Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Baas J.
Deelnemersimpel klusje ca. 30min werk
16 juni 2014 om 07:14 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18168955Baas J.
DeelnemerIk heb een goede NL originele te koop. 100% goed, geen pixeluitval. Echte zeldzaamheid tegenwoordig.
Baas J.
DeelnemerAstra G of H?
Baas J.
DeelnemerNee, die ligt er juist vrijwel nooit.
Baas J.
DeelnemerVERWIJDERD
Baas J.
DeelnemerBaas J.
DeelnemerOm én de NCDR (alle ori speakers zijn losgekoppeld) en de Pioneer aan te sluiten (gaat via remote naar versterkers) heb je dan niet een soort dubbele iso stekker nodig? Of is een aftakking van geel of rood genoeg om de pioneer te gaan laten werken? Ik heb ooit geprobeerd de stuurbediening te laten werken met CAR PI 151 adapter maar dat was al een groot drama…
Baas J.
DeelnemerIk zit met precies hetzelfde, alleen heb dan een NCDR1100 met GID. Wat is eigenlijk het verschil tussen de ncdr1500 en ncdr1100? Ik heb trouwens wel de extra rgb stekker liggen achter de GID. Volgens mij moet het heel simpel zijn om de CID werkend te krijgen? Maar wil het sowieso naast mn Pioneer radio. Ik ben aan het bekijken of ik de NCDR1100 niet naar het opbergvakje kan verplaatsen en de Pioneer op de plaats waar nu de NCDR zit.
Ik ga dit op de voet volgen…
Baas J.
DeelnemerAlles kan, maar ik denk dat het wat laswerk gaat worden. de voorpijp van een 1.6 is heel anders dan van een 2.0t. Ergens na de voorpijp zal je toch een verloop moeten zetten oid.
4 juni 2014 om 06:02 In reactie op: Astra G Coupe trekt raam niet altijd goed naar beneden #18236957Baas J.
DeelnemerJa, die slotmodule heb ik compleet vervangen al (eerste post king: )
Baas J.
Deelnemer@Silence wrote:
Is het mogelijk om een uitlaat onder een 1.6 te monteren die eigenlijk voor een opc2 is zonder dat dat veel problemen op levert?
Waarom zou je dat willen..? :hmmz
3 juni 2014 om 19:38 In reactie op: Astra G Coupe trekt raam niet altijd goed naar beneden #18236955Baas J.
Deelnemer@arjontje wrote:
@Baas J. wrote:
Ja, de bijrijderskant is prima. Ik kan de vertraging inderdaad niet verklaren….maar een zekering is toch goed of niet…kan t niks van doen hebben met de multitimer?
Ik vond deze thread nog: http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php/594205-Astra-Coupe-window-sensor-problem” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heeft precies hetzelfde probleem als ik…. staat helaas uiteindelijk geen opgelost bij. Ik lees dat dit een veelvoorkomend probleem is waarbij er gevallen bekend zijn dat complete portieren zijn vervangen uit pure wanhoop.
Ik heb op een harde manier geleerd dat een zekering ook al lijkt hij goed. Dat hij toch of kapot of slecht kan zijn.
Ben ooit eens een uur aan het zoeken geweest waarom er een mist lamp niet deed. Scheen dat er iets in de zekering verkeerd zat waardoor de lamp het niet deed. Maar met door meten wel oké leek. Zekering vervangen alles was
oké. Maar dit hoeft niet jou probleem te zijn.Ik zal sowieso de zekeringen ff vervangen, das een kleine moeite.
Ik heb ook aan het doorvoerrubber gerommeld, geknepen en gedraaid…dat had geen enkel effect.3 juni 2014 om 19:37 In reactie op: Astra G Coupe trekt raam niet altijd goed naar beneden #18236954Baas J.
Deelnemer@Haasje17 wrote:
Ik zou verwachten dat het slijtage is van mechanische delen.
