Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Das mooi, en geen olie begreep ik al, dus dan denk ik dat het een Pipercross word. :thumbup
Mwa ik was ook wel een beetje klaar met me open filtertje, vandaag naar Duitsland geweest, en het is echt wel een stukje rustiger in de auto als ik 170 rij. Zo’n inlegfilter schijnt met het geluid wel iets te doen maar ik geloof dat de grootste winst word behaald doordat de airflow minder word belemmerd.
@ robert_corsa
Die pijpjes zitten in je luchtfilterbox, kijk hier maar eens naar…
http://www.astraownersclub.com/documents/technical/derestrict.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Is 10 minuutjes rommelen.@RISL wrote:
Die ken ik toevallig! Want een maat van me had ‘m laatst ook naar me toegestuurd met de vraag wat het is. En toen ben ik heel lang aan het zoeken geweest, dacht eerst dat het iets Japans was…..het is een Breckland Beira. Het ding heeft een V8 (de LS2) en staat op GM-body, dus ik denk dattie op het platform van de Corvette staat.
Klopte idd, maar om precies te zijn is het een LS2 in een gerestylede Opel GT en hij word in Engeland ver-/gebouwd.
2007 Anteros XTM Roadster :agent 100%

Lijkt meest op een TVR Griffith
[youtube:2hs4y2hu]http://www.youtube.com/watch?v=ZghKEJaBG4s&feature=related[/youtube:2hs4y2hu]
Oooit…2dgn terug…begonnen we met een topic over een meisje uit twente dat een paar foto’s van zichzelf liet zien….10 pagina’s verder….. :hmmz
:jerry :jerry :jerry
Persoonlijk, ik weet natuurlijk niet hoe lang je riem nog mag zou ik het voor die paar tientjes niet riskeren, riem moet toch los, dan gelijk de hele set en evt nieuwe riem, gewoon de hele klerezooivervangen. Ben er niet zo gek op als de spanning van de riem is geweest. Kan goed gaan maar je hoort af en toe ook welleens anders.
Een slangetje bij de dealer gekocht voor 3,30 voor tussen het koolstoffilter en de inlaat. De oude was gescheurd en hij lekte.
Mwa zal dat zover gaan? Ik denk het niet hoor, ze kijken gewoon naar bij welk toerengebied een motor het lekkerst oppakt en bij welke overbrenging hij niet teveel weerstand hoeft te overwinnen.
Een supercar heeft gewoon meer vermogen en dus daarom kan hij met langere versnellingen toch snel gaan maar ligt bijv. de topsnelheid ook een stuk hoger.
En een motorfiets maakt gewoon veel meer toeren, tot ver over de 10.000. Schakelen hoeft op zich nog niet zo’n punt te zijn als je een beetje snel kan schakelen en de wagen onder de knie hebt kan dat zo een seconden schelen op je 0-100 tijd.
Trouwens het koppel en vermogensbereik is per motor verschillend. Ik ben er bij mijn auto achter dat als ik rond de 5.500 a 6.000 toeren schakel ik rapper ben als dat ik hem tot tegen de 7.000 aanjaag. En daarbij zijn waarschijnlijk de meeste Opeltjes (op de sportieve uitvoeringen na) ook wel zo gemaakt dat je er normaal en zuinig mee onderweg moet zijn, zijn geen racewagens he.
Haha dat zeggen ze hier van de brabanders.
Jah of je het rode gebied lag bij die ander een stuk verder. Mijn twee gaat ook tot de 90 ongeveer geloof ik. 0-100 had sneller gekunt denk ik daardoor, maar aan de andere kant, dan had je een langere versnelling gehad, had misschien ook langer geduurt.
Jah je kunt toch ook gewoon een jaar ver van huis gewerkt hebben en 60000km in een jaar gereden hebben. Dat valt wel op in de NAP natuurlijk maar is niet ondenkbaar dat zoiets een keer voorkomt. Zullen ze niet moeilijk over gaan doen hoor.
