Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door ZafiraOPC
geen v power dat is gewoon 95. in duitsland is v power wel geweldig is daar octaan 100. En ja je zal je uitlaat ook moeten aanpassen. wil je met veel vermogen rijden.Ik rij met 257pk rond (Astra H Station 2.0 Turbo) maar tank altijd V-Power van Shell aangezien hier in de wijde omtrek geen 1 tankstation te bekenen valt die enig sinds euro 98 verkoopt aan de pomp…:swear Dacht dat de V-Power van Shell gelijk stond aan ’n octaan gehalte van 97,4 (Dit wordt bevestigd door de Nederlandse Shell) Alleen “ronden” ze het af naar beneden omdat euro 97 niet bestaat… Kun je zelf niet een octaan booster gebruiken om het octaan gehalte in je brandstoftank omhoog te krikken zodat je dus de befaamde Duitse V-Power met ’n octaan gehalte van 100 kan bereiken ;) dit wordt namelijk ook bij crossmotoren zo gedaan :vertag Als je een goede berekening maakt hoeveel er bij moet op ’n volle brandstoftank moet dit volgens mij niet al te moeilijk zijn…….toch? :angel
Greetzzz!!!
Misschien kun je 2 exemplaren van een Astra G Turbo/OPC2 op de kop tikken deze zijn van aluminium en hebben een mooie pasvorm naar mijn weten… Zag vorige week nog zo’n ding op Ebay.de voor 40,- euro valt dan toch ook weer mee?
Mooi project enne succes bij je zoektocht!
Gr,
Steven
Ja en toch Kerni geloofde ik hem eerst wel doordat op foto 1 De streep op het inlaattandwiel overeen komt met de streep (waarop intake staan) van het uitlaattandwiel…. Dus vandaar deze vraagstelling niettemin ben ik er nu echt wel achter dat ie verschrikkelijk verkeerd staat en had achteraf beter zelf zo’n distrubutietandwielklem kunnen kopen om het zelf te doen want als je de merktekens aanhoud kan het niet mis gaan…
Ik besteed weer eens wat uit hoor, en het is voor beide een kut situatie jammer dat het zo moet… :fy1:fy1:fy1
Gr,
Steven
Deze kwestie is al opgelost dacht namelijk dat de transponder in de afstandbediening verwerkt zat terwijl dit dus niet het geval was hij zit namelijk gemonteerd tussen de afstandbediening en de sleutelbaard gelukkig heb ik de reserve sleutel weten te bemachtingen waar hij nog wel in zat…
Volgende probleem heb ik ook al vermeld in dit sub-forum namelijk m’n kleppen hardstikke krom!!!
Gr,
Steven
Ik heb hem al gevonden:
P1614 Wrong Security Code received Immobiliser C-06
Maar wat betekend het want de ECU / Startonderbreker / Transponder zijn samen met de gehele kabelboom van dezelfde wagen afgehaald?!?!?!
Greetzzz!!!
Die zwarte stekker is voor de optie op zij & hemel airbags heb hem namelijk ook gemonteerd zitten in mijn Astra… Dus denk dat de jouwe is voorbereid voor zij & hemel airbags. moet je in je deuren & hemel C lijsten kijken of er een gele stekker aanwezig is…
Mooi voor je dat de Astra het perfect doet, de hulp die ik je heb gegeven bij het inbouwen was uiteraard geen probleem bedankt voor de geleverde spullen van de Coupé!
Gr,
Steven
Heb zelf 10W60 van Castrol “EDGE Sport” deze is speciaal voor turbo benzinemotoren ontwikkeld…
Zelf een Astra H Station 2.0 Turbo met Z20LEH turbo & Phase 1 chip van EDS resultaat: 257pk en 354nm.
