Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vind het op zich wel meevallen hoe hij van Dave wegloopt. Niet dat ik sneller ben dan de Skoda ;-)
Dave je hebt altijd baas boven baas, Skoda heeft 318PK en boven de 500+ aan newtonmeters. Dus je hoeft je niet te schamen hoor.
Op het DAF festival, word de tijdswaarneming geregeld door DHRA. Zo nee, dan kom ik niet!
Ga je dit jaar ook naar Drachetn of Bitburg?
Ik heb alle spoilers van de Corsa afgehaald, misschien herkende je hem daarom niet. En ik zat al af en toe te kijken, is dat nou Dave of niet:hmmz
1.6 loopt zeker goed, thanx
Dus Cd-design is Dave :)
Corsa Vs Evo VI

20 februari 2010 om 19:05 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372556Marcel dit ziet er goed uit:o
Mantzel powerbox of een Dbilas powerbox zijn beide ok.
11 februari 2010 om 08:18 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372550Goed bezig!
Ik heb nooit gezeiks met Bosch Bougies, FR6DCFR7DC zijn echt perfect. Misschien ligt het aan de staat van je motor:hmmz
Daar heb je gelijk in Marcel, dat je dan mechanische stoters moet nemen ipv hydro stoters.
Dbilas Nokken zijn zo’n 75 euro goedkoper als Dr Schrick, afwerking van Schrick ziet er iets beter uit als Dbilas.Setje 264 graden nokassen van Schrick erin en je chip laten afstellen bij Dbilas. Daarna ligt het maximale vermogen rond de 7300rpm en houd hij het vermogen vast tot 7700rpm.
Wil je het vermogen nog hoger hebben dan moet je overgaan naar programmeerbare injectie, ARP drijfstangbouten, 280 graden nokassen en dan ligt het vermogen zo rond de 8500RPM. Wil je weer daarboven komen, setje sterke drijfstangen, race zuigers enzzzz
30 januari 2010 om 21:23 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372535Motor loopt als een zonnetje, binnenkort naar AST Tuning voor de perfecte afstelling.
Wat ik bedoel is als je een 1.4 kop op een 1.6 onderblok plaatst.
X1.4XE kop leverd meer pk op tot 5500rpm dan een 1.6 kop. Dit komt door de kleinere inlaatpoorten van de kop en het 1.4 inlaatspruitstuk.
Ik heb Dbilas nokassen gehaald en volgens hun moet er minimaal 1mm ruimte zijn!
Klopt, bak met een sper erin. De sper is perfect :wors, alleen de bak niet:thumbdown
Van wie heb ik de bak gekocht, een ene Servaas die met te weinig olie heeft gereden in de bak.:angel
5000KM niet mee geraced, 1e race op Assen bak naar de klote :wtfNu zit mijn originele bak erop met veel meer koppel en meer vermogen, niets aan het handje:o:jerry
Je bent gewoon een bakken sloperd:P
Je bent ermee naar Drachten geweest en De Ring, dan krijgt de bak het wel te verduren;)
Ligt aan de chauffeur!
Gaat verder alles goed met jullie:jerry
Ik heb een 4 puks OMP plaat gehad en ben blij dat ik weer met een originle plaat rij. In de file vind ik het niet confortabel rijden, als je dagelijks met je auto rijd. Gebruik je hem alleen voor de 1/4 miles dan moet je het zeker doen!
is verkocht
15 december 2009 om 17:17 In reactie op: vermogens c16xe en 180pks zou niet kunnen gehaald worden??? #17567575Zal wel lekker brullen Joop, over de 9000rpm
14 december 2009 om 07:25 In reactie op: vermogens c16xe en 180pks zou niet kunnen gehaald worden??? #17567552Dit is zeker haalbaar, maar bij fase 4 komen er 280 graden nokassen in ipv 264 graden!
-
AuteurBerichten