Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
veel mensen overdrijven het door bijvoorbeeld een vleugel op hun achterklep te zetten die zo hoog is dat die boven het dak uit steekt ,of zoon vleugel met ijzeren poten die breder is als de auto zelf ,wat op knex of technies lego lijkt dat vindt ik echt leliijk.
ik zie ook wel eens mensen die een nieuwe bumper er op hebben gezeten maar omdat ze dan geen geld hebben om het telaten spiuten rijden ze dan rond met bijvoorbeeld een zwarte auto en ,een niet gespoten witte bumper :D
maar subtiele side skirts of achterklep spoiler die je ook wel eens op een astra g ziet zitten vind ik leuker staan dan 1 zonder spoilers.
als je het gereedschap heb om je kleppen te vervangen dan zou ik ook gelijk de kleppen seals vervangen en, de kleppen in de kleppenziting poetsen met polijst pasta en, inderdaad nieuwe veren het zal niet noodzakelijk zijn maar je hebt wel weer een cilinder kop waar je weer jaren mee kan rijden.
hou je olie pijlstok in de gaten nadat je een lange afstand hebt gereden ,door het verdampen van de sludge kan je olie pijl zakken.
maakt de stuurpomp herrie met sturen ? misschien is die stuk,zit er genoeg vloeistof in?
ik heb wel eens gehoord dat je de stuurbekrachtigings pomp kan testen door van je accu een plus kabel op de plus van je pomp aantesluiten en ,ook de min van accu op de min van de pomp en, als die het dan niet doet is die stuk.
ik heb hier geen ervaring mee en weet ook niet precies of dat werkt.weet je zeker dat de radio aan staat en ,niet op standby?
probeer de on knop is wat langer ingedrukt te houden
kijk ook of de draden goed zijn aangesloten en, kijk je zekeringen na
probeer een andere radio misschien is deze verrot.
ik heb zelf een audi a4 1.8 5v avant gehad heerlijke rijders auto’s waar je lekker ontspannen in voelt.
het nadeel vindt ik zelf net als bij de VW, mercedes en, BMW ze zijn te zwaar en hebben de nijging rechtdoor te gaan in het snellen bochten werk ,met uitzondering van de sport modellen.
er staat wel een c20xe cilinderkop op marktplaats voor een 2.0 16v 80 euro .
ik heb geen idee of het past op jou motor.
hoeveel liter ATF moet je er in gooien wil het effect hebben?
heeft dit meer effect als engine flush?
je zou ook nog nieuwe rem vloeistof en stuurbekrachtiging olie erin kunnen doen
het duurt even voordat de olie boven bij de kleppen aankomt als je net start ,je zou een dunnere olie erin kunnen doen zodat de olie ook eerder boven komt, dikke olie kost meer tijd om boven te komen en als er weinig olie langs de nokkenas loopt hoor je de kleppen tikken ,ook meer slijtage dus
origineel gepost door jessezorn
Auto is dood. Wie helpt mij zekeringen te vinden onder de motorkap van mijn Astra station uit ’93.bij mij zit er een zwart bakje met een deksel erop in de buurt van me accu waar me hoofdzekeringen in zitten,of dit bij jou ook het geval is weet ik niet ik heb namelijk een ander model astra dan jij.
volgens mij is uitlezen 30 euro.
kijken of een auto optijd staat is meestal zo gedaan ,dat doen ze met een stroboscoop lamp , in nog geen 5 minuten
plank op je achter bank:hmmz daar krijg je wel een houten reet van:D:
ik heb zelf me mat uit me achterbak gehaalt en deze overgetrokken en uitgezaagd en daarin een gat gezaagd voor me subwoofer zodat die niet heen en weer schuift tijdens het rijden.
ik vond dit op autoweek
1op8 binnen de bebouwden kom ,rij je toevallig veel in de bebouwden kom?Kentekengegevens
Technische gegevensMOTOR
Brandstof benzine
Cilinders 4 in lijn
Kleppen/cilinder 4
Brandstofsysteem multipoint injectie
Cilinderinhoud 1998 cc
Maximaal vermogen 100 kW (136 pk) bij 5600 tpm
Maximaal koppel 188 Nm bij 3400 tpm
Aandrijving voor
Transmissie 5 versnellingen, handgeschakeld
MATEN/GEWICHTEN
Lengte 4110 mm
Breedte 1709 mm
Hoogte 1425 mm
Wielbasis 2606 mm
Draaicirkel wielen 10,1 m
Gewicht 1135 kg
Laadvermogen 570 kg
Aanhangermassa geremd 1300 kg
Aanhangermassa ongeremd 615 kg
Kofferruimte 370-1180 l
Tankinhoud 52 l
PRESTATIES
Topsnelheid 208 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 9,0 s
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom 12,0 l/100km (8,3 km/l)
Brandstofverbruik binnen buiten kom 6,6 l/100km (15,2 km/l)
Brandstofverbruik binnen gecombineerd 8,6 l/100km (11,6 km/l)
CO2-uitstoot 207 g/km
Energielabel Gwho 19 inch klopt de snelheidsmeter dan nog wel?
ik vind het wel mooi staan groten velgen maar wat moet zoon band wel niet kosten per stuk.
ik heb ooit is 17 inch 195 breed 40 hoog van pirelli gehad klote banden, maar kosten wel 120 euro per stuk.
ziet er goed uit .
het zien van deze auto doet me een beetje aan audi 80 cabrio denken:D
bredere banden is meer wrijving het verbruik kan er wat van omhoog gaan .
in de winter rijd mij auto ook minder zuinig van 1op12 naar 1op10 ik rij dan wel aardig door.
in de winter heb je vaker de kachel achterruitverwarming en,lichten aan staan kost ook benzine ,door de kou heb je ook meer wrijving in de motor en duurt langer voordat die op temperatuur komt.
he franskar :
spanningsregelaar en koolborstels zitten toch aan elkaar vast die koop je toch als 1 geheel?ik heb ze ooit is vervangen bij een golf, kosten 30 euro daar zaten de koolborstels en spaningsregelaar inelkaar als 1 geheel
is dit bij een opel anders?
omdat je het heb overbeide vervangen.ik vermoed dat de spanningsregelaar kapot is ,als het goed is zit die op de dynamo bovenop de koolborstels.
er bestaan ook richtinggebonden remblokken als je die verkeerd om erin zet dan krijg je ook last van piepen tikken enzovoort ,nou weet ik niet of astra g ook richtinggebonden remblokken heeft .
misschien heeft dit wat met het probleem te maken.
er zat er eerst 1 op die naar buiten opende ,nu heb ik er 1 van de sloop die naar binnen opent met een dichte pakking er onder.
haha ik heb de deksel er af gekregen maar verder kom ik ook niet ,ik krijg de deksel er ook niet meer op en, me schroevendraaier is gebroken :D
het was te proberen en,kapot was die toch al .
ik ben nu met een schroevendraaier en hamer onder de rand aan het slaan en met een tang verder verbuigen het lijkt nu wel te lukken maar echt makkelijk gaat het niet
hoe had je dat verbogen ? het is maar een randje van 1 mm ,een tang krijk ik er niet op en, met een schroevendraaier beschadig ik het plastic
oke dat ga ik zo is proberen
mij egr kan je niet uit elkaar halen ,en hij dee het soms wel soms niet daarom wou ik weten hoe je een cheater kon maken ,het probleem is al opgelost heb er al een ander model op gezet die het wel doet.
-
AuteurBerichten