Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Check die lijn van die voorspoiler, lijkt wel veel op die fiat :P

Nergens foto’s van die dingen zie ik nu, maar zoiets dan.
Kan ook onder de noemer mirafiori bekend staan. Ik heb er nog een instructieboekje van liggen :P me opa heeft vroeger fiat 131 en 132 gereden.
K nijg naar een een abarth 031, zo’n hele dikke rally fiat 131
:cry niemand houdt van angel eyes.
Sow, ik heb wel foto’s maar die staan nie op me pc, zitten nog een fotoboek. :hmmz :P
Mja persoonlijk vind ik dat ook, als je een dikke bak hebt moet ie ook een beetje gaan, maar jij en ik zullen die 1.6 ook links laten liggen denken, maar voor een lease rijder die thuis de oprit oprijdt van de snelweg en er 50 km verder op de cruise control weer afduikt om hem bij z’n werk te parkeren is het meer als zat natuurlijk.Je moet bedenken dat heel veel mensen een auto tegenover velen hier alleen als vervoermiddel zien. Die 1.4 gaat wss een turbo ala. VAG TFSI motor worden. Persoonlijk vind ik dat juweeltjes, net als de OPC 1.6 die er ook in komt. Betrouwbaarheid zit wel goed want de turbo is op diesels en zelfs vrachtwagens echt wel een betrouwbare booster gebleken.
Maar over basis motoren, ik heb in Oostenrijk een 1.4 Astra H gereden als leen-auto, en dat rijd op vlakke weg wel relaxed maar is in de bergen echt te weinig en ik vond um ronduit lawaaiig, ik snap ook niet dat zo’n auto daar bestaansrecht heeft. Ik zou er doodmoe van worden maar in Nederland zou ik er wel mee kunnen leven. Meestal is een variantje daarboven de beste keuze. Net wat meer pk’s en vooral nm’s waardoor het net wat soepeler loopt allemaal.
Ik denk persoonlijk dat de 1.8 het best verkocht zal gaan worden en natuurlijk heel veel diesels, alleen heb ik vernomen dat de diesels het echt afleggen tegen de VAG en PSA diesels, kan echt niet meer. Word tijd voor goeie nieuwe diesels. Wrom kopen ze die niet gewoon bij Mercedes in ofzo.
Kweet niet hoe je erbij komt maar de reden dat de 2.0 16v geschrapt is kwam niet omdat ie te zwak was. Een 2.0 16v is een best goed te rijden auto, die motor heeft echt geen moeite met zo’n auto. Er is zelfs een 2.0 8v geweest. De reden dat die 2.0 eruit ging was omdat het blok niet meer gemaakt werd, en de 2.2 is daarvoor in de plek gekomen met 8 pk meer.
Het is 1+1 om je in te denken dat het geen snelheidsmonster gaat worden maar het is om die vanaf prijs te drukken en sommige hoeven nou eenmaal geen race monster.
17 november 2008 om 15:35 In reactie op: Felicitatie's voor Opel. Insignia auto vh jaar 2009 !! #17449854Volgens mij zijn Opel en de Koreaanse Chevrolet de kurk waar GM op drijft momenteel. De rest presteert niet zo bijzonder geloof ik.
Nou en dan zit er nog in, dus dat is sowieso al minder dan 1 op 10, dan heb je je reserve nog, das ook wel een aantal liters, denk dat je dan 1 op 11, 1 op 12 bereikt.
Hyundai Pony Concept, kwam hem toevallig vandeweek tegen op inet.
Alleen het raffinement van een tractor, maar die zijn idd onverwoestbaar.
Maar zo’n 1.7 is toch wel goed te rijden??
Tank um eens af voor de gein en kijk hoeveel er dan ingaat, dan weet je hoeveel je verbruikt hebt tov. de vorige tankbeurt en heb je een reëler beeld van het verbruik, ik ben er achter dat 25 liter (halfvol) op de meter bij mij ook geen 25 echte liters zijn, ook omdat als ie echt leeg ik er niet meer in krijg dan 42 liter en de meter dan aangeeft dat het er 50 zijn. maar die 1 op 9 die jij schetst is namelijk echt teveel, volgens mij moet je er wel 1 op 11 mee kunnen halen zonder al te voorzichtig te rijden, maar dat kunnen de andere vectra b rijders je beter vertellen denk ik.
Mja dat is wel veel. Maar goed dan hebben er nog wel een aantal factoren zoals rijstijl, conditie van de motor zelf, weersomstandigheden (airco wel of niet aan) er nog wel invloed op. Maar over het algemeen vind ik het vrij veel.
Dat betekent dus 30 liter op 500 km als ik het goed begrijp?? Dan zou dat toch helemaal niet verkeerd zijn, das dik 1 op 16. Dat haal ik niet met mijn astra met zelfde blok, hooguit 1 op 13.
Istie weer. Nou vol goede moed een kabelboompje in elkaar gedraait, lees ik het boekje nog een keertje na, staat daar Engine Ground. Betekend dat ik de plus bijv wel van me aansteker kan pakken maar dat de massa per sé ergens op het motorblok moet zitten? Of kan ik de massa ook via de aansteker pakken??
Omdat bij de corsa c de reflectoren in diezelfde mistachterlichten zitten en bij de kadett niet. Je mag achterlichten in alle kleuren van de regenboog hebben zolang ze maar voldoende rood licht geven. Alleen moeten er ergens achterop de auto twee rode reflectoren aanwezig zijn. Dus hij kan ze wel zwart maken maar dan zal ie er twee losse reflectors bij moeten plakken. Ziet er ook weer niet uit.
Jah ik vind het ook onzin hoor, had tijdje terug ergens foto’s van, gepost, begonnen ze te mekkeren over die kentekens. Okee, dan haal ik ze weg….de foto’s dan he. Ga geen 100 foto’s zitten editten.
Daarbij vind ik dat als mensen de regels aan hun laars lappen en ze bang zijn dat ze daar via een foto die ik ergens geplaatst heb achter kunnen komen ze gewoon hun eigen zaakjes beter moeten regelen. Beetje de omgekeerde wereld.
Wat diefstal betreft, mja, ze zullen ongetwijfeld wel via via kunnen achterhalen waar je woont, maar aan de andere kant, hoeveel mensen zetten in hun profiel hun woonplaats?
Hebbuh :wub
weet je hoever de h de o en de m bij elkaar vandaan zitten :hmmz
:jerry
Eigenlijk he….eigenlijk vind ik dat als je je mede-deelnemers uitscheld je gediskwalificeerd moet worden
Gsifreak via MSN
Alain- -Love-You..!!- -Sylvia- -(Beetje spierpijn jaahh ) zegt:
HomoGewoon, zomaar :o
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:vertag:vertag
RESPECT king:
Vind vooral die neus van die tt errug bruut :thumbup
origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C
wel apart zo’n dichtgelaste motorkap :jerryIk gok dat het zo’n mini kap is, of beter zoals de corvette. :P
Cool die mistlampjes!
Wow, jah, ik had ook gekeken voor OPC velgen, kon geen foto vinden voor de juiste hoek :worsZijn wel bijna allemaal turbo’s.
Hihi, jah adenauer forst is en lekker kutbochtje, vooral de eerste keer :) je komt eraan, je denk hij gaat flauw linksaf, en ineens houd de weg op lijkt het :o, de truuk is helemaal rechts te blijven want je bent geneigd de binnenste lijn te pakken en zodra je de curvestones van de overkant net kunt zien stuur je bijna vol in, en dan ga je heel smooth de bocht door.
-
AuteurBerichten