Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja moet zeggen dat als het warm was mijn achterklep ook meer problemen gaf als bij normaal weer.
denk dat sommige dingen dan uitzetten door de hitte ofzo dat ie daardoor slechter werkt.maar goed,rij nu astra G waar weinig elektrisch aan is op de spiegels en ramen na :D
@Dominic wrote:
Ja die achterklep is af en toe wel vervelend ;)
Maar gewoon goed op het knippersignaal letten
Als je m dichtdoet..Bij mij weigert ie soms te sluiten als het echt warm
Is buiten en als ie in de volle zon heeft gestaan..
Maar dat is ff de klep weer een stukje open en weer
Dicht en dan sluit ie wel..dat weet ik opletten op knippersignaal :thumbup maar als de klep dicht gaat en stopt en ie knipperd niet kan je er weinig aan doen.Ik moest dan elke keer het knopje indrukken en sloot ie steeds een paar milimeter meer tot ie wel knipperde……maar dan moet je wel 6 keer het knopje indrukken/inhouden,en je bent 10 min verder om je klep te sluiten :swear
En wat jij zegt…zo begon het bij mij ook,en het werd dus steeds erger met het sluiten van de achterklep.Dus hoop dat het bij jullie mee gaat vallen.
en er zit een interval functie op zeker weten,gewoon even uitvogelen hoe het werkt maar kind kan de was doen ;) kwam er namelijk zelf ook met toeval achter haha :jerry
blauwe astra g opc ( turbo ? )
rond 12:00 uur vanmiddag op de weg van het floriade gebeuren richting grubbenvorst.
reed ook nog een andere astra g voor,een zilveren.rijden met buitenlandse kentekenplaten is niet toegestaan !
mijn neef woont in duitsland ( dus duitse kentekenplaten/auto )
ik mag niet met zijn auto rijden buiten duitsland,dus in nederland.”Regels omtrent het rijden in Nederland met een buitenlands kenteken”
Het belangrijkste onderdeel van de regelgeving met betrekking tot het rijden van een auto met een buitenlands kenteken binnen de Nederlandse grenzen is dat een inwoner van Nederland belasting moet betalen om een motorvoertuig te mogen rijden. In geen enkel geval mag er dus door een inwoner van Nederland gebruik worden gemaakt van een auto met buitenlands kenteken, immers dit betekent dat u hier geen belasting betaalt.
maar ik denk als je de auto koopt,en daardoor 1 dag met buitenlandse kentekenplaten rijdt,ze dit nog wel door de vingers zien.
bij je achterklep ( elektrisch ) wat tevens ook weleens storingen heeft,zitten links en rechts ook 2 buisjes.houdt die ook schoon,anders kun je vissen houden achter in je auto :jerry
ketting wilt niks zeggen,want bij sommige gaat de spanner kapot.dan rekt ie je ketting steeds verder uit en dan klappert je ketting,en moet die dus vervangen worden ( hele set ).Dit heb ik gehad,en nog 1 twintopper die ik ken heeft dit ook gehad.
ik heb de twintop ongeveer een 1/1,5 jaar gehad,en verder geen problemen mee gehad op de distributie na en dat het stomme elektrische klep achter soms niet helemaal goed werkt.
Het blijft een leuke auto voor ”erbij” niet om dagelijks mee in te rijden vind ik,en dat deed ik dus wel.
weinig ruimte om iets te vervoeren,2 zitter,alles elektrisch……..met name de achterklep :argue :argue :argue :argue :fy1 dit is zooooo onhandig.en als je achterklep niet goed sluit,en je maakt je auto op slot…….is je achterklep nog steeds met het knopje open te maken :shock:
en je ruitenwissers hebben een interval functie als het goed is,die bedien je met de ruitenwisser hendel zelf.eerst aanzetten ruitenwissers stand 1,dan stand 0,dan weer stand 1,en tussen 0 en 1 kun je zelf de tijd bepalen.
@EdGSI wrote:
Olieverbruik is inmiddels gestegen tot 1l op 500/600km :shock:
Het was eerst 1l op 1000km :(Misschien al gaan zoeken voor een ander blokje ? Of gelijk een andere corsa b kopen?
