Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en als je de + en – rechtsteeks van de accu aan sluit op je lampen doet die het dan wel zonder te knipperen?
wat ik gelezen heb kan dat komen door een te lage startspanning door slechte kabels contact punten, misschien is nieuwe + en,- kabels plaatsen de oplossing.
ik vond dit wel interessant:
http://www.vwforum.nl/how-to-info-f39/how-to-knipperende-xenon-of-ballasten-fixen-t121942.html” onclick=”window.open(this.href);return false;koelvloeistof verkleurd wel vaker als het er een tijdje in zit, als het er heel lang in zit dan kan het bruin kleuren door inwendig roest
21 februari 2015 om 17:24 In reactie op: ratelende geluid Astra j Sports tourer 17 cdti HELP #18273867die zitten inderdaad onder de plastiek kap waar ecotek op staat
ik heb deze gekocht:
http://www.datona.nl/automatische-remontluchter-universeel.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
echt ideaal, heb al heel wat auto’s daarmee alleen ontlucht, gaat nog sneller als met z”n 2e, je hoeft de nippel niet steeds dicht te doen met dit simpele/goedkope slangetje :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=BlgiwYt4Aws” onclick=”window.open(this.href);return false;
je krijgt een knippert/brandend sleutel lampje op je dashboard als er problemen zijn met de sleutel of transponder.
krukassensor zit bij de krukaspoelie maar, als je geen knippert mml lampje heb zal die waarschijnlijk ook niet kapot zijn, meestal krijg je dan een foutcode
soms is de oliedruk sensor niet meer goed, dan wil het lampje ook wel eens gaan branden.
deze zit bij een x16sz achter op het blok, vlak bij de v snaar spannerbij de apk is omtrek niet belangrijk, ze kijken of de band niet beschadigt is, genoeg profiel heeft, de zelfde maat banden op 1 as en, hij mag niet meer dan 3 cm uit de wielkast steken daar kijk de politie ook naar, tijdens een politie controle kunnen ze ook de wielbasis meten maar, zolang je geen spoorverbreders er op hebt zal dat geen probleem zijn
kan valse lucht zijn, wat wel eens voorkomt is dat er ergens een vacuüm of carter slang los zit
https://www.winparts.nl/verlichting-lampen/koplamp/opel/astra-g-hatchback-f48-f08-bouwjaar-1998-02-2005-01/c28-588-14671/koplamp-links-20-5488-08-2-van-wezel/p5730.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
29,74 per stuk
heb die lampen van het merk (van wezel) 4 jaar geleden gemonteerd op een astra G niks mis mee passen redekijk goed en, werken nog steeds prima zou ze zo weer kopen als het nodig was
ik lees dat die het een paar dagen goed dee nadat de bougies vervangen waren dus ik vermoed dat je het ook in die richting moet zoeken, kijk is naar je bougies wat voor kleur ze hebben, ofdat ze nat zijn geworden (wat voor een slechte ontsteking kan zorgen) en, ofdat ze niet los zitten, is je bobine stekker vuil of beschadigd?
je heb pm
ik denk dat je m12x1.5 bouten moet hebben :hmmz
daar heb ik er 16 van leggen nieuw in een zak, grof draaddat lampje zou heel goed kunnen zijn van je egr klep die niet goed werkt,.
het is bizar hoe veel verschil er zit tussen bepaalde modellen, zo word er bij de x16zsr om de 60,000/4 jaar geadviseerd en, een 1.6 uit 2005 zou dan bijna 3x zo lang, 150,000 km met een snaar doen, worden die snaren minder belast ofzo ?
denk dat die van jou hier zit?


