Astranomic

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 149)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: CID niet geschikt voor UHP4 Bluetooth module? #17654889

    Tja hoe ik er bij kom?

    Er was een vent die die dingen compleet aanbood met een zelf gemaakte kabelboom nu werd door hem verteld omdat ik een wagen uit 2005 heb dat hij niet met de Tech2 het CID display kon veranderen (weergave telefoon) ivm de software van de CID display en dus een nieuwer type moest aanschaffen…

    Vandaar dus! king:

    Maar ben al lang blij dat ik eventueel m’n eigen CID kan laten zitten alhoewel zo’n nieuwste type met optie het OPC logo ook erg gaaf is misschien iets voor als mijn CID vervangen moet worden…:vertag

    Gr,

    Steven

    In reactie op: CID niet geschikt voor UHP4 Bluetooth module? #17654884

    Daar heb ik alleen reikwijdte & huidig verbruik staan dus het moment verbruik mis ik. Kan ik hieruit concluderen dat ik een Siemens KS CID display heb en dus (volgens Spacejam) niet geschikt is voor UHP4???

    Ik wil er uiteindelijk ook een DVD mee kunnen aansturen (eventueel door eigen radio, kan dat?) in samenwerking met beeldschermen in de hoofdsteunen voor de kinderen moet ik dan ook nog op letten of ik een KS / BN / BO CID display nodig heb?

    Kunnen andere mensen de stelling van Spacejam (KS niet werkend) of Astrahcdti (alle 3 de display’s werkend) bevestigen?

    En alvast bedankt voor je PDF bedstand Astrahcdti! :)

    Gr,

    Steven

    In reactie op: CID niet geschikt voor UHP4 Bluetooth module? #17654882

    Dan heb ik wel belangstelling voor de CID met code BO aangezien hij behoorlijk OPC is uitvoert lijkt me dat ook wel een leuke update zo’n OPC teken! :)

    Maar wat jij bedoelt met die 3 regels functie (boordcomputer) is dat de gene als je op de BC toets drukt dat je naar dat menu toe gaat? Heb daar namelijk BC1 / BC2 & Timer staan…

    En ja zou graag het PDF bestandje van je willen hebben!

    Gr,

    Steven

    In reactie op: CID niet geschikt voor UHP4 Bluetooth module? #17654879

    Heb er trouwens een CD70 Navi in zitten maar welke CID van de 3 dat is, daar moet ik dan nog even naar kijken…
    Waar kan ik trouwens de 4 pennen halen zodat ik m’n radio er uit kan halen (om te kijken welke merk dit is) zonder dat ik de boel beschadigd?

    Heb nog niks aangesloten of geprobeerd maar wil met de juiste info dit gaan doen niet dat ik ineens voor het blok sta met eventueel programmeren ofzo, het moet wel meteen werken hé?:P

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden Spacejam & Astrahcdti!

    Gr,

    Steven

    In reactie op: Wonderbolt voor Z20LET/H turbo's. #17654575

    Zag hem ook al tussen de onderdelen van Regal staan en heb er dus ook maar meteen 2 besteld voor de Z20LEH en m’n Z20LER…:agent

    Greetzzz!!!

    In reactie op: CID Kleuren display Astra G…… #17653451

    @AsconaC20NE:

    Kun jij dit bevestigen wat PVB als reactie heeft staan?
    Blijft een duur iets om alleen “op de gok” te proberen…:angel

    Greetzzz!!!

    In reactie op: UHP4 BlueTooth module aanwezig…? #17632956

    Tja tis een deels afgebrande GTC (interieur in rook opgegaan) alleen zag dat alle bedrading onder de plastice delen nog intact waren dus vandaar m’n vraag.

    Maar is zoiets nou helemaal niet vrij te geven? b.v. ze zeggen ook dat je de tellerstand niet kan veranderen maar er zijn genoeg bedrijven die dit toch wel kunnen is het dan niet zo dat dit ook kan met modules?

