Baas J.

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 3,073)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Bosch Super4 bougies #18281472
    Baas J.
    Deelnemer

    f5dpor, ik rij met bijna 300pk…voor mij geen andere meer !

    Baas J.
    Deelnemer

    Sowieso geen externe plaatsen, originele systeem is prima.

    In reactie op: turbodrukmeter op Astra G CDTI #18282056
    Baas J.
    Deelnemer

    Ik heb nog een mooie console te koop waar dit mogelijk is. Deze heb ik professioneel laten maken. Zal later vandaag even een foto er van plaatsen. Lijkt helemaal origineel namelijk.

    In reactie op: kaartupdate navi ncdc 2015 #18264960
    Baas J.
    Deelnemer

    Ik heb een ncdr1100 en zou graag kaarten van 2015 hebben…kan dat ook? De ncdr vreet alleen cdr’s.

    In reactie op: Opel Astra GESPOT #17344542
    Baas J.
    Deelnemer

    @Maurice89 wrote:

    Waarom zou het niet kunnen dan? Ik zelf het ook geen uitdraai maar heb precies de zelfde set up van iemand die bij eds is geweest en had 297pk en 460nm koppel ik heb alleen een leh blok dat is het verschil.

    Ik heb ook een leh blok, afgesteld bij klasen. Het is vrijwel onmogelijk om met een standaard leh turbo boven de 300pk te komen, tenzij je een zwaar positieve bank hebt.
    Mn hatchback was bij vmaxx afgesteld en had 295pk en 465Nm @1,6 bar. En deze zou door de 500Nm koppel hebben? Geloof er niks van. Tenzij er een Garett opzit en een high flow inlet manifold.

    Qua blok maakt het niks uit leh/let voor het vermogen, leh heeft alleen t voordeel van zuigerbodemkoeling en teflon gecoate zuigers. Maw, het blijft wat langer heel.

    In reactie op: Opel Astra GESPOT #17344539
    Baas J.
    Deelnemer

    305pk? wil de uitdraai dan wel even zien :D

    In reactie op: CID-scherm reparatie? #18275036
    Baas J.
    Deelnemer

    Hier is mijne gerepareerd: http://de-nl.kfzpix.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Baas J.
    Deelnemer

    Heb ik ooit gehad…. heel gedoe mee gehad, staat wel ergens op het forum. Pasvorm is ronduit slecht. Als je de zijkant naar je auto buigt om ze vast te zetten, staat er zoveel spanning op dat in het midden van je bumper gewoon een vouw komt. Het leek wel alsof de bumper te groot voor de auto was. Uiteindeljk een ori er op gezet en die paste als gegoten. (Zit er nu nu nog steeds op).
    Ik zou het niet doen….

    In reactie op: NCDR 1100 inbouwen – wat nodig? #18270804
    Baas J.
    Deelnemer

    Die CID stekker zit volgens mij ook in elke Astra H en Vectra C met uitgebreide boordcomputer.

    Baas J.
    Deelnemer

    Klasen is nogal anti-externe DV. Vanwege lekken etc. De originele interne dv en vacuüm systeem zijn volgens hem gewoon t beste, hier rij ik ook mee.

    Baas J.
    Deelnemer

    Ja hij spreekt prima Engels, hij begrijpt sommige NL dingen ook wel. Ging vrij soepel moet ik zeggen. En ik ben zeer tevreden over hoe de auto rijdt nu. Niks meer aan doen :P

    Baas J.
    Deelnemer

    Coupe heeft naar mijn weten altijd mistlampen, bestaan dus ook geen blindkapjes voor.

    Zou je niet gewoon beter een opc2 bumper er op gooien? ;)

    Baas J.
    Deelnemer

    Ja, heb een 2009 LEH blok er in met M32 bak. Is gechipt bij klasen 290pk, 430Nm @1,3 bar. Rijdt heerlijk rustig en zonder dat irritante geschok dat steeds heviger wordt naarmate je omhoog gaat in turbodruk.

    Baas J.
    Deelnemer

    @Vannos wrote:

    in mijn bumper is niet gezaagd :D maar is wel net net aan. Vergeet je de voorschakelweerstand niet uit je originele fan te halen en die tussen de fans en aansluiting te zetten

    Hoe kan je niet gezaagd hebben? de inlaatkant van je IC zit vrijwel pal voor die mistlampbak, je moet een stuk eruit halen anders kan je nooit die bocht maken naar je turbo? Of heb je kleine diameter slangen?

    In reactie op: electrisch gaspedaal behouden met ombouw #18263434
    Baas J.
    Deelnemer

    Wat andre zegt inderdaad, je gaat toch geen oud blok in je nieuwere auto leggen…. Ik heb er een 2009 LEH blok ingelegd, nog geen moment spijt van gehad :D

    Baas J.
    Deelnemer

    Bij mij past het prima, TX cooler, airco en radiateur. Inderdaad met 2 slimline fans zoals de anderen zeggen. Ik heb er een OPC2 bumper op, alleen de bumper is hier en daar wat aan de binnenkant aangepast, wat materiaal weg gehaald. Maar ik heb geen steunen verzet of mn frontbalk aangepast.

    In reactie op: Algeme Turbo vraag #18268412
    Baas J.
    Deelnemer

    Normale z20let turbo’s zijn bij 120k al aardig kaas normaal gezien.

    In reactie op: z20let chippen #18255799
    Baas J.
    Deelnemer

    Klasen

    Met 1,3bar boost 290pk, wagen rijdt heerlijk.

    In reactie op: Astra coupe z20let project, lekker knutselen! #18240190
    Baas J.
    Deelnemer

    een opc1 loopt nooit lekker haha king:

    In reactie op: Algeme Turbo vraag #18268403
    Baas J.
    Deelnemer

    Gewoon niet als een achterlijke blazen en dan 1 minuut later je wagen parkeren en uitzetten…niks geen turbotimer nodig. Dumpvalve heeft overigens niks met turbotimer te maken. Je laat ‘m overigens niet draaien voor de turbodruk, je laat m draaien zodat de turbo geleidelijk af kan koelen.

    In reactie op: opel astra g tellernaalden #18268007
    Baas J.
    Deelnemer

    Ik heb plasma platen er in, dus helemaal geen lampjes meer, behalve de dagrijstand, das een rode LED.

    In reactie op: Astra H ESP uitschakelen #18267929
    Baas J.
    Deelnemer

    Ik ben het met Spacejam eens….sowieso wordt de auto APK afgekeurd op deze manier.

    In reactie op: opel astra g tellernaalden #18268002
    Baas J.
    Deelnemer

    Je moet vooral NIET gaan lopen draaien…dan sloop je je motortje.

    Je hoeft geen pinnetje stil te houden, dat doet de auto voor je als de motor draait.

    Volg m’n uitleg zoals eerder beschreven en het komt goed zonder dat je iets sloopt.

    In reactie op: Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1 #17953457
    Baas J.
    Deelnemer

    Op je gasklephuis stellen, mits je een niet Z-motor hebt.

    In reactie op: astra g coupe turbo 100 of 200 cell cat #18267866
    Baas J.
    Deelnemer

    Ik heb nog een 3″ middendemper uit RVS liggen. Hoeft niet veel te kosten.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 3,073)