Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gefeliciteerd Mario! Binnenkort dus ook overstappen op een station Fje!
Die is wel erg laag Mario :shock: Zijn het geen -60mm veertjes op normale dempers?
Mijn bonk ook vaak genoeg door bij drempels.. Maar rij ook vaak te hard.Als ze eronder uit komen zou je me dan eens willen meten? mijn -40mm waren 28cm.
Als ze korter zijn wil ik ze wel overnemen als ze te koop komen te staan.@KadAstra-EF wrote:
soms denk ik wel eens he ?
Als je nou eens weer je auto wast, haal dan die mof uit dat tankgat.
Dan kan je daarachter ook schoonmaken want daar kom jij met je tuinslang nooit van zijn levensdagen bij !
Dat is heel vaak de oorzaak van de roest daan, omdat het nooit schoongemaakt kan worden.Hoe denken jullie daarover ?
Rik ;)
Yups dat deed ik vanaf de eerste dag toen er een astra in de fam kwam.
Zijn nu 3 astra’s verder en allemaal nergens roest bij de tankkleppen.
@ricksmits wrote:
wow! haha bekende? met wie heb ik te maken? haha!
ja ik heb de neos zeker nog! hijs vetter als ooit!

:jerry
Voor de niet bekende mensen, dit is niet mijn stuur omhoog trekken :jerrysorry voor OT king:
Netjes man wat was je setup toen?
Ik heb een keer uit een 180cc runnerblok 29pk uit gehaald en had ik onder een zipje 2000 liggen. Gouwe oude tijd paar jaar terug. Jammer dat ik hem niet meer heb. Bij 80 kwam die nog omhoog :jerry
Hier op de sloop staat een nette isuzu met 2.5ton. Denk dat ik me daar de turbo afschroef als reserve. Je maakt maar nooit he :jerry
Zonder filter dus?
Ik had toch aardig wat rotzooi in me doosje zitten. Morgen eens schoonmaken.
Zeer netjes :thumbup
@wim-v6 wrote:
Dat is wel leuk, daar wij met diversen filters hebben lopen klooien, en erachter zijn gekomen dat een goeiekoop matje van de onderdelenboer het meeste vermogen leverd.
Als ie minder rookt, zal de ROETSTOP verder Open moeten: Rook = Kracht
Willem
Een keer de doos eraf halen en luchtdoorstoom groter maken. Is maar klein gatje waar de lucht naar binnen gaat.
Tenminste als dat gaat.K&N inleg filter van Gsi-racer overgenomen en geplaatst.
Rookt wat minder nu, teken dat die meer lucht krijg. Happy ermee. :thumb
KAn je hem altijd nog maken en eventueel door verkopen.
Niet weg gooien Rik.. Ff alles goed schoonmaken en effen solderen.
Ik had ook genoeg electro problemen met me Dodge.. Meeste problemen zat ook in de tellerbak dat er pinnentjes waren overgebroken.
Gesoldeerd en alles werkte weer 100%.Ook al kortsluiting gehad in het stuur.. dat er ineens vlammen uit het stuur kwam. :jerry
Zo blijf je tenminste bezig aan de oldie’s. :thumbOke.. En nu een gezinswagen renault scenic van rond bouwjaar 1998 gezien met 25 plaat. :wtf
Inderdaad en dan ook nog 400,- vragen. ( niet dat die meer waard is ) Maar zit genoeg briefjes van 500 in gepompt.
Lijkt me nog een net f2 gsitje.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m695225263-opel-astra-2-0i-16v-5drs-gsi-bj-1996.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;Is zeker balen. Maar de ashoezen en veer had je ook bij de aankoop kunnen zien/voelen.
@astraTD wrote:
@dree4681 wrote:
We gaan over twee weken naar frankrijk, nou hebben ze daar geen euro95 maar E10 en euro98
ik heb op de anwb site gekeken en ik kan E10 tanken. Kan ik met mijn auto
ook euro 98 tanken? wat zouden jullie tanken?Weet iemand misschien welke motor olie in mijn auto moet?
alvast bedankt,
André
Als je nou erbij zet welk motorblok je hebt.. Dan kan iemand van hier vertellen welke olie je moet gebruiken.
Dude,
alvast bedankt,
André
_________________
Astra H station 2009 Z16xer[/quote]
Niet op gelet.
@dree4681 wrote:
We gaan over twee weken naar frankrijk, nou hebben ze daar geen euro95 maar E10 en euro98
ik heb op de anwb site gekeken en ik kan E10 tanken. Kan ik met mijn auto
ook euro 98 tanken? wat zouden jullie tanken?Weet iemand misschien welke motor olie in mijn auto moet?
alvast bedankt,
André
Als je nou erbij zet welk motorblok je hebt.. Dan kan iemand van hier vertellen welke olie je moet gebruiken.
Blije Rik :jerry Post maar foto’s dan. :thumbup
47 resultaten op marktplaats.. Alle sedans. Lijkt mij genoeg keuzes al paar mooie tussen zien staan.
Genoeg harde Fjes te vinden. :thumbup
Vergeet niet dat het een auto van 20 jaar is.
Een corsa D van 3 jaar rot nog harder. :thumbdown
Vectra c van 2005 al met rotte randen gezien.. :thumbdown
Had ik toen straks maar beter gekeken op het web.
Dees week maar effen leeg kloppen.
Bij de apk over 11maand gaat de pomp aanziendelijk armer staan waar die nu op staat.KAT VERPLICHTINGEN BIJ EEN DIESEL:
De kat is bij een diesel of een turbodiesel NIET VERPLICHT, zolang de wagen maar door de roettest komt. De gewone atmosferische diesel zal zonder kat weinig beter lopen. Daarentegen levert de turbodiesel zonder de kat over het algemeen nogal wat MEER TREKKRACHT (koppel) en meer vermogen (pk’s). Ook zal de wagen minder roet uitstoten doordat de turbo – nu zonder tegendruk – vroeger oppakt én meer lucht in de motor perst. Eigenlijk is bij de turbodiesel een goede uitlaat de ideale basis voor tuning. Immers met een betere turbodruk – en dus meer lucht – zal de motor ook weer meer brandstof aankunnen, dus een nog beter RENDEMENT opleveren.
Oanatje heeft ook een originele GSI station. wel met een standaard af fabriek 150pk motorblok.
Rest van F2 gsi’s zijn met een 2.0 ecotec blokie 136pk.
Zwarte Zafira A OPC ( echt dik ) gespot.
We gingen tegelijk vol gas de Noorderbrug op.. Je had moeite om me voor te blijven. Bij 120 liet ik de gas los aan gezien dat het maar een 70 stuk was.
Iemand van hier??
Was rond half 4.
Gsi station is origineel geleverd.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m695823332-astra-gsi-2-0-16v-station-wagon-loop-of-sloop.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb een roetmeting en geen co uitstootmeting toch?
Meende dat ik al eens gelezen hebben dat de diesels gewoon door de keuring zijn gekomen zonder kat. ( weet niet zeker )
Wel van een F station pakken, als je van een hatcback pak kom je veel aan het passen.
Schijfremmen station 1.8 16V en 2.0 16V.
Plug en play dan.
@marco_tds wrote:
Boost controller setje aangekocht op ebay voor men tds, alsook een turbometertje :D
Mooi zo volgende week weer lekker sleutelen. :thumb
Mijne draait nu continu op 1.4bar.
-
AuteurBerichten