Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kan je geen ongelijk geven Wim, ben om me heen aant kijken voor Corsaatje D met 1,7. 125pk en 1 op 21 king: kan slechter denk ik.
Mij bevalt het na enkele maanden nog steeds, ik kwam af van een k&n open, en hij is merkbaar soepeler geworden, en stiller en daar was ik met bijna 30 ook welleens blij mee ;) ouwelul he.
Hoe lang doe je over de hele trip? Lijkt mij dus ook ontzettend gaaf een keer te doen :shock: :wors Oww heb je de punten in googlemaps opgeslagen? Dan kan ik ze exporteren naar me Tom Tom.
18 maart 2012 om 06:35 In reactie op: Nieuwe verkeerswet/alcoholtest flitspalen tom tom/Frankrijk #17853284Boete is 11 euro? En wat kost die test dan?? ;)
Maar als je zoals ColinH het randje alleen zwart maakt dan is er niks aan de hand, de refelctor blijft intact. Zou gelijk het glas goed reinigen als je overal mooi bijkan.
Ik heb een goedkoop xenonsetje in mijn astra zitten, in de garage de lampen bewust wat lager af laten stellen. Me koplampglas gepolijst zodat hij zo goed als helder is en ik heb me de gewoonte aangeleerd de lampen even bij elke tankbeurt schoon te maken, maar als je dat in acht houdt, dan is er met ook een chinees xenonkitje goed te leven, mooi gerichte bundel, je ziet zelfs een erg strakke lijn waar ie schijnt en met weinig strooilicht, mij hoor je niet klagen want ik heb perfect licht, en sinds ze ietsje lager staan ook geen flitsende tegenliggers meer.
Ik weet het maar geen zin om andere foto te zoeken :thumb Ben lui vandaag :jerry
3m dinoc folie, mooi spul e :thumbup Kun je zelf ook een plaatje mee beplakken en het is rekbaar dus je kun er ook mee wrappen.
Sjit man, das zonde…..ben je er zelf wel goed afgekomen??
Hou er rekening mee dat winterbanden alleen bij sneeuw, lage temperaturen en veel regen een voordeel hebben. Op opgevroren weggedeelten en ijzel heb je net zo min grip met winter als een zomerband.
Vanmorgen me Astraatje ingeruild voor een Aygo… :sleeping
….en vanavond weer teruggeruild, alleen zat er nu weer een jaar APK op :D zonder problemen trouwens.
:jerry :jerry :jerry
@louwe 16 klepper wrote:
mischien ben jij wel erg slecht in sex??? :shock:
om dan te zeggen dat moet je maar nooit weer doen??? nee is niet de manier denk ik ;) :jerry :jerry :jerry :jerryMja maar ik ga toch wel protesteren als ik toe moet kijken… :shock: …whaha want dan heb ik er last van… :jerry
Je hebt wel een punt louwe, maar het gaat erom dat je er andere mee hindert…het is inderdaad dat niet iedereen even goed kan rijden maar iedereen kan 80 rijden, als je dat niet kan of durft dan lijkt het me verstandiger ermee te stoppen. Vragen niet aan heel nederland om als schumacher over de weg heen te jagen, alleen om een beetje door te rijden want ik stoor me er ook gruwelijk aan en ik vind het ook gevaarlijk.
Je zet mensen aan tot onnodig inhalen wat soms gevaarlijke taferelen met zich meebrengt en als ik achter zo’n slak zit merk ik dat mijn achterligger vaak te weinig afstand houdt, gevolg is dat als ik moet remmen voor mijn voorligger ik degene achter me binnen heb zitten.
Maw, als het effe kan, rij dan gewoon 80…
Toen ik daar 1,5 jaar geleden in ‘klokje rond’ stond met een nagenoeg feilloze Astra van toen 12 jaar oud waren ze allemaal de mond gesnoerd over de kwaliteit en was het ineens een sjonnie/kamper bak omdat ik 17 inchers eronder heb en links en rechts een bescheiden 45mm pijpje. :jerry Tis altijd wat met die lui.
Wat is nou het verschil met de LET turbo en LEH turbo eigenlijk, lees geregeld dat mensen switchen dus neem aan dat die beter is, maar waarom?
Mja als de plaats niet klopt dan is het een foute constatering, heel wat anders als een foutje, jij waar daar niet op die plaats op dat moment dus je kunt het proberen, als je auto nou vol herkenbaar in beeld staat dan leg je het af want je reed te hard iig. Maar nooit geschoten is altijd mis zou ik zeggen.
Mja dit komt omdat GM niet door mensen met verstand van auto’s maar door accountants word gerund. Die snijden altijd in de service en r&d afdelingen omdat die niet direct winst maken. Dat een nieuw programma altijd even tijd nodig heeft om aan te slaan hebben ze maling aan. In Amerika kunnen ze nog steeds lompe bakbeesten op ladderchassis’ starre achterassen en ohv v8-en slijten maar hier in europa ben je zo een miljard lichter als je een product wil neerzetten dat meetelt, en dat lijken ze bij GM een beetje over het hoofd te zien. Geloof me, ik ben bang dat dit welleens de laatste ‘echte’ Opels kunnen zijn die nu in de markt gezet zijn. Je krijgt straks meer van die Antara achtige auto’s, oftewel Daewoo’s met een Blitz erop. :(
Het goedkoopst ga je via duinkerken naar dover. Scheelde zo een paar tientjes tov. de tunnel en andere overtochten.
Bij ons startte de Caddy SDI op het werk met die kou niet….gewoon dood :shock: En de Transit heeft ook een gebruiksaanwijzing, dot gas, pluim eruit en gaan.
@astrawez wrote:
Gisteren deze OPC1 gespot op de A2 vanuit Utrecht ri. Den Bosch. Hopelijk niks ernstigs waardoor hij hierop is belandt:


