Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
DeelnemerDat zijn originele spiegels…geen M3..
Baas J.
DeelnemerJa kon deze kopen voor 400euro… met 8000km erop. Maar helaas voor mn neus verkocht.
Baas J.
DeelnemerZat er al op.
Baas J.
DeelnemerJa, ik was in 5mins klaar.
ruitenwissers eraf
waterkeeringrubber eraf
Raamrubber onderkant eraf
Parafaan loshalen + aansluiting op je oude sproeier
Oude sproeiers naar binnen eruit drukken
Verbindingsslangetje tussen sproeiers loshalen
Verbindingsslangetje tussen nieuwe sproeiers zetten
Sproeiers in de gaten drukken
Alles terug monterenBaas J.
DeelnemerYes
Baas J.
DeelnemerInsignia ruitensproeiers gemonteerd!
Baas J.
DeelnemerJe kan ze wel afstellen!
Baas J.
Deelnemeruhuh!
Baas J.
DeelnemerProbleem opgelost, 2e kat teruggezet…auto rijdt weer als een zonnetje in alle versnellingen en geluid is ook weer terug naar normale proporties.
Blijkbaar dus toch iets van een druk probleem…
Ik merk nu wel dat ik weer veel minder vermogen heb….compleet free flow rijdt toch wel erg super :D
Baas J.
DeelnemerDoe r dan meteen een Z20LET in…
Baas J.
DeelnemerHet zijn allemaal teringleiers en van mij mogen ze kapot.
Baas J.
Deelnemerin zn 1 2 3e versnelling kan ik m gewoon doortrekken tot 6500/7000 toeren…. dan naar 4, zit ik zo rond de 180km/h @ 5000t ongeveer, en dan flikkertie mn turbo uit. Ik snap r niks meer van :s
Baas J.
DeelnemerGodver de godver… nieuwe sensor erin gestoken… geen enkele zin gehad, probleem is r nog steeds!! :fy1:fy1:fy1
Baas J.
Deelnemer



En nu ligtie bij de spuiter…
Baas J.
DeelnemerAls de top straks rond de 250/260 ligt is 180 nog lang niet hard genoeg :P
origineel gepost door Oenatje
origineel gepost door Baas J.
als ik optrek in zn 4, zeg tot 180km/h kapt ie r al mee.dat is hard zat voor jou, :P :D
nee zonder gekheid, ik hoop dat je het probleem kan oplossen, ik zou er gek van worden
Baas J.
DeelnemerIk ben t beu…t wordt steeds erger…nieuwe MAP sensor besteld, hoop dat t wat uithaalt…
Baas J.
Deelnemerlol @ onderschrift OPC turbo
Baas J.
DeelnemerThanx !
Baas J.
DeelnemerIk heb dit ook…vandaag ook weer ietsje bijgevuld omdat ik de melding kreeg…0,5l ofzo..
Hoor ’s ochtends als ik start ook een soort van waterval achter mn dashboard, er zit/komt lucht in het systeem denk ik.
Baas J.
Deelnemerorigineel gepost door martijn b.
heb de meter nu werkend!!!tussen de -0,5 en -1,00 bij stationair draaien en
met de sportknop uit 0,8 ongeveer en sportknop aan 1,1 ongeveer.
nu nog het probleempje met de oranje draad om het licht te dimmen oplossen en dan ben ik weer tevree
martijn
Je hebt een onderdruk bij stationair draaien? Daar geloof ik helemaal niets van! Dan is die meter niet ok!
Baas J.
DeelnemerIk zal straks fotos ervan posten… kwam er ook maar toevallig achter. Denk niet dat r veel mensen weten dat je dat irritante overgespring gewoon uit kan zetten. Het staat zelfs niet eens op de gebruiksaanwijzing.
Baas J.
DeelnemerAh ok..
Baas J.
DeelnemerDimmen is makkelijk, gewoon een weerstand op de spanningsdraad, echt niet zo spannend hoor.
En inderdaad, je kan er ook backlight spray overheen spuiten, dat te fel komt wel goed.Gister heb ik m even getest in een donkere huiskamer, vond t eigenlijk best meevallen.
Ik wil alleen nog weten waar die 2e jumper voor is op de printplaat, waar issie voor??
Baas J.
DeelnemerZoals John zei:
http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=117185&highlight=earth+crimp+boost
Zo voer je earth mod uit.
Vanavond ga ik die MAP sensor is even doormeten, geloof er geen hol van dat die kapot is.
Auto is steeds minder gaan functioneren, als ik optrek in zn 4, zeg tot 180km/h kapt ie r al mee.
Baas J.
DeelnemerYep, ik ga deze MOD ook uitvoeren. Simpel te doen ook.
MAP sensor op werking testen:
DTC P1106:
Fault Location: Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor – Circuit Malfunctioning
Probable Cause: Wiring, MAP Sensor, ECM
If you have access to a multimeter download this file and it shows you how to test the sensor!
-
AuteurBerichten