    Weet je toevallig ook welke telefoon merken/uitvoeringen er op de originele carkit passen? :vertag

    Alvast bedankt voor je hulp! :wors

    Gr,

    Steven

    In reactie op: UHP4 BlueTooth module aanwezig…? #17632954

    En wat houdt de UHP2 dan eigenlijk in ?
    En kan ik überhaupt zo’n set loskoppelen terwijl de module niet afgemeld is of kan het naderhand met het chassisnr.?

    Greetzzz!!!

    In reactie op: Z20LET of Z20LEH turbo ?! #17618155

    Een Z20LEH turbo kun je herkennen aan de gele sticker met DZ erop & het “roze/paarse” type plaatje of je olie leidingen uiteraard. enige verschil is een grotere inlaat schoep en versterkte veer… Dus ja die jij laat zien is een LEH versie.

    Greetzzz!!!

    In reactie op: Koelvloeistof en vocht in auto asta g station. #17614111

    Hoi HermanH,

    Het is het verbindingstukje… Heb nog een kachelradiateur met verbindingsstuk liggen voor 40,- euro geen geld lijkt me, ik hoor het wel.

    Gr,

    Steven

    In reactie op: marktplaats niveau #17611299

    Die mag blijven van mij heerlijk zulke gedachtes en wat een stukje tekst haha! :afro

    En ieder zo zijn ding hij toevallig met VW…:thumbup

    In reactie op: Stoelverwarming element aansluiten… #17601782

    Precies nu heb ik mijn originele lederen stoelen met verwarming niet meer en de bedrading die ik nu heb komt van een sloop auto af waar ik helaas niet bij deze weerstand kon komen aangezien hij diep in de mat verwerkt zit maar kon de wagen ook niet meer testen zodat ik weet welke PTC / NTC weerstand er nodig is

    Beetje balen maar misschien dat zondag iemand langs komt die bereid is om z’n stoel te demonteren zodat ik vanaf het schakelkastje onder de stoel kan gaan meten wat de verschillende waardes zijn bij ruststand en de andere 5 standen…

    Greetzzz!!!

    In reactie op: Stoelverwarming element aansluiten… #17601780

    Ik ga gewoon de originele schakelaars gebruiken dus standen 1 t/m 5 met de originele stoelverwarming bedrading dus vandaar dat ik met dit “probleem” zit.

    Greetzzz!!!

    In reactie op: Stoelverwarming element aansluiten… #17601776

    het schijnt dat het een temperatuur gevoelige weerstand is dus bij een hoge of lagere spanning zal de weerstand ook veranderen…

    Dus het verhaaltje wat ik hier boven heb beschreven gaat dus niet op er moet echt zo’n weerstand tussen zitten…misschien dat iemand mij een afbeelding kan geven van zo’n weerstand en welke waardes deze moet hebben…?

    Alvast bedankt!

    Gr,

    Steven

    In reactie op: Turbo vervangen #17596034

    Als je bij EDS bent moet je echt wel de benzinetank vol hebben met euro 98 want ze gaan daar geheid naar kijken aangezien euro 95 nogal voor problemen kan zorgen tijdens het afstellen van de software…

    Ik heb een motorcode Z20LEL (200pk) dus vergelijkbaar met jouw Z20LET (200pk) heb zelf ook een LEH turbo erop zitten met een Phase 1 chip & grotere luchttoevoer + voorkatvervanger en de motor produceert nu 257,3pk en 354nm… Dus alleen al de LEH turbo is goed voor zo’n 20pk!!! (Phase 1 chip is namelijk goed voor 237pk)

    Veel succes!

    Gr,

    Steven

    In reactie op: opc tellerklok astra h #17595857

    Heb eventueel voor de geintresseerde nog een originele goed werkende VXR tellerklok liggen voor’n Astra H prijs 175,- euro km-stand kun je laten wijzigen door mensen die dit via internet aanbieden dus dat zal het probleem niet wezen…

    Gr,

    Steven

    In reactie op: astra(2005)GTC 2.0T #17548549

    @Astragsi:

    Dit kan ook aan het brandstoffilter liggen had ik ook met de Astra H Station 2.0 Turbo doordat de doorstroming niet meer optimaal was in het filter hield hij ook in in de hoge toeren kosten van ’n brandstoffilter van ’n Astra H zijn zo’n 76,- euro…:wtf

    Greetzzz!!!

