Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat misschien een paar pk meer oplevert is een katvervanger
kan het dan niet zijn dat je de verkeerde thermostaat heb ?
misschien inlaat, uitlaat spruitstuk los ,lek of, pakking kapot
heb je genoeg laadstroom?
valt je auto ook uit als je stationair laat draaien en ,dan de lichten aan zet?
dan kan het zijn dat je dynamo niet genoeg meer laad,vaak gaat dan ook het Motorstoringslampje branden.
ik heb vandaag een ander model egr klep gemonteerd want ,het model die ik nodig had lag niet op de sloop.
ik heb wel me draad moeten verlengen want de stekker zat aan de rechterkant in plaats van links ,maar niks hoefen knippen aan me eigen stekker want had er 1 extra meegenomen van de sloop het ziet er niet zo netjes uit maar ik heb geen last meer van me mml.http://foto-uploaden.nl/img/0/jslvjhm.jpg
oke thanks
oke en hoe voorkom ik het getik moet ik em dan schoon maken ofzoiets?
wat bedoel je met luchtfilterhuis ? is dat het ding waar je filter in zit, of is dat het ding wat op je gasklepzit?
zit die dan soms in de deksel waar de slang op gaat?
ik heb je foto gezien in een ander topic hoe het aangesloten zit ,maar welke uf waarde hebben de elco’s per draad ?
ik heb net me stekker eraf gehaald en doorgemeten met de multimeter er zitten 5 gaatjes in de stekker van links naar recht kreeg ik deze waarde met stationair draaiende motor.
gaatje:
1 0,19volt
2 0,30 volt
3 0,27 volt
4 4,70 volt
5 14 voltweet iemand wat de waarde moet zijn ,en wat ik met deze informatie kan?
het is niet te hopen dat die al ge exporteert is .
houd de 2e hands pagina’s in de gaten zoals marktplaats met een beetje geluk is de dief zo dom om hem daar te koop te zetten.
6 maart 2010 om 15:32 In reactie op: Welke velgen vinden jullie mooier staan onder een astra stat #17624094en anders zet je de velgen van foto 1 aan de voorkant en, de velgen van foto 2 aan de achterkant:D:D
ik heb niet zoveel verstand van elektronica maar ik zou zeggen zoek de start onderbreker op en, haal em eruit
egr is al afgedicht.
echt vies was die ook niet, ik ben bang dat die is overleden .
en hoeveel kosten dat?
ik heb em maar schoon gepoetst met thinner en een doekje want ,het lijkt erop dat de egr alleen uitmekaar kan met grof geweld .
ik denk ook dat je achterlichten niet goed sluiten, misschien is het een optie om rubberen binnenband van een fiets op maat te knippen en de uiteinden aan mekaar te branden of plakken .
spuit niet alleen tegen je achterlicht maar ook in de naden van je achterklep.
ik heb wel eens gehoord dat het mogelijk is om je turbo timing te veranderen ,tunings bedrijven kunnen dat toch ook doen met een laptop of zoiets ?
26 februari 2010 om 16:11 In reactie op: Rezz zijn coupe .Velgen eronder foto’s laatste pagina #17610526ik denk dat deze led achterlichten wel goed staan
ik denk ook wat rezz al aangeeft dat het een sensor is ,ik heb ook eens gehad dat het alarm steeds afging en ik niet meer kon starten ,dat kwam omdat me deur sensor niet meer goed contact maakten ik had het draad toen op een stuk carrosserie geschroefd als nood oplossing zodat het alarm dacht dat de deur dicht was.
ik heb er 2 gevonden op marktplaats
misschien zijn het alleen je bougies die aan vervanging toe zijn,die zou ik als eerste proberen .
kan het niet zijn dat je de bougie dop eraf heb gehaald en, op de verkeerde cilinder heb terug gezed
origineel gepost door Lamborghini
win-v6: Bij de garage kostte dit geintje me €280,-. Kan dat kloppen? 2,5 werk ofzo hadden ze het over.zo welke garage is dat? ik vind dat zeer goedkoop voor dat geld zou ik em naar de garage brengen ,als je kijk wat je al aan materiaal kwijt ben als je het zelf moet doen
thermostaat
14,20 eurowaterpomp
70,80 euroo-ring
1,70 euroring thermostaat
2,30 eurodistrubutie snaar
27 eurospanrol
40 euro? weet ik nietkoelvloeistof
+-40 euroik weet natuurlijk niet precies hoe jou egr systeem er uit ziet ,ik ging er eigenlijk van uit dat het ongeveer het zelfde was als bij mij astra g die maar 1 aansluiting heeft waar een pakking op moet ,bij deze foto van een astra g hangt de egr klep ook in de lucht met een dichte pakking op het gat,maar als ik het zo lees heb jij 2 aparte aansluitingen voor je egr en, dan heb je inderdaad weinig aan mij theorie
http://i50.photobucket.com/albums/f330/geordiebandit/28022009550.jpg
origineel gepost door yrrah40
origineel gepost door b07
en als je nou een dichte pakking erop zet die je vast draaid met tapend en, moertjes ,daar bovenop schuif je de egr klep over het tapend nu zit de egr dus op de moertjes zodat er dus een open ruimte zit, tussen het plaatje en de egr klep , nu kan er lucht van buiten door heen stromen en zit de egr klep niet afgesloten ,zou dat werken of gaat het erom dat er co2 door heen stroomt?[/quote
Is te proberen alleen als het elektrische gedeelte van de klep het probleem is zal deze optie niet werken. Zal deze optie donderdag eens testen en laat je het resultaat wel weten.. Maar ja je krijgt ook vervuiling de motor binnen bv stof etc. Er komt zo immers een open verbinding met de motorruimte op het moment dat de klep wordt open gestuurd door de ECU. En dat lijkt me niet zo heel verstandig.
de motor daar komt geen vuil in want daar zit dan een dicht plaatje op geschoeft,of bedoel je dat er vuil in je egr klep komt?in dat geval ja dat zou kunnen maar ik denk dan nog dat je egr schoner blijft als die in de lucht hang ,dan dat die in het roet hangt.
-
AuteurBerichten