Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
31 januari 2010 om 12:38 In reactie op: Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper #17490133
Baas J.
Deelnemer



















Zo en nu is het echt van voor naar achter 70mm RVS!
Baas J.
Deelnemer



















Zo en nu is het echt van voor naar achter 70mm RVS!
Baas J.
DeelnemerHeb hetzelfde… moet r ook es naar kijken!
Baas J.
DeelnemerNet stukje gereden naar de sportschool… eerste km’s zelfde als gister… geen of weinig vermogen…had wel t idee dat ik nog wel iets van boost had.
Opeens deed ie t weer en was er niets meer aan de hand… even gesport, daarna naar de snelweg, paar km’s warm gereden en op de terugweg gekeken of alles weer werkte naar behoren. En dat deed het… auto rijdt weer normaal. :wtfBaas J.
DeelnemerIk ga het zo proberen… maar er ligt hier overal sneeuw, dus even eronder liggen om te kijken straks is ook geen optie. :fy1:fy1:fy1
Baas J.
DeelnemerUitlaat is compleet open, dwz, er zijn geen katten meer.
Baas J.
DeelnemerMijn F GSi ging slechter rijden van een katvervanger..
Baas J.
DeelnemerOK, want dat moet ik dus ook gaan doen over een paar maanden..
Baas J.
DeelnemerKunnen we niet proberen nog een keer langs te gaan?
Baas J.
DeelnemerIn dit geval zou ET42 op een Astra G niet aan te raden zijn?
Baas J.
DeelnemerKlinkt lullig….maar dan kan je beter een andere astra gaan zoeken ben ik bang..
Baas J.
DeelnemerJe bent dus met LEH turbo draaiende op LET programma heen gereden?
Baas J.
DeelnemerMaar waarom in godsnaam een LET turbo erop???
Baas J.
Deelnemerorigineel gepost door astracoupeturbo
Maandag was de grote dag, we gaan naar EDS in Duitsland!Door het slechte weer in Duitsland (sneeuw) waren we iets later op de bestemming dan gepland. We moesten de autopapieren laten zien en de autosleutel inleveren. Na 1,5-2 uur zou de voorkat vervanger en de grotere aanzuigmond erop zitten en kon hij op de testbank :D….Echter na mijn verbazing hadden ze de grotere aanzuigmond vergeten te monteren :(…Dit heeft Sebastiaan (die ons zou helpen bij de testbank) alsnog gemonteerd. Super! Auto goed vastzetten met spanbonden en het testen kon beginnen. Na het warmdraaien kon de echte test beginnen….Zie hieronder het resultaat!!

278,2PK en 349,8Nm :thumbupEchter vind ik de grafiek zelf tegenvallen omdat hij maar doorloopt tot 5500 1/min en daarna afzakt. en mijn koppelkromme loopt ook niet constant of is dit normaal?
na 15min onderweg naar Nederland konden we weer terug omdat ze vergeten waren mijn cruise control weer in te schakelen :( Sebastiaan had vergeten de nieuwe software eroverheen te zetten zodat mijn cruise control weer ingeschakeld was.
Maar ik moet je zeggen het is een wereld van verschil, standaard of fase 1 chip!!
Al met al goeie ervaring hier gehad….Had je zelf de LEH turbo er al opgezet of?
Mag ik vragen wat je kwijt was?Ik ga er van de zomer heen… met dikke inlaat, dikke katloze uitlaat, FMIC, Z20LEH turbo + injectors… en ben heel erg benieuwd!!:afro
Baas J.
DeelnemerEen programma van een LEH met LET turbo of?
Met een LEH turbo kan je makkelijk zo 260pk halen zonder moeite!
Baas J.
DeelnemerDing dong
origineel gepost door spacefighter
als het goet is heb ik mij astra f :afro:afroDing dong – einde bericht –
Baas J.
DeelnemerEn ga dan gelijk voor een c20xe blok…
Baas J.
DeelnemerIk heb ze r ook op (Astra G Turbo)… ideaal !
Baas J.
DeelnemerBlue Dragon…. heb jij aandelen in GM tuningparts ofzo? Kan zo al 3 topics opzoeken waar je zo reageert. Lijkt op verkapte spam.
7hills, ik zou naar de plaatselijke sloop rijden en voor een tientje een andere halen.
Baas J.
DeelnemerHahah ja wilde al zeggen, wees blij dat je geen Z20LET hebt hehehe
Baas J.
DeelnemerIk stond gewoon geparkeerd…….. kaartje gekocht…niks aan de hand denk je… kom je terug bij je auto… boete gvd! Lekker makkelijk natuurlijk, NL kenteken, zal vast niet zo’n mongolen sticker hebben…kassa! Lekker bezig als stad op die manier naar toeristen toe!
Baas J.
DeelnemerBeter gewoon via MP, setjes geven ze zowat weg..
Baas J.
DeelnemerVan t weekend in Bochum een bekeuring hiervoor gekregen :fy1:fy1:fy1 Iemand een idee hoe duur dat is, en komt die boete uberhaupt aan?
Baas J.
DeelnemerIk heb de leverancier gebeld en deze gaat het keurig uitzoeken. Demper komt van NL Tuning en moet zeggen dat mn “klachten” erg serieus werden genomen.
Had nl. meerdere opmerkingen.– Demper kwam gedeukt aan.
– Binnendiameter zou 76,1mm zijn, deze is echter 76mm, zodat je er nu geen 76mm in kan schuiven.
– Waarom loopt het geperforeerde niet gewoon door… waarom zit dat loze stuk er?Ik zal zeker het resultaat hier showen, volgende week afspraak maken en dan gaat deze middendemper en de aangepaste Remus demper eronder…ik ben super benieuwd naar het resultaat, en zeker ook naar het geluid!
Baas J.
DeelnemerOmdat er kleine deeltjes zand toch meekomen en langzaam je onderblok uitschuren wat resulteert in olieverbruik.
Wil je per se K&N, neem dan een paneelfilter in je originele box. Maar goed, dit is mijn mening maar hoor. -
AuteurBerichten