    In reactie op: astra(2005)GTC 2.0T #17548547

    origineel gepost door astragsi
    Ik had er toen de nederlandse v-power inzitten en dat bleek ook gewoon euro 95 te zijn en die had dus ook dat hij inhield tussen de 3500-4000 toeren, sindsdien tank ik in duitsland waar de v-power 100 octaan heeft.

    De Nederlandse V-Power heeft een octaan gehalte van 97,3 maar het wordt euro 95 genoemd omdat het net onder de euro 98 zit…. En met V-Power (97,3) valt prima te rijden waaronder ook door trekken tot 7000 toeren. Rij zelf met 257,3pk en 354nm (Z20LER) en dat rijd heerlijk!!! :thumbup

    Ook m’n Astra G project draait eindelijk met nu op dit moment 253pk en 354nm (Z20LEH) als ie door de RDW heen is gaat ie naar de 400pk zie m’n workshop op het ATC-Forum: http://www.destampertjes.net/atc/phpBB2/viewtopic.php?f=31&t=1551&start=1050

    Dus gewoon V-Power of euro 98 tanken dan is er niks aan de had en voldoen je aan de eisen…;)

    Veel succes met de chiptuning!!!

    Greetzzz!!!

    In reactie op: Kilometerheffing 3 cent in 2012. #17550280

    Het land word met de dag triester en ik schaam me ronduit dat ik de Nederlandse nationaliteit draag en in dit kut land woon waar we met z’n allen gekleineerd en gekort worden op alles waar wij als burger mee te maken krijgen…:fy1

    En dan durven ze nog te beweren dat “maar” 16% er op achteruit gaat 60% er niks van zal merken en zelfs 24% er beter van zal worden!!!!!!!!! :argue Geloof mij maar dat we met z’n allen dit zwaar in de portomonnee gaan voelen zoals er al hierboven word besproken:

    Er moeten GPS kastjes ingebouwd worden: VOOR ONZE REKENING!!!

    6,7 cent per gereden km ja m’n reet dit gaat uiteraard nog veel hoger worden: VOOR ONZE REKENING!!!

    Accijnsen er vanaf? nee natuurlijk niet anders word de staatkas niet goed gevult: VOOR ONZE REKENING!!!

    Online gevolgd worden waardoor je netjes ook de bekeuring van je rekening afgeschreven ziet worden als je te hard rijd ook uiteraard bij 1km te hard want GPS snelheid is werkelijkheid: VOOR ONZE REKENING!!!

    Aangezien de gemeentes geen extra inkomsten gaan krijgen doordat alles meteen naar de staatskas gaat komt er ’n nieuwe belasting zodat er toch extra geld binnen komt: VOOR ONZE REKENING!!!

    En dan nog niet eens te spreken over het werken tot je 67ste :fy1 er moet 1 regel komen en dat is 40jaar werken in totaal daarna met pensioen dus zodat ook godverdomme die klote personen die “doorleren” tot hun 40ste en daarna pas het bedrijfsleven in gaan en dan ook nog het lichtste beroep van allemaal hanteren (als je het een beroep kunt noemen) namelijk een pen vast houden en dom gelul uitkramen ook LEKKER HEERLIJK tot hun 80ste kunnen werken, vieze ventjes!!!!

    En uiteraard je zorgverzekering die gaat ook weer minimaal met 10 euro per maand omhoog in de loop van volgend jaar :argue

    Ik ben nog heel wat dingen vergeten maar 1 ding is zeker:

    BEDANKT NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ach ja wat heb ik te klagen we leven toch in ’n rijk land?

    De hatelijke groeten aan alle bewindslieden en die ernorme kontelikker BAKELLENDE ze zouden die kop alleen al moeten amputeren, wat een aanzicht :puke

    Hopelijk snapt nu iedereen waar we burgelijke ongehoorzaamheid in het leven moeten roepen we worden allemaal in onze reet genomen waar we bij staan en we vinden het ook nog eens allemaal prima…:swear

    Gegroet een zeer ontevreden Nederlander! :puke

    In reactie op: Astra OPC I gezocht #17543435

    origineel gepost door DaanH
    -Als de motor liep en je draaide het olie vul dopje los spetterde er olie uit.

