en had 295pk en 465Nm @1,6 bar. En deze zou door de 500Nm koppel hebben? Geloof er niks van. Tenzij er een Garett opzit en een high flow inlet manifold.Qua blok maakt het niks uit leh/let voor het vermogen, leh heeft alleen t voordeel van zuigerbodemkoeling en teflon gecoate zuigers. Maw, het blijft wat langer heel.
Baas J.
Deelnemer305pk? wil de uitdraai dan wel even zien :D
Baas J.
DeelnemerHier is mijne gerepareerd: http://de-nl.kfzpix.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;
10 februari 2015 om 07:39 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269582Baas J.
DeelnemerHeb ik ooit gehad…. heel gedoe mee gehad, staat wel ergens op het forum. Pasvorm is ronduit slecht. Als je de zijkant naar je auto buigt om ze vast te zetten, staat er zoveel spanning op dat in het midden van je bumper gewoon een vouw komt. Het leek wel alsof de bumper te groot voor de auto was. Uiteindeljk een ori er op gezet en die paste als gegoten. (Zit er nu nu nog steeds op).
Ik zou het niet doen….Baas J.
DeelnemerDie CID stekker zit volgens mij ook in elke Astra H en Vectra C met uitgebreide boordcomputer.
29 januari 2015 om 18:41 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269579Baas J.
DeelnemerKlasen is nogal anti-externe DV. Vanwege lekken etc. De originele interne dv en vacuüm systeem zijn volgens hem gewoon t beste, hier rij ik ook mee.
27 januari 2015 om 20:07 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269577Baas J.
DeelnemerJa hij spreekt prima Engels, hij begrijpt sommige NL dingen ook wel. Ging vrij soepel moet ik zeggen. En ik ben zeer tevreden over hoe de auto rijdt nu. Niks meer aan doen :P
26 januari 2015 om 11:30 In reactie op: ronde opc mistlampen (of drl) in standaard bumper astra g #18270806Baas J.
DeelnemerCoupe heeft naar mijn weten altijd mistlampen, bestaan dus ook geen blindkapjes voor.
Zou je niet gewoon beter een opc2 bumper er op gooien? ;)
26 januari 2015 om 09:08 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269575Baas J.
DeelnemerJa, heb een 2009 LEH blok er in met M32 bak. Is gechipt bij klasen 290pk, 430Nm @1,3 bar. Rijdt heerlijk rustig en zonder dat irritante geschok dat steeds heviger wordt naarmate je omhoog gaat in turbodruk.
22 januari 2015 om 07:38 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269571Baas J.
Deelnemer@Vannos wrote:
in mijn bumper is niet gezaagd :D maar is wel net net aan. Vergeet je de voorschakelweerstand niet uit je originele fan te halen en die tussen de fans en aansluiting te zetten
Hoe kan je niet gezaagd hebben? de inlaatkant van je IC zit vrijwel pal voor die mistlampbak, je moet een stuk eruit halen anders kan je nooit die bocht maken naar je turbo? Of heb je kleine diameter slangen?
Baas J.
DeelnemerWat andre zegt inderdaad, je gaat toch geen oud blok in je nieuwere auto leggen…. Ik heb er een 2009 LEH blok ingelegd, nog geen moment spijt van gehad :D
20 januari 2015 om 07:35 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269566Baas J.
DeelnemerBij mij past het prima, TX cooler, airco en radiateur. Inderdaad met 2 slimline fans zoals de anderen zeggen. Ik heb er een OPC2 bumper op, alleen de bumper is hier en daar wat aan de binnenkant aangepast, wat materiaal weg gehaald. Maar ik heb geen steunen verzet of mn frontbalk aangepast.
Baas J.
DeelnemerNormale z20let turbo’s zijn bij 120k al aardig kaas normaal gezien.
Baas J.
DeelnemerKlasen
Met 1,3bar boost 290pk, wagen rijdt heerlijk.
Baas J.
Deelnemereen opc1 loopt nooit lekker haha king:
Baas J.
DeelnemerGewoon niet als een achterlijke blazen en dan 1 minuut later je wagen parkeren en uitzetten…niks geen turbotimer nodig. Dumpvalve heeft overigens niks met turbotimer te maken. Je laat ‘m overigens niet draaien voor de turbodruk, je laat m draaien zodat de turbo geleidelijk af kan koelen.
Baas J.
DeelnemerIk heb plasma platen er in, dus helemaal geen lampjes meer, behalve de dagrijstand, das een rode LED.
Baas J.
DeelnemerIk ben het met Spacejam eens….sowieso wordt de auto APK afgekeurd op deze manier.
Baas J.
DeelnemerJe moet vooral NIET gaan lopen draaien…dan sloop je je motortje.
Je hoeft geen pinnetje stil te houden, dat doet de auto voor je als de motor draait.
Volg m’n uitleg zoals eerder beschreven en het komt goed zonder dat je iets sloopt.


Baas J.
DeelnemerOp je gasklephuis stellen, mits je een niet Z-motor hebt.
Baas J.
DeelnemerIk heb nog een 3″ middendemper uit RVS liggen. Hoeft niet veel te kosten.
-
AuteurBerichten