Bluns heeft een zilveren OPC I gekocht met motorschade, mss was het deze.

Pfff, zozo, die doet het eventjes.Je kunt in ieder geval weer kijken, editten moet ik even afwachten want ik was me wachtwoord kwijt :S
Nou vorige week startte hij al moeilijk dus ik had al een nieuwe accu opgepikt omdat er vorst aankwam. De dag erop was ie al nodig, maar verder houdt ie zich perfect. Alleen duurt het warm rijden ontzettend lang, krijg er maar moeilijk temperatuur in dus gewoon z’n gangetje. Kachel word wel warm maar int schakelen en rijden merk je gewoon dat ie maar langzaam warm word.
Vanavond, :D dan heb ik even tijd, ben nu voor het eerst weer in zoverre geinstalleerd dat ik eens tijd ervoor kan maken. Ben al 3 weken aant racen en sjouwen, komende weer druk op het werk ivm de VSK beurs….dus vanavond MOET het gebeuren…hij ligt al te lang plat vind ik zelf ook.
Ff omhoog schuppen. Ik heb hetzelfde probleem, dus zet hem altijd in de 1 weg maar ik kreeg hem niet meer op de handrem. :???: Dacht vandaag even lekker stukje spelen in de sneeuw, maar jah was zo bekeken want kreeg hem niet aangetrokken en dan is er met een FWD geen flikker meer aan….hoe krijg ik dat ding los? Want mja, het is wellicht niet voor het spelen maar soms met een hellingproef heb je hem nodig en eigenlijk vind ik dat dat klote ding gewoon moet werken…. :hmmz
Ik heb voor mijn City zelf iets gefabriceerd van een ISA afdekplaatje van een oude pc. Puntje in de bankschroef 90 graden gezet en verder om spijkertje gekruld.

Van zo’n ding dus.Als je hem nou los hebt dan kun je dat klemmetje gewoon weer op de raamslinger zetten, raak je hem niet kwijt en als je hem straks weer terugplaatst, hoef je hem hem er alleen maar weer op de as te drukken. Hebben ze zo gemaakt, vandaar dat er ook een schuine rand aan het spieasje zit dan drukt ie zichzelf naar buiten en klikt ie vanzelf in die groef.
Beetje Teflonspray erin deed wonderen bij mijn Astra :thumbup
Stomme vraag misschien, maar komen daar nog delen van in de verkoop van die donor?
Enne keep up the good work!! :thumbup
-
AuteurBerichten