Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zonder de box heb je een standalone management nodig, bijv Vems, DTA, KMS of van Dbilas zelf. Rij je wel met box erop, dan is het wel raadzaam op de ecu te mappen anders haal je niet het volledige vermogen eruit.
Ik heb alleen een 400PK gele OPC zien staan bij Dbilas
Ik kom uit Barendrecht
Vanmiddag een Arden Bleu Corsa B gespot in Barendrecht, bij het winkel centrum Carnisselande. We passeerden elkaar:D
16 januari 2011 om 12:41 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373103Meen je niet:(
tuurlijk
12 januari 2011 om 12:04 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373100Ha ha Andries, was leuk heh:o
Back on topic
11 januari 2011 om 21:23 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373097Die ligt in de kast stof te happen.
-offtopic11 januari 2011 om 19:13 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373093Van mij gaat er geen topic komen, niet iedereen hoeft het te weten.
11 januari 2011 om 18:34 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373091Sorry :P
Sebastiaan mag niet meer raden ;-)
:P
Ik heb zelf een Twister van Green, deze zuigt geen warme lucht naar binnen.
Ik heb ook met de originele luchtfilterbehuizing gereden met een K&N filter. Onderin tot 3000rpm iets vermogen winst en daarna 8pk vermogen verlies in de hogere toeren. Dit was op mijn gekietelde 160PK X1.6XE motor
Ja als je verkeerd valt wel.
Neervallen staat er, niet dood vallen.
Ik zou voor de Dr Schrick nokassen gaan, en dan kiezen voor de 264 graden nokassen.
Hier is nog heel goed mee te rijdem, max vermogen zal rond de 7200RPM liggen en bij de 7500rpm zakt je vermogen in. De winst die je met deze nokken kan behalen is zo rond de 15PK, nadat hij is gechipt!Motor loopt zeker niet te rijk en ook geen sensor kapot. Oude Superspintkat eronder gezet, waarvan we het bolletje hebben vervangen voor een recht stukje pijp. En de wagen reed weer als van ouds
Dat is ook een goede optie, hoef je niet elke keer je kat te wisselen met de apk keuring.
Ik heb het over een kat vervanger van Superspint, niet over de originele kat.
Al neem je een Superspint kat dan zou ik het bolletje ertussen uit slijpen en een rechte pijp er tussen lassen.
Mijn oude supersprint kat, liet het binnenwerk een beetje los. Nieuwe supersprintkat gekocht en mijn wagen reed opeens een stuk minder. Ik ben daarna de rollenbank opgeweest bij Rica Tuning, en had opeens 10PK minder. Ik heb het bolletje van mijn oude kat, ertussen uitgehaald en reed weer als van ouds!Voor mijn Corsa B 1.6 met 160PK werkte de nieuwe katvervanger nadelig!
ok
Patrick, bedoel je of ze blaast
Men komt er vanzef wel achter na 3 jaar, ik vertrouw die vrouwen niet uit die landen. Blijven ze langer, dan heeft men geluk.
Ik zie dat de verhoudingen van de F15CR hetzelfde zijnals de F17CR. Het enige verschil is dat de 1 mechanisch en de andere hydrolisch is? Zullen de bakken even sterk zijn?
-
AuteurBerichten