Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerVan coupe past ook, het interieur dan. Panelen moet je iets aanpassen.
Laten bekleden zit rond 1300,-
Baas J.
DeelnemerHoly crap! Dikke wagen !
Baas J.
DeelnemerZal wel door verzekering geclaimd worden en eigenaar dagwaarde.
Baas J.
Deelnemerholy shit!!! Wat zonde !!
Baas J.
DeelnemerIk heb het ook rechterkant……achterruit is al vervangen en al…
Baas J.
DeelnemerNee dat klopt niet, van een hatchback is anders dan van een coupe. Maar ik wil weten of die van een coupe hetzelfde is als van een cabrio…
Jij hebt een cabrio zie ik, wil je eens een foto maken van de spiegel en binnenverlichting?
Baas J.
Deelnemergeen
31 januari 2013 om 19:24 In reactie op: Wat heb ik nodig om CC werkend te krijgen op mijn Astra G #18101890Baas J.
DeelnemerRaar dat je OPC geen af fabriek CC heeft. Ooit gekocht door iemand die per se een opc wilde maar de optie CC niet kon betalen hehe.
Je hebt trouwens gewoon e-gas, maakt het een stuk eenvoudiger.Wat moet je doen:
CC hendel halen en monteren, en in je ecu CC aan laten zetten. Check ook of koppelingsschakelaar er zit, zo niet plaatsen. 4 polige remlichtschakelaar heb je er wss al inzitten.Baas J.
DeelnemerMja ik was al bang voor zoiets…
Baas J.
DeelnemerWaarom zou je dat willen?
Maar ja, het zou kunnen..
16 januari 2013 om 19:42 In reactie op: Traction Control schakelt zichzelf uit door Dumpvalve… Rar #17539442Baas J.
DeelnemerGewoon lekker originele dumpvalve gebruiken. Die is prima.
Baas J.
DeelnemerKheb sowieso de ecc computer voor je, degene in je middenconsole.
Baas J.
DeelnemerIk heb er sowieso nog 1….een originele.
Baas J.
DeelnemerJa maar je vlakt je kop nooit extreem.
En inderdaad de vorm van de verbrandingskamers beinvloed de CR, maar z20let en z20leh kop is hetzelfde. Het is geen puch maxi ;P
Baas J.
DeelnemerOud filmpje… jaren geleden al gezien! Blok is kapot idd.
Baas J.
DeelnemerDoormeten, kijken of er spanning op komt.
Baas J.
DeelnemerKop is hetzelfde.
Compressieverhouding wordt door de zuigers beinvloed, dus nee die verander je niet.
Baas J.
DeelnemerJe zegt het zelf al…. je moet de vuldruksensor vervangen. Die veroorzaakt altijd van dat soort storingen. Controleer ook het hele inlaattraject op lekkende slangen.
En trek je lmm eens los, draait ie dan wel stabiel? Het is normaal dat het storingslampje dan aan gaat natuurlijk.
Baas J.
DeelnemerWat is een hatchback coupe?? Bedoel je geen Sedan?
Van een echte coupe op een hatchback past iig niet zonder aanpassingen.
Baas J.
Deelnemerrichting inlaat.
Baas J.
DeelnemerEr staat een pijl op de terugslagklep.
Nee je kan niks kapot blazen.
Baas J.
DeelnemerWat andre zegt idd….
Baas J.
DeelnemerDEPO is super.
Baas J.
Deelnemer2.0t 16v
260km/h op GPS. Toen vond ik het wel hard genoeg gaan..
KM stand: 125k op auto, +/-30k op blok.
Staat op 215/35/18
Baas J.
DeelnemerJep, zal wel ff foto posten.
-
AuteurBerichten