Heb de mantzel , spaghetti etc etc nog erop. Dus het liefst dan een X16XE of X14XE king:heb een toyota celica gehad die had 1 liter op 50 km nodig…….. :puke
voor de olie erin,en achter met dikke zwarte rook weer eruit.
hoop ellende mee gehad !hele mooie nette auto,gewoon top :thumbup
ik rij ook een 1.6 van 1999 complete onderhouds historie bij en nooit in gerookt :shock: alleen van buiten is ie niet heel netjes meer ( deuken,krassen ).
maar vind de Gtjes wel degelijke bakkies.[youtube:3b8nul8n]http://www.youtube.com/watch?v=wd_Vz0Olh10[/youtube:3b8nul8n]
[youtube:3b8nul8n]http://www.youtube.com/watch?v=K4HuzgyMEdY[/youtube:3b8nul8n]
[youtube:3b8nul8n]http://www.youtube.com/watch?v=2SuygRn7zs8[/youtube:3b8nul8n]
calibra en kadett power :jerry
waar ben je geweest,zie staan woonplaats roggel bij jou :jerry
als jij zo foto’s stond te maken bij mijn oprit/auto,zou ik toch ff verhaal komen halen :jerry
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/575807961-3-0-24v.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
very nice :shock:
@Klopper wrote:
Alles wat in het Engels geschreven is, en van een of andere niet-Nederlandse naam afkomt, gaat bij mij de prullenbak in :) Dat is gewoon de meest simpele filter die je kan bedenken…
Zelfde verhaal met “controle” van je gegevens op bepaalde sites (Paypal, ING, Rabobank, eBay)… Zulke gegevens controleren ze niet, dan gooien ze je nog eerder uit het systeem :)zo doe ik dat dus ook !
mijn vorige auto (tigra B) heeft schade aan de zijkant gehad,technisch was het goed gemaakt.Alleen erg slecht gespoten.
deze schade zat er ook al toen ik hem kocht,alleen is dit mij niet verteld bij de garage toen der tijd.kwam er zelf achter met de auto wassen.
heb het verteld tegen die kerel,maar die deed net of zijn neus bloedde :hmmz jaja ;)zolang het cosmetische schade is,en wat onderdelen vervangen is het opzich te doen.auto moet in ieder geval niet scheef zijn of zijn geweest.
toch een aardige schade :shock:
een kennis van mij heeft ze geschuurd met het aller fijnste schuurpapier met water.
is best goed gelukt opzich.verkocht is een groot woord,want blijkbaar wil de koper er nog even over denken :puke
persoonlijk vind ik hem kwa ruimte bij nader inzien toch onpraktisch.
en ik wil kwa parkeersituatie bij mij ( woon sinds 3 maanden op mijzelf ) een goedkopere,oudere auto hebben,die ik zonder zorgen weg kan zetten.heb de tieg nu iets meer als een jaar,en heb geen echte problemen gehad,op de ketting na die begon te rammelen.maar dit is vervangen bij de opel dealer.
het enige wat momenteel ”raar” is bij mijn tieg is dat de achterklep soms niet in 1 beweging wil sluiten :wtf
bedoel knopje inhouden….klep gaat dicht….lampen geven een knippersignaal.
klep gaat wel dicht maar hij stopt al met dicht gaan voordat de lampen knipperen.
edit: En hij is verkocht :jerry
ik heb vandaag mijn twintop verkocht als het goed is :) ze komen hem maandag halen :thumb
maar in ieder geval een nette tigra tt
ik drukke op knop en auto zegt ”shiep shiep” :jerry
@RicoW wrote:
0-100 ~7 seconden met de Glanza V
Topsnelheid 180…. (crap japanse begrenzers :???: )is trouwens mn nieuwe aanswinst :D

grappige auto’s die starletjes turbo :thumbup
nadat ze in aanrijding kwam met een poolse bestuurder…….. :fy1
sorry hoor maar die poolse mensen kunnen NIET rijden :swearben zelf ook aangereden door een pool enkele jaren terug,nou ja aangereden….ze reden rond met de achterdeuren open van hun auto :sleeping
terwijl er 1 persoon acherin zat :hmmzblijven vage mensen,en dat is mijn mening :thumbup
dank u.vanavond een astra G opc gespot in grubbenvorst rond 18:30
grubbenvorst/horst limburg
13 april 2012 om 19:59 In reactie op: Tigra twintop 1.4 uit 2005, klinkt stationair als een diesel #17886672heb dit ook gehad met mijn 1.4 tieg twintop.
krijgen deze motorblokken vaker,vooral als er weinig mee word gereden.zoals een tigra twintop omdat die vaker als 2de auto word gebruikt.
je kettingspanner rekt je ketting tever uit,zodat ie gaat klapperen.als je gaat rijden is het weg,sta je stil komt het geluid weer.
distributie laten vervangen ( setje ) zit kettingspanner enz ook bij als goed is,ook even nieuwe olie erop laten doen want je spanner werkt op oliedruk.dit is dus altijd beter
kost wel ongeveer 700,-euro bij de dealer.
ja die bedoelt ie ook ;)
-
AuteurBerichten