De koppeling kan tot 360nm aan (zelfde als Z20LET volgens mij) maar soms als ik echt een sprintje wil trekken merk ik dat de koppeling “slipt” en hij het vermogen dus niet aan kan. Oplossing hiervoor is weer een sport koppeling van Sachs (organisch materiaal met vermogens tot 550nm! volgens mij, ruim genoeg dus)Maar het rijd heerlijk soepel al zeg ik het zelf :wors:wors:wors zie het als een luxe probleem! :angel
Greetzzz!!!
V-Max heeft een chip voor de 1.9cdti 150pk uitvoering die hem naar de 210pk toe brengt! :angel Dat lijkt me toch wel 500 euro waard :wors
Zelf laatst m’n Astra H Station 2.0 Turbo 200pk naar EDS toe gebracht voor’n chip en ’n Z20LEH turbo resultaat 257,3pk dat was me die 500 euro ook dubbel en dwars waard!!! :D:D:D
Greetzzz!!!
Nogmaals :sleeping
Als jij er een andere turbo opschroeft met een grotere inlaatschoep zul je ook de software moeten aanpassen en volgens mij (afgaande van je vorige topic) heb je dit dus niet gedaan. Maak een afspraak bij EDS rij er rustig naar toe onder de 3000 toeren en laat hem afstellen…
Greetzzz!!!
22 juni 2009 om 18:15 In reactie op: Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper #17490008Ziet er goed uit Jordy lekker bezig al zeg ik het zelf! :D
En ja bij een kat-vervanger zit ook een bevestiging voor je lambadasonde king:Greetzzz!!!
21 juni 2009 om 07:35 In reactie op: Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper #17489994Lekker bezig Jordy! :angel Hoop voor je dat het allemaal gaat lukken met de chassis kabelboom…
Gr,
Steven
Zo wie zo een ander software progamma de LEH turbo heeft een grotere luchtinlaatschoep vandaar een progamma wijziging onder de 3000 toeren kun je er mee rijden maar als je daar boven uit zal willen komen…en wat je ook graag wilt :P dan zul je toch “mijn persoonlijke mening” even naar EDS in Marl (Duitsland) moeten rijden kosten 100,- euro voor ’n re-map (je huidige situatie) anders 500,- euro voor meer vermogenswinst…
Greetzzz!!!
Nou ik heb alle geluk gehad door toch nog even in de sloopwagen te kijken en heb de transponder gevonden in een hoopje klei…:o
En idd je kunt de code opvragen alleen kost dit (door middel van een druk op de knop) 25,- euro :thumbdown beetje jammer dan weer dat er zoveel voor gerekend wordt…:hmmz
Ik ben allang blij dat ik ’n originele transponder in m’n bezit heb gekregen :thumbup
Greetzzz!!!
De sleutelbaard is nog wel aanwezig maar het gedeelte (waar de chip in zit) voor je c.v. en startonderbreker code is weg. Dat kastje (ronde zwarte ding) dat is je startonderbreker. Deze Astra heeft geen kenteken meer aangezien het een sloopwagen is geworden heb dus alleen nog het chassisnummer lijkt me dan toch ook voldoende als je alleen deel 1 & 2 moet opsturen naar de fabriek…
Greetzzz!!!
Vraag 2 in bij deze beantwoord want ik heb de rest van de kabelboom er ook uit genomen :D:D:D deze stekker schijnt als ik het zo mag bekijken voor o.a. de “dakhemel” airbags te zijn, kan ik morgen lekker met bedrading gaan spelen :jerry
De transponder of de car-pass is nergens meer te bekennen. Kan iemand met dit chassisnummer: WOLOTGF072B011181 de startonderbreker / transponder code achterhalen??? Het is trouwens ’n Nederlandse wagen geweest…:)
Gr,
Steven
Dit zijn mijn rims….
Irmscher Signa 18″x8J met 225-35-18 rubbers…..