    -achterkant onderstel wat roest

    Als je wilt dat je nokkenassen gekoeld en gesmeerd worden…ben je erg blij dat er olie via de vuldop naar buiten sputtert als je hem los draait…dit is gewoon normaal hoor :sleeping

    En wat betreft je onderstel iedere Astra G heeft daar wel “wat” roest opzitten (achteras + componenten evenals het subframe)

    Succes met je verdere zoektocht naar ’n OPC

    Greetzzz!!!

    In reactie op: LPG en Airco monteur #17399320

    Hoi ik heb laatst m’n Z20LEH motor moeten afstellen qua software. Nu is het probleem dat m’n airco systeem nog leeg op dat moment was en de aircopomp toch mee draaide terwijl het ’n magneetkoppeling is. Kon hem wel tegen houden alleen niet vast zetten dus tijdens de draaiende motor draaide de as ook gewoon mee…

    Nu wil ik weten of de aircopomp nagekeken/getest kan worden op kapotte keerringen ofzo door het droog draaien (is alleen op testbank geweest) voordat ik hem laat vullen en afpersen. Ik kon namelijk niet anders omdat als ik het systeem gevuld wilde hebben naar een bedrijf toe moest rijden wat dus helaas niet ging omdat de software op dat moment nog niet goed was afgestemd op de motor en er geen bedrijf in de omgeving zijn die aan huis vullen…

    alvast bedankt voor de genomen moeite!!! :thumbup

    Greetzzz!!!

    In reactie op: armsteun astra h #17540674

    Zit achter je stof verwerkt. Als je de stoel zou ontdoen van de bekleding zou je het kunnen zien zitten. Dit doe je door onderaan te beginnen met het loshalen van de bekleding (klikstrip) en zo naar boven te werken. Is eenvoudig te doen maar neem er wel even de tijd er voor…

    Succes!

    Greetzzz!!!

    In reactie op: [Astra G] Lekkage bestuurderszijde #17540071

    origineel gepost door Mackay

    origineel gepost door Goossens Bjorn
    lekkende kachel. koelvloeistof kan dan het interieur binnen lopen

    Misschien stomme vraag maar hoe kan ik de kachel (neem aan dat je het verwarmingselement bedoelt) bereiken?

    Door de onderste bak los te klikken die je ziet zitten bij de middenconsole. Mocht je kachel lek zijn heb ik er nog eentje liggen voor je met het plastice verlengleiding.

    Succes!

    Gr,

    Steven

    In reactie op: armsteun astra h #17540672

    De armsteun is normaal aan de bestuurdersstoel bevestigd aan de zijkant ik heb eventueel nog een NIEUWE liggen voor je heb alleen toen het dekseltje (klep) verwisseld omdat het vergrendelingtje van de klep van mij kapot was (komt heel veel voor) en niet los te bestellen…..dacht ik! wat later wel bleek te wezen maar ja toen had ik al een compleet nieuwe. dus hij is nieuw op het dekseltje na en zolang je hem niet opklapt naar achteren heb je er geen last van prima ding nog! Kosten nieuw tegen de 140,- op Ebay wil er 90,- euro voor hebben.

    Greetzzz!!!

    In reactie op: upgraden Astra G CDX caravan #17527238

    Wat ze hierboven al zeggen zo’n ECC module is niet 1, 2, 3 te doen… Heb de mijne wel naar een ECC module omgebouwd maar je hebt de ECC airco unit nodig electronisch bedieningspaneel & draden trekken (ECC heeft veel meer draden op stekker zitten dan handmatig). Daarnaast moeten allebei je portierdeuren eruit om de dwarsbalk te verwijderen zodat je bij de unit kunt komen om deze om te wisselen…

    Zonnekleppen zijn prima te doen…:P

    Greetzzz!!!

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 149)