Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
19 juli 2009 om 11:51 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498424
maar geen 4×4 en 265pk toch?
:hmmz19 juli 2009 om 11:46 In reactie op: Help mijn astra doet niks meer (vanuit spanje) hij rijd weer #17500511ik ben ook altijd bang voor pech in het buitenland ik zit ook niet bij een anwb of route mobiele anders krijg je altijd wel een vervangende auto ,mij vakantie zou gelijk verziekt zijn ben al 2 keer met de auto naar spanje geweest en gelukkig geen pech gehad:wors maar de volgen de keer ga ik lekker met het vliegtuig 1500 km rijden is voor mij echt te lang.
19 juli 2009 om 11:35 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498422past dat ook in een astra g ? ik denk dat je wel heel veel moet aan passen met de 4wiel aandrijving.
19 juli 2009 om 11:30 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498420ik vind de 2 liter turbo 16v 4×4 van opel calibra wel een waanzinnige motor ,jammer dat die niet standaart in een opel astra zit.
19 juli 2009 om 11:15 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498418origineel gepost door gsipiloot
origineel gepost door b07
origineel gepost door mayhem
origineel gepost door b07
vw onderdelen zijn duurder en het uurloon is ook niet bepaald goedkoop met 90 euro.als ik opel astra g vergelijk met een golf 4 vind ik dat de opel ook meer grip heeft in de bochten de vw wil wel eens rechtdoor gaan in een bocht .
ben wel te spreken over de golf 2 voor weinig geld kun je een leuke auto rijden.
ik vind de motor prestaties van Duitse auto’s wel altijd tegen vallen want voor echt veel vermogen moet je een veel grotere motor er in hebben , mij voorkeur gaat dan ook uit naar een Japanse motor blok ik heb een tijdje honda crx v-tec gereden en daar was ik zeer te vereden over een 1.6 met 160 pk in 7,5 seconden naar de honderd en een top van over de 245km ,
er is geen Duitse auto die zulke prestaties neer zet met een 1.6 of zonder turbo.
alleen vind ik de Japanse auto’s niet mooi anders had ik in plaats van een opel zeker een honda.
tsjah.. je hebt enkel een gekietelde b18 nodig in je civic om aan de 196nm koppel te komen die een c20xe standaard heeft.
c20xe-5/600 euro
b18b 2500/3000 euro.maat van me heeft er 1 in zijn civic, vorig weekend wezen banken 205pk en iets meer als 185nm koppel..
een c20xe is een 2liter met maar 150 pk deze heeft toch 185 nm?
deze doet toch nog 8,5 of 8 seconden over om bij de hondert tekomen , dan mag die meer nm hebben maar sneller is de 2 liter niet ,een honda kan ook veel meer toeren maken.een c20xe heeft standaard 196nm koppel
en t verschil is ga maar eens in een crx v-tec zitten met 2 mensen
en in een kadett gsi met 2 mensen en doe dat stoplichtsprintje dan eens opnieuw dan zul je zien dat dat crx’je toch tekort gaat komenen een maat van mij heeft een crx del sol v-tec gehad 160pk
en ik met mijn astra c20xe tegen hem sporten
maar voordat dat ding op toeren was zodat de ‘wilde” nokkenassen erin ‘kickte was ik al lang en breed vertrokken met mijn gsi met veeeeeeeeeeeeeeeel meer koppel!ja dat is wel een nadeel dat die pas op hoge toeren echt power heeft , maar komt de crx je op lange afstand niet weer voorbij dan? de top van c20xe is toch ook lager? na mij weten doet de c20xe 8 seconden over om de 100km te halen en de vtec 7,5 seconden .
en inderdaad als er meer als 1 persoon in zit ben je minder snel dan ben je zeker in het voordeel met de gsi.18 juli 2009 om 15:35 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498413origineel gepost door mayhem
origineel gepost door b07
vw onderdelen zijn duurder en het uurloon is ook niet bepaald goedkoop met 90 euro.als ik opel astra g vergelijk met een golf 4 vind ik dat de opel ook meer grip heeft in de bochten de vw wil wel eens rechtdoor gaan in een bocht .
ben wel te spreken over de golf 2 voor weinig geld kun je een leuke auto rijden.
ik vind de motor prestaties van Duitse auto’s wel altijd tegen vallen want voor echt veel vermogen moet je een veel grotere motor er in hebben , mij voorkeur gaat dan ook uit naar een Japanse motor blok ik heb een tijdje honda crx v-tec gereden en daar was ik zeer te vereden over een 1.6 met 160 pk in 7,5 seconden naar de honderd en een top van over de 245km ,
er is geen Duitse auto die zulke prestaties neer zet met een 1.6 of zonder turbo.
alleen vind ik de Japanse auto’s niet mooi anders had ik in plaats van een opel zeker een honda.
tsjah.. je hebt enkel een gekietelde b18 nodig in je civic om aan de 196nm koppel te komen die een c20xe standaard heeft.
c20xe-5/600 euro
b18b 2500/3000 euro.maat van me heeft er 1 in zijn civic, vorig weekend wezen banken 205pk en iets meer als 185nm koppel..
een c20xe is een 2liter met maar 150 pk deze heeft toch 185 nm?
deze doet toch nog 8,5 of 8 seconden over om bij de hondert tekomen , dan mag die meer nm hebben maar sneller is de 2 liter niet ,een honda kan ook veel meer toeren maken.18 juli 2009 om 09:47 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498409vw onderdelen zijn duurder en het uurloon is ook niet bepaald goedkoop met 90 euro.
als ik opel astra g vergelijk met een golf 4 vind ik dat de opel ook meer grip heeft in de bochten de vw wil wel eens rechtdoor gaan in een bocht .
ben wel te spreken over de golf 2 voor weinig geld kun je een leuke auto rijden.
ik vind de motor prestaties van Duitse auto’s wel altijd tegen vallen want voor echt veel vermogen moet je een veel grotere motor er in hebben , mij voorkeur gaat dan ook uit naar een Japanse motor blok ik heb een tijdje honda crx v-tec gereden en daar was ik zeer te vereden over een 1.6 met 160 pk in 7,5 seconden naar de honderd en een top van over de 245km ,
er is geen Duitse auto die zulke prestaties neer zet met een 1.6 of zonder turbo.
alleen vind ik de Japanse auto’s niet mooi anders had ik in plaats van een opel zeker een honda.
opel astra g uitlezen .
tussen de handrem en , de versnellingspook in zit een vakje voor kleine spullen in te doen wip het plastic kapje met een platte schroevendraaier eruit en, je ziet de stekker zitten ,er zitten 2 rijtjes met gaatjes in deze stekker tel dan het rechter rijtje van onder naar boven en, stop de paperclip in gaatje 3 en, 4.
van boven naar onder is het 5 en, 6
draai nu de sleutel op contact en tel hoevaak je motormanagement lampje gaat branden voor meer uitleg over de codes staat er een stuk op .hahaha echt veel kilometers man ,hoeveel liter olie moet je bijvullen per maand:D
-
AuteurBerichten