Arjan zelf heb ik een hoedenplank gemaakt zoals je tijdens ons uitje zag naar Opel Nienhaus het zijn 2 platen van MDF een van 18mm & een van 12mm samen maakt dit 3cm precies de dikte van je originele hoedenplank ook heb ik de originele schanieren er op geschroeft zodat hij wel kan schanieren als ik wat groots in de kofferbak wil. nu is mijn belasting erg groot zoals je hebt gezien met de 2 subwoofers en de versterker en is hij een beetje door gezakt maar goed dat zou bij jou dan geen enkel probleem moeten zijn omdat jou gewicht veel minder wordt (volgens mij).
Hoop dat je er wat aan hebt,
Greetzzz!!!
origineel gepost door cors@
allemaal erg mooie auto’s :wubmaar het begint hier meer “Show hier je Astra” te worden :wtf
:D
Helemaal mee eens! :vertag
Het lijkt me ook leuker voor de leden als door iemand anders zijn wagen op het topic wordt gezet, toch? ;)
Verder zitten er mooie wagens tussen! :thumbup
Greetzzz!!!
Ik heb mezelf er ook bij gezet:
1. Arjan & Wilma (ATC)
2. Nick GSI (ATC)
3. OpelKees
4. Pastra (ATC)
5. SW16V
6. Sidni
7. Blue Dragon (ATC)
8. HillBilly (ATC)
9. Astra-Dennis (ATC)
10. Thijssie63 (ATC)
11. Eddy Reuneker
12. Corsakris
13. Bliksems
14. Arno Meijer
15. Famous (ATC)
16. Lamb0452
17. Bordeaux beauty
18. MisterGSi
19. Astralfred (ATC)
20. AstraElvis (ATC)
21. Moonlight (ATC)
22. Tuffie (OTCN)
23. Astranomic!!! (ATC)En ondervoorbehoud :
Rene84 (ATC)
DasmoerfZijn er ook nog mensen die uit de omgeving Spijkenisse (Zuid-Holland) komen zodat we als een rijdend clubje naar de meeting kunnen gaan??? :D
Greetzzz!!!
Ik vind de velgen die ik er nu onder heb zitten meer de kant van klasse/stijl opgaan en de nieuwe velgen meer sportief/jong ogend.
Wat vinden jullie van m’n opmerking?
Kun je misschien hem ook nog aan de voorkant iets verder verlagen hij is nu 3cm verlaagd en gaat naar 4,5cm zou iemand dit alvast kunnen shoppen?
Alvast bedankt!
Greetzzz!!!
origineel gepost door Astranomic!!!
Dat doe je keurig…. kun je / jullie ook andere grijs tinten geven??? en eventueel met opc spiegels en ’n extra verlaging aan de voorkant. Nu is die 3cm kan daar nog 1,5cm meer vanaf zodat ie nog iets verder zakt??? en eventueel ook afbeelden met de irmscher achterlichtenAlvast bedankt!
Greetzzz!!!
I am still waiting……….:jerry:jerry:jerry
Dat doe je keurig…. kun je / jullie ook andere grijs tinten geven??? en eventueel met opc spiegels en ’n extra verlaging aan de voorkant. Nu is die 3cm kan daar nog 1,5cm meer vanaf zodat ie nog iets verder zakt??? en eventueel ook afbeelden met de irmscher achterlichten
Alvast bedankt!
Greetzzz!!!
dit is volgens mij een betere foto van de kleur die ik wil hebben:

Of dit moet geen donkergrijs wezen……….
Anders mogen jullie er ook gewoon op los gaan hoor qua kleur als de kleur maar donker is :DGreetzzz!!!
origineel gepost door 0Rudy0
ej nettjes zo man niet spuite ;) haha
marre hoe groot zijn jou wielen?
Gr.RudyDeze zijn 18″ en 8J breed……..heerlijk! :D
Greetzzz!!!
origineel gepost door FowCow
Nette astra hoor!Mag ik misschien vragen waar jij die achterlip vandaan heb? Ik ben ook nog opzoek naar zoiets…
Het is geen achterlip maar een complete OPC II achterbumper….king:
Greetzzz!!!
-
AuteurBerichten