axel

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 440)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: 14 maart Toyo Shootout #17618529

    Vind het op zich wel meevallen hoe hij van Dave wegloopt. Niet dat ik sneller ben dan de Skoda ;-)

    Dave je hebt altijd baas boven baas, Skoda heeft 318PK en boven de 500+ aan newtonmeters. Dus je hoeft je niet te schamen hoor.

    In reactie op: 14 maart Toyo Shootout #17618527

    Op het DAF festival, word de tijdswaarneming geregeld door DHRA. Zo nee, dan kom ik niet!

    Ga je dit jaar ook naar Drachetn of Bitburg?

    In reactie op: 14 maart Toyo Shootout #17618522

    Ik heb alle spoilers van de Corsa afgehaald, misschien herkende je hem daarom niet. En ik zat al af en toe te kijken, is dat nou Dave of niet:hmmz

    1.6 loopt zeker goed, thanx

    In reactie op: 14 maart Toyo Shootout #17618519

    Dus Cd-design is Dave :)

    In reactie op: 14 maart Toyo Shootout #17618516

    Corsa Vs Evo VI

    Marcel dit ziet er goed uit:o

    In reactie op: Iemand ervaring met deze luchtinlaat #17615751

    Mantzel powerbox of een Dbilas powerbox zijn beide ok.

    Goed bezig!

    In reactie op: Bougies 1.6 GSI #17613566

    Ik heb nooit gezeiks met Bosch Bougies, FR6DCFR7DC zijn echt perfect. Misschien ligt het aan de staat van je motor:hmmz

    In reactie op: vraag chiptuning x16xe #17604686

    Daar heb je gelijk in Marcel, dat je dan mechanische stoters moet nemen ipv hydro stoters.
    Dbilas Nokken zijn zo’n 75 euro goedkoper als Dr Schrick, afwerking van Schrick ziet er iets beter uit als Dbilas.

    In reactie op: vraag chiptuning x16xe #17604684

    Setje 264 graden nokassen van Schrick erin en je chip laten afstellen bij Dbilas. Daarna ligt het maximale vermogen rond de 7300rpm en houd hij het vermogen vast tot 7700rpm.

    Wil je het vermogen nog hoger hebben dan moet je overgaan naar programmeerbare injectie, ARP drijfstangbouten, 280 graden nokassen en dan ligt het vermogen zo rond de 8500RPM. Wil je weer daarboven komen, setje sterke drijfstangen, race zuigers enzzzz

    Motor loopt als een zonnetje, binnenkort naar AST Tuning voor de perfecte afstelling.

    In reactie op: Cilinderkop C16XE reviceren #17599287

    Wat ik bedoel is als je een 1.4 kop op een 1.6 onderblok plaatst.

    In reactie op: Cilinderkop C16XE reviceren #17599283

    X1.4XE kop leverd meer pk op tot 5500rpm dan een 1.6 kop. Dit komt door de kleinere inlaatpoorten van de kop en het 1.4 inlaatspruitstuk.

    In reactie op: Nokkenassen 280° #17590465

    Ik heb Dbilas nokassen gehaald en volgens hun moet er minimaal 1mm ruimte zijn!

    In reactie op: F10 vs f13 #17583291

    Klopt, bak met een sper erin. De sper is perfect :wors, alleen de bak niet:thumbdown

    In reactie op: F10 vs f13 #17583289

    Van wie heb ik de bak gekocht, een ene Servaas die met te weinig olie heeft gereden in de bak.:angel
    5000KM niet mee geraced, 1e race op Assen bak naar de klote :wtf

    Nu zit mijn originele bak erop met veel meer koppel en meer vermogen, niets aan het handje:o:jerry

    In reactie op: F10 vs f13 #17583286

    Je bent gewoon een bakken sloperd:P

    In reactie op: F10 vs f13 #17583284

    Je bent ermee naar Drachten geweest en De Ring, dan krijgt de bak het wel te verduren;)

    In reactie op: F10 vs f13 #17583281

    Ligt aan de chauffeur!

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403606

    Gaat verder alles goed met jullie:jerry

    In reactie op: N00b vraag over koppelingsplaten en drukgroepen #17583249

    Ik heb een 4 puks OMP plaat gehad en ben blij dat ik weer met een originle plaat rij. In de file vind ik het niet confortabel rijden, als je dagelijks met je auto rijd. Gebruik je hem alleen voor de 1/4 miles dan moet je het zeker doen!

    In reactie op: Corsa_GSI: Corsa B C20LET #17374352

    is verkocht

    Zal wel lekker brullen Joop, over de 9000rpm

    Dit is zeker haalbaar, maar bij fase 4 komen er 280 graden nokassen in ipv 264 graden!

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 440)