meestal zit die bovenop
EGR zit meestal met torx bouten vast, die zou iedere sleutelaar toch wel in ze gereedschapkoffer moeten hebben :D
er bestaan ook schroeven verweidersetjes voor als je de kop dol heb gedraaid, ik gebruik ze zelf ook wel eens, het werkt niet altijd en, ze zijn niet echt geschikt voor bouten maar, zolang de schroef niet onwijs vast zit krijg je die er vaak wel uit daarmee.
zo zien die er uit:

voor de echte Thrillseekers en, het sportieve rijden betreft ben ik het met Bennekiket eens, dan is ESP een nadeel, zeker als je lekker gas wil geven in de bochten om er zo hard mogelijk in en uit te komen of, met spinnende achterwielen driftend door de bocht wil zonder dat die inhoud, het op de grens en, eroverheen rijden dat is de manier dat je de auto echt leert kennen en, dat zijn vaak ook de mensen die de auto onder controle houden en, rustig blijven als ze bijvoorbeeld overgestuurd in de slip raken, daar waar andere mensen vaak geen controle hebben, schrikken en, op de rem drukken waardoor ze juist in de berm belanden.
ESP kan zeker helpen maar, dat heeft ook ze grenzen, als het echt fout gaat red ESP je echt niet meer dan komt het meer op de ervaring van de bestuurder aan en, laat het nu net zo zijn dat mensen die altijd op hulpmiddelen vertrouwen zoals ESP vaak te weinig ervaring, voertuig beheersing hebben.ik ben ook van mening dat je niet voor een fwd auto moet kiezen (op enkele merken na) als je echt sportief wil rijden hoeken met je auto.daarvoor rij ik ook geen Opel meer, vind het voor de rest wel prima auto’s
er staat best interessante informatie op die site:
Geen garantie bij de koop:
Stap 1 – Meld het gebrek bij de verkoper
Doet zich een gebrek voor, dan moet u dit binnen een redelijke termijn (twee maanden)bij de verkoper melden.
JIJ ZIT NOG BINNEN DE 2 MAANDEN ALS JE VOOR 13 januari REAGEERT :D
Doet u dit niet, dan heeft dit gevolgen voor uw rechten. Laat u het gebrek herstellen bij een ander bedrijf? Hiermee verspeelt u al uw rechten op een vergoeding.de Et waardes die worden aanbevolen zijn van 39 t/m 49 dat is afhankelijk van welke velg/bandenmaat je gebruikt kom ik net achter :D
op deze site staat info over welke banden/velg maat, welke et waarde moet hebben, ik heb een Astra G 2002 1.6 geselecteerd dit kun je zelf veranderen:
http://www.wheel-size.com/size/opel/astra/2002/#trim-16i-4″ onclick=”window.open(this.href);return false;wat je vaak ziet bij lamme, versleten veren is dat de achterkant dan lager staat dan de voor kant, dat zie je vaak bij auto’s die veel zware aanhanger of caravans trekken, jou auto lijkt even hoog te zijn voor en, achter dus ik vermoed dat je veren niet lam zijn en, het monteren van nieuwe dezelfde veren niks oplost dus ik zou dan voor stuge hulpveren gaan, je moet er wel rekening mee houden dat je achterkant minder comfortabel gaat veren.
persoonlijk zou ik gaan voor een 2e hands setje velgen met een andere ET waarde.
omdat ik denk dat de ET waarde het probleem is en, niet de verenschommelen van stationair toerental en, in houden tijdens het rijden is meestal valse lucht, slangetje ergens los ofzo?
stappenmotor kan ook voor slecht stationair zorgen ja, die kan je schoon maken kijken of dat helpt
veren vervangen achter is een klusje van niks, de veren zelf kosten ook geen drol, dus nieuwe stugere veren of hulp veren plaatsen voorkomt wel dat die te ver inveert, dat lost het aanloop probleem waarschijnlijk wel op maar, blijf het wel raar vinden dat het maar aan 1 kant is.
als jij zegt dat je minimaal een ET van 39 mag hebben dan is een ET 35 over het minimale heen en, te veel naar buiten, ik had zelf op me Astra G 4 gaats velgen een ET van 49 geloof ik, mij wielen zaten echt in de wielkast en, niet onder de wielkastrand die kon die ook never nooit raken maar, er zijn wel meer mensen die met een ET 35 rijden dus het schijnt wel te kunnen
-
AuteurBerichten