Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
astragsi
Deelnemerhet is zeker beter om euro 98 te gaan tanken, de auto loopt er zelfs wat zuiniger mee en je voelt gewoon dat hij beter richting de 7000 toeren doortrekt.
ik had touwens mijn astra H (170pk)laten chiptunen bij EDS-motorsport in Duitsland en die had uiteindelijk 256 pk met een andere turbolader en een voorkatvervanger.
Ik had er toen de nederlandse v-power inzitten en dat bleek ook gewoon euro 95 te zijn en die had dus ook dat hij inhield tussen de 3500-4000 toeren, sindsdien tank ik in duitsland waar de v-power 100 octaan heeft.astragsi
Deelnemeraanmelden hoeft bij de astra G niet,
als het komplete originele units zijn, met de originele starters en dergelijke, moet je gewoon de multistekkers aan je huidige bekabeling maken en dat is het.astragsi
Deelnemerje had er waarschijnlijk euro 95 benzine inzitten. bij chiptunen moet je minimaal euro98 gaan tanken.
astragsi
Deelnemerals de motor verder hetzelfde is, dan de Kabelboom en electronica van de 2.2 overnemen en daarna naar een Tuner rijden om de software van de 2.2 aan te passen op de 2.4. zo zou ik het doen:D
astragsi
DeelnemerHet leuke is dat hij gewoon de advertentie tekst van mijn auto overgenomen heeft en een beetje aangevuld heeft.
maarja zoals gezegd is het waarschijnlijk een handelaar die de auto met een beetje winst wilt doorverkopen en dit hoeft niet per definitie slecht te zijn.
Dit soort auto’s worden vrij weinig in Nederland bestelt en vandaar dat de 2e hands met zo’n motor en opties vaak uit Duitsland komen.
en het is trouwens een OPC line pakket op de auto, die van mij had dezelfde pakket
astragsi
Deelnemereen enkeltraps wordt 1 x volledig opgeblazen, een 2-traps wordt eerst half en dan een fractie van een seconde later volledig opgeblazen
astragsi
Deelnemerje hebt airbags met 1 aansluiting (1 traps) en met 2 aansluitingen (2 traps) die met 1 aansluiting zijn als het goed is alleen op het modeljaar 2002 geleverd.
astragsi
Deelnemerer moet idd een relais in en een zekering in de UEC (is dus de zekeringkast naast je accu)
astragsi
Deelnemernee
astragsi
Deelnemer@spacejam, gewoon even je linker voorwiel eraf en als er een kabeltje richting je remblokken gaat dan heb je de rembloksensor er al inzitten, ik heb er helaas geen foto van.
@SDeath
2e reactie is onzin, vrijwel de meeste Astra H’s hebben de stekker voor de ruitenwisservloeistofsensor er al in liggen.
ik begrijp dat jij al een GID hebt met BC functie? want dan kun je er vanuit gaan dat die stekker er bij jou ook ligt.
ook hier heb ik helaas geen foto, maar hier moet je of de bumper of de plastic wielkuip boven het linker voorwiel uitbouwen en dan zie je gelijk of er een stekker los ligt of niet.astragsi
DeelnemerJawel je krijgt dan continu een storing.
De sensor voor de remblokken zit alleen linksvoor, sensor voor ruitenwisservloeistof is dacht ik iets van 15 euro ofzo.
onderdeelnr. heb ik niet, maar iedere opel dealer zou dat zo voor je op kunnen zoeken.astragsi
Deelnemerdie van de ruitenwisservloeistof zit er zeker niet in, en die van de remblokken zit alleen linksvoor (even kijken of er een kabel richting de remblokken gaat)
maar je kunt de BC ook laten programmeren zonder Check Control, maar ik zou met doen, want dan krijg je dus ook melding van kapotte lampjes etc.
astragsi
Deelnemerwas volgens mij iets van 20 euro
astragsi
Deelnemerbij de opel dealer in Oldenzaal (auto Bleeker) maar iedere opel dealer moet dat kunnen.
astragsi
Deelnemerik had het toen bij mij ook achteraf vrijgeschakeld, maar ik ben er niet meer zeker van of de remblokslijtagsensor er al in zat, maar die van de ruitenwisservloeistof heb ik er wel achteraf ingezet (bekabeling lag er al)
astragsi
Deelnemeris idd gewoon activeren en wil je dat de check control ook volledig werkt, dan zul je de niveausensor van de ruitewisservloeistof bak ook moeten plaatsen en de remblokