Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerIemand die een zwarte Zafira A op de sloop weet te staan…. ik heb het achterste handvat nodig bestuurderskant…moet wel meegespoten zijn. Graag even PM!
Baas J.
DeelnemerWaar lekt ie dan?
Baas J.
Deelnemer
Bruin/groen gaat van X61:20 (kiekert) naar X1:77 (grote groene stekker) naar X2:2 (schutbordstekker) naar motorkapschakelaar.
Let op, staat foutief op plaatje hierboven. Zwart is dus de bruin/groene.Baas J.
DeelnemerIdd X1:68. Pinnetjes krijg je er eenvoudig uit door 2 naalden er naast te drukken.
Baas J.
DeelnemerIk heb 3x eerder alarm aangesloten in niet voorbereide auto’s en nooit wat hoeven inleren of wat dan ook. Gewoon aansluiten volgens eerder gepost schema en klaar.
Zolang de CV module en afstandbedieningen maar uit dezelfde wagen komen is er niets aan de hand.
Bruin/violette draad gaat via X1:69 naar je immobilisator. Je hoeft alleen het draadje van je CV module naar X!:69 te leggen, de andere kant gaat nl al naar je immobilisator.
Gewoon bij de bestuurderskant het schoppaneel weghalen en de groene stekker(X1) bekijken.
Baas J.
DeelnemerIk zou graag de NL software hebben en welke versie is het? Op ebay/mp wordt 2010 aangeboden, zijn er niet al nieuwere?
Baas J.
Deelnemer
Baas J.
DeelnemerIk zal vanavond even het schema posten.
Baas J.
DeelnemerEr is een veel makkelijkere manier om het te checken en dat is eenvoudig weg het paneeltje bij de voeten van de passagier weghalen (waar de Centrale deur Vergrendelings unit zit), op de CV zitten 2 stekkers, ik dacht dat ze x61 en x62 heten. De linker van de 2 is die je moet hebben, deze moet vrijwel vol bepind zijn, als er zomaar een paar draadjes zitten kan je het vergeten en is je auto tot aan de hemel aan toe niet voorbereid.
Baas J.
DeelnemerNee alle astra’s vanaf 1.8 hebben 5 x 110. Ik denk eigenlijk niet dat dat past op 7,5J. Banden zijn te breed. Plus dat als ze aan de voorkant liggen t echt heel belabberd gaat sturen. (Gaat zoeken).
Baas J.
Deelnemer:D
Baas J.
DeelnemerKleur is origineel, speedlines(?), geen idee wat je bedoeld maar zal origineel zijn. En idd OPC bumper staat beter dan std coupe bumper. Wel jammer van de VAG achtige velgen.
Baas J.
DeelnemerLigt aan de breedte van je velg.
Baas J.
Deelnemer:thumb
Baas J.
Deelnemer@RaymondVec wrote:

Misschien al eens voorbij gekomen, maar vind dit een erg dikke auto.
Iemand een idee waar er meer foto’s van deze auto te vinden zijn?Dit is gewoon een standaard coupe…?
Baas J.
DeelnemerJe hebt een x motor….dus gaskabel…cruise control op jouw auto gaat een hele toer worden. Zoek maar eens op t forum.
Baas J.
DeelnemerIk heb die teller sowieso voor je liggen incl. rode naalden.
Baas J.
DeelnemerSolenoid (elektrisch klepje) op je turbo kapot of stekkertje los.
Baas J.
DeelnemerJa, staat al uit. :)
Baas J.
DeelnemerIk zoek ook voor de ncdr1100 de CD….
Baas J.
DeelnemerHmm ok…. maar dan moet je wel die 4 polige stekker aan de rechterkant van je stuurkolom hebben om de MID werkend te krijgen. Geen idee of die er ligt. Dr zit nu een “stomme” hendel.
Dus van GID naar CID zou geen gesoldeer en andere prutserij inhouden?
Is de CID van een Astra H trouwens hetzelfde als van een Astra G, of welke CID van welk type zou nog meer passen?Het kutte is dat ik zo (met de ncdr1100) geen usb of versterkers etc kan aansluiten. Daar baal ik van.
Baas J.
DeelnemerHKS SSQV op Astra = Dikke ellende.
Baas J.
DeelnemerIk vind van wel….”kijk mij eens hard gaan en een turbo hebben…pssssssssssh”…. niks persoonlijks verder hoor… :)
Baas J.
DeelnemerGewoon zelf vervangen…no problem.
Baas J.
DeelnemerJa, beter is en en.
Hard afblazen is trouwens 3 dagen leuk, daarna schijt irritant. Ook hoog sjonnie gehalte imho… king:
-
AuteurBerichten