Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
C1 is ook in ’78 nog geleverd als ‘basis’-versie … mijn oude babybleu 4-drs had productie-data van 1978 in het plaatwerk staan (ook het C1-front) & was C1 uitgevoerd !!
Mooi project, maar dat wist je al !!
Persoonlijk vind ik het mooiste van dit alles dat het zelfs nog een automaat is !!!
Als je op zoek bent naar een automaat, dan vind je ze niet …
mvg Erik
Hebben we het er op de meeting van Opel Team Eefde net over gehad dat mijn ‘oude’ babyblauwe 4-drs van eigenaar is gewisseld maar niemand wist waar hij naartoe was gegaan … kom ik hem net vlakbij mijn huis tegen; tussen Wierden en Rijssen !! :shock: :shock: :shock:
(ik was zelf met mijn Coupé en reed net in tegengestelde richting op de rotonde; nog wel ff naar elkaar kunnen zwaaien … :thumb )

mvg Erik
@ronnie opel boy wrote:
mooi strak hoor waar hebt u de veren weg :D
Gebruikt setje met schokkers van marktplaats (V-Maxx vlgs. mij).
mvg Erik
@HarryBarry wrote:
@Automatic-freak wrote:
Vanavond na drie maand opknappen ff een proefritje gemaakt … nu nog wat kleine dingen oplossen en rijden !!


mvg Erik
Zeer mooie Coupé Erik :wors Waar in Twente kan ik dit fraaie exemplaar zomaar eens tegenkomen? Ik ben erg overigens ook erg benieuwd of dit 60/60mm is ?
Helaas kan je hem momenteel niet tegenkomen ivm kapotte motor, ben op zoek naar een goede 1.2S … :angel
Normaal zal hij af en toe tussen Wierden & Rijssen te zien zijn en dan overdag in Rijssen … anders staat hij veel binnen :agent
Oh ja, idd 60/60mm verlaagd met originele velgen en bandenmaat ..


:argue
Dank u !!
Hierbij nog wat betere foto’s …





mvg Erik
Vanavond na drie maand opknappen ff een proefritje gemaakt … nu nog wat kleine dingen oplossen en rijden !!


mvg Erik
Hallo Kevin,
Misschien helpt het als je een woonplaats vermeld en event. met een foto laat zien waar het om gaat !
Er zitten nl. nogal een aantal uurtjes in het vervangen van de dorpels en lekbakjes, indien je pech hebt zit er aan de binnenkant nog meer werk :shock:
mvg Erik

Zo dus … :thumb
Je moet het frame van de Golf 1 op het afgeslepen deel van de originele (ronde) koplampen lassen.
D.w.z. de originele koplampglazen er af slijpen (uit mijn hoofd op 4,5cm vanaf bevestigingspunt), dit is metaal dus daar kun je dan het frame van de Golf koplampen op lassen … moet je verder nog wel wat kleine aanpassingen doen, zoals andere stadslichtfittingen (ook van Golf, maar niet standaard bij nieuwe koplampen geleverd).
Zo staan ze ver genoeg naar voren & lijkt het vanaf de achterkant nog helemaal origineel …
mvg Erik
Ik heb destijds ook zelf de binnenkant van mijn Kadett gespoten met een goedkope compressor en de standaard verfspuit die daar bij hoorde … wel professionele verf gebruikt met verharder … zie hier het resultaat …



Mvg Erik
Vóór …



origineel gepost door sniksnak
@Danny B mooie originele coupé, al een idee wat voor wielen het worden?
@Erik mooie city trouwens, duitse of nederlandse auto, gerestaureerd of origineel?Hallo Barry,
Beetje late reactie …
Duitse auto met 73dkm; 2e eigenaar & sinds ’96 stil gestaan in verwarmde garage.
Originele auto, niet gerestaureerd … zie ook opelkadettcforum ;)Mvg Erik




Mvg Erik
Mijn ‘nieuwe’ aanwinst voor het komende meeting-seizoen;


Mvg Erik
origineel gepost door nova….
25 jan,kadet c limo verlaagd met ats velgen en13 of 14 inch 5 ster velgen?19-UM op de Ruysdaelbaan bij de roc aldaar
Deze … ?
origineel gepost door Rob
Ik zal zaterdag is 1 stoel demonteren en kijken wat voor frame er onder zit, mocht de kuip (evt. na enige aanpassing) passen dan zet ik ze op de frames.Er zitten nu geen standaard kadett frames/stoelen in;
Weet iemand waar deze stoelen uit komen (beetje lastige foto maar had even niets anders)?
Groet Rob
Ik mocht willen dat ik dergelijke stoelen in de Kadett zou hebben … mochten ze nog netjes zijn en je wilt ze kwijt … “PM” A.U.B. !! :D
Mvg Erik
Die ken ik ook nog … hier een foto’tje zoals die in 1996 bij de meeting in Westelbeers (of was het nu Oostelbeers) stond !!
Zo zag de achterkant er dus toen uit …

Mvg Erik
Bij de mijne (eerste foto’s) hebben we bij het vervangen van de achterschermen de randen omgeslagen (alleen de bovenrand), zodat ik hier zowiezo geen last van zouden hebben !!
Tevens zijn van de voorschermen de randen omgevouwen … :D … dus aanlopen doet die niet …Mvg Erik
P.s. deze is trouwens sinds kort niet meer in mijn bezit, maar wel één van de mooisten die ik gebouwd heb :wors
8j rondom met 175-50-13 met 85 vóór & 60 achter …



Mvg Erik
Zeker weer heel mooi om te zien !!
Wil je vertellen (misschien via pm) welke klauwen & schijven je hebt gebruikt …
Mvg Erik
origineel gepost door Rob
origineel gepost door schuitje
leuk ding king: maar is dat geen bobine van een 1200?veel plezier ermee
Geen idee, maakt dat uit? Of moet ik op zoek naar een 2.0 bobine?
Is inderdaad een bobine van een 1200; die werkt op 9volt spanning dmv van een weerstandsdraad. De bobine van een 2.0 (ronde bobine) werkt op 12volt, en dan zit er géén weerstandsdraad in de kabelboom van de auto !!
Geeft verder geen merkbaar verschil; dus mooi laten zitten.
Als je het toch wilt veranderen moet je dus ook de weerstandsdraad ‘omzeilen’ :argueMvg Erik
origineel gepost door pascalm
ik heb nr.6 staan op het voorfront van een rekord.Dan moet je dit vanaf de kofferbak lezen; dusssss … 9 :P:D
Op de koffervloer, net achter het achtertussenpaneel & dan in het midden van de auto.
(soms van bovenaf niet leesbaar ivm trekhaak en/of bitumenplaten .. dan ook leesbaar vanaf de onderzijde)Mvg Erik
-
AuteurBerichten