Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
Deelnemer
king:
Baas J.
DeelnemerMijn auto is in nov 2011 ingevoerd. Was een 2.2 en nu een 2.0t en staat als Astra G Coupe op kenteken, inderdaad zonder z20let erachter, maar lekker belangrijk.
Ik was 110e kwijt, dat is voor keuring en papieren.Het vermogen op het kenteken wordt aangepast en de oude (z2.2se) motorcode vervalt. Auto is bij RDW in Roosendaal geweest, deze hebben gekeken hoe eea was ingebouwd en daarna kreeg ik gewoon na 5dgn mn kentekenbewijs. Er bestaat een type goedkeuring voor z20let in coupe, dus als je aangeeft dat je blok kapot is gelopen en je hebt het vervangen voor een ander is r niks aan de hand. Als je al naar lelystad moet is het voor een geluidstest en moet je voor een individuele keuring. Dat kost iets van 500 euro alles bij elkaar.
Baas J.
DeelnemerBaas J.
Deelnemer@Blue-Dragon wrote:
komt wel meer bij kijken om hem om te gaan bouwen met een turbo motor.
Voor remmen aanpassen naar 308 schijven. Das dan ook een van de weinige dingen behalve t blok.
Wat te denken voor een rdw goedkeuring No problem, z20let is in coupe geleverd, voor 110e gekeurd en op kenteken
Wegenbelasting zal ook omhoog gaan , want de rdw gaat de wagen ook wegen. Verschil tussen 2.2 blok en 2.0 blok minimaal, hoogstens 1 trede omhoogVoor het geld wat je in het totaal dan er aan kwijt zal zijn, kan je veel beter gaan kijken voor een andere Astra.
In UK koop je compleet set voor 1000 a 1250 euro. Compleet met bak, boom, ecu en alles erbij. Inbouwen is peanuts
Baas J.
DeelnemerBij de eerste heb je geen kabelboom, z20let motorruimteboom is bijna onmogelijk te vinden in NL.
Prijs is veel te hoog van die tweede.
Baas J.
DeelnemerIk zie het nu… ze zitten helemaal terug. Inderdaad, alleen de brackets heb je nodig.
Baas J.
DeelnemerJa zeg ik toch…ander bracket is nodig, en die biedt de verkoper niet aan!
Baas J.
Deelnemer@Blue-Dragon wrote:
Heeftie niks aan… die kan ie juist van zichzelf gebruiken. Je moet het andere deel hebben dat er voor zorgt dat je remtang verder naar buiten komt. Die moet je van een Astra H OPC hebben.
Baas J.
DeelnemerJep kan, ik heb ze voor en achter zitten op Astra Coupe.
Remt stukken beter overigens!
Baas J.
DeelnemerDan zou ik gelijk een LET erin hangen. Kwestie van je brandstofleidingen aanpassen. blok past 1:1, dashboom kan blijven zitten. Ik zou t wel weten als je nu voor dit probleem staat.
Baas J.
DeelnemerOp sloop halen
Baas J.
Deelnemerja
Baas J.
DeelnemerAstra H OPC
Baas J.
DeelnemerGewoon ff bij dealer bestellen lijkt me.
Baas J.
Deelnemer19cdti
Baas J.
DeelnemerIk heb nog een originele liggen indien je m nodig hebt.
Baas J.
DeelnemerZ20LEH in Astra Coupe ;) ;)
Baas J.
Deelnemerje ziet toch in een opslag of je meerdere losse hebt of maar 1 stekker. Beide varianten zijn plug n play.
Baas J.
DeelnemerLigt aan de aansluiting in je auto he…. heb je losse stekkers of multistekker. Ik neem aan dat je wel even hebt gekeken bij je eigen auto wat je had?
Baas J.
DeelnemerOk, nice to hear you have some kind of progress. I will keep follwoing this thread. keep us posted!
2 oktober 2012 om 18:34 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925678Baas J.
DeelnemerHeeft ze uit vrije hand op de muur geschilderd.
Baas J.
DeelnemerVind t een lelijk ding.
Baas J.
DeelnemerAan de achterkant kan je niks doen.
1 oktober 2012 om 21:09 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925675Baas J.
DeelnemerZo..even wat anders…

Thanx to een vriendin van me :)
-
AuteurBerichten