Zeker omdat het aan de andere kant niet zo is.Raammeganischme of dergelijke. Doet de raam bij openen en sluiten er langer over links als bijv rechts?
Heb je een comfort module voor sluiten van je ramen?
Ja, maar het probleem was er voor al…. 100% zeker dat module er los van staat. Het lijkt gewoon alsof het raam gewoon vergeet naar beneden te gaan. Doet dit gewoon tussen de 2 en 30sec later.
Ik zal de mechanismes es testen tov elkaar. Volgens mij deden ze er even lang over.
Ik wordt er op het moment echt helemaal gestoord van… :fy1 :fy1
Baas J.
Deelnemer@TheFist wrote:
Heb van me ouders opc pedalen gekregen voor in de astra h gtc. Ze zijn besteld bij gm tuningparts.. Hoe ga ik ze monteren?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalkj
Koppeling en rem moet je je oude pedaalrubber gewoon lostrekken, en de nieuwe om je pedaal klikken (beetje wd40 gebruiken op de binnenkant) en je gaspedaal moet je op je bestaande pedaal kitten.
Baas J.
DeelnemerDie moet je gewoon van de wielkast uit naar de motorruimte drukken en dan komt ie los. Ik snap je probleem niet goed volgens mij, je kan die aansluitingen ook gewoon loshalen (stekker) vlak na waar ie de wielkast ingaat overigens.
Baas J.
Deelnemer@Astra_R wrote:
Iemand ervaring met het los halen van de kabelslang vanaf x2 en kabel naar de abs sensor links voor bij een g?
Ben wat draden aan het toevoegen en het enige dat me tegenhoud is die abs sensor waardoor ik de tros niet in goed bereik krijgVerstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Je bedoeld dat de abs pomp in de weg zit om goed bij x2 te kunnen?
3 juni 2014 om 10:40 In reactie op: Astra G Coupe trekt raam niet altijd goed naar beneden #18236949Baas J.
DeelnemerJa, de bijrijderskant is prima. Ik kan de vertraging inderdaad niet verklaren….maar een zekering is toch goed of niet…kan t niks van doen hebben met de multitimer?
Ik vond deze thread nog: http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php/594205-Astra-Coupe-window-sensor-problem” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heeft precies hetzelfde probleem als ik…. staat helaas uiteindelijk geen opgelost bij. Ik lees dat dit een veelvoorkomend probleem is waarbij er gevallen bekend zijn dat complete portieren zijn vervangen uit pure wanhoop.
2 juni 2014 om 21:32 In reactie op: Van stoffen naar lederen zetels (zetelverwarming vraagje) #18236893Baas J.
DeelnemerAlles is mogelijk. Ligt er aan of je auto is voorbereid, Meeste coupe’s wel. Check de multistekker onder je stoel, van de 4 stekkers moeten er 3 bepind zijn.
Baas J.
DeelnemerKlopt, zo is de enige optie.
Baas J.
DeelnemerLijkt me tricky…maar beste even kijken wat dealer zegt. Misschien hebben ze alleen een vrij geprogrammeerde nodig en kunnen ze jouw specifieke voertuig software op de ECU flashen.
Baas J.
DeelnemerAlpha code
Baas J.
DeelnemerIk heb de schakelaar nog liggen mocht je m nodig hebben…
Baas J.
DeelnemerHeb ooit gelezen dat je ze even moet verwarmen in de oven zodat de kit goed elastisch wordt…. maar op hoeveel graden etc weet ik niet meer. Ik dacht dat het ergens op t forum stond en anders wel op UK fora.
Baas J.
DeelnemerEven TIS installeren… Ik kan het schema wel posten maar daar heb je niet zoveel aan denk ik…. niet meer klikbaar…
Baas J.
DeelnemerZ20leh turbo’s zijn vrijwel nooit gereviseerd, die zijn gewoon nieuw. Je hebt een nieuwe hier in NL voor rond de 600,-.
Lekken uit de behuizing is nogal een ruim begrip…. -
AuteurBerichten