Alles kan kapot he :jerry
Achterhoek, Twente, Friesland is toch allemaal hetzelfde man…allemaal ver rijden en verstaan doe je ze niet :jerry
(ps. weet het verschil wel, maatje van me komt uit winterswijk, moet je hem horen als je hem tukker noemt —> :fy1 )
Kun je daar mee uitlezen maar ook het foutgeheugen mee wissen?
Jah maar je camber zal niet veranderd zijn met wisselen van de winter en zomerwielen. Heel veel mensen rijden in de zomer op dure dunlops en in de winter op winterbanden vd aanbieding, dat is in de sneeuw en met veel regen wel beter maar als je met normaal weer sportief rijdt dan zit je sneller aan het max van zo’n band.
Hey ander aanbod, ook een Opel Astra deze keer wel een 16 klepper :vertag , en bereid een stukje te rijden en okee, nog ouder, maar ook meer ervaring…. king: Whahaha
Het is je vergeven hoor….vette bak! :wub
Some day…..
@mallemalle wrote:
@joop1970 wrote:
Kan wel zijn hoor maar het is gewoon een hoop stront.
Dat is iig een dik onderbouwde mening :hmmz
Haha, mja onderbouwt of niet, het geeft wel het sentiment aan over deze persoon. Ik vind het ook een irritante kerel, dat betweterig vingertje opsteken, dat mag nie he want de wetgever, bladiebladibla, werkt me gewoon op de zenuwen die vent…al heeft ie 6000x gelijk.
Misschien is hij daarom zo irritant omdat kostte wat het kost z’n gelijk moet hebben. Lijkt me prachtig op een verjaardag zo’n gozer…die kun je helemaal opnaaien. :jerry

Toch maar eens foto opgezocht, onder scanner gelegd lukte niet want ding naar de eeuwige jachtvelden, maar even met de fotocamera een plaatje geschoten…
Dit was onze kadett vroeger. Sta ik met m’n zusje voor.
Als je twijfelt aan de gewone afplaktape, er is ook van die blauwe, is iets duurder maar die laat makkelijker los, mooi spul.
Jullie doen toch aan brommers kieken daar in Twente??? :jerry
Die katten kijken mee omdat het hun huis is waar jij woont dus moeten ze weten wat je uitspookt, en honden moeten er altijd bij zijn omdat honden altijd ‘mee’ willen. Die van ons waggelt ook altijd rond de auto als je bezig bent of gaat ernaast liggen.
Die van ons is toen platgereden in Heerlen. Hebben ze toen wel opgeknapt weer en heeft hier paar jaar in het dorp rondgereden, jaartje of 7 a 8 geleden voor het laatst gespot maar toen was ie aardig aan het roesten geslagen. Die witte Club oranje weet ik niet hoe het vergaan is, die mensen hadden hier een café in de buurt maar die hebben hem die wagen toen ingeruild op een donkergrijze Astra F die toen net uit was.
@Astraman wrote:
Ik ga weer terug naar m’n ouders…. :ass
Vandaag mijn orginele luchtfilterbak opgegraven, schoongemaakt, restrictors eruit gehaald. En terug geplaatst, nu op de sloop zoeken naar een vectra C aanzuigbuis en een inlegfilter. Tips?…ik heb een topic met vragen over inlegfilters geopend. viewtopic.php?f=5&t=158068
Vandaag ff erop uit geweest, motortje was goed warm dus ik heb ff een stukje geblazen met die nieuwe oude setup, maar dat scheelt wel ff zeg, veel minder nerveus, en bemerk niet zozeer meer pk’s maar wel meer souplese onderin het toerengebied. Vooral onder de 2000 toeren pakt ie nu supermooi op, en ook het hikken bij het uitrollen in de versnelling wat ie een beetje wilde doen is nu weg, maakt het rijden in de bebouwde kom wat aangenamer…
:wtf ROZE!?!?! Hahaha, heeft wel iets!
Haha, nova gaat ook voor beaver spotting…. :jerry
Ist dit jaar weer de moeite waard??
-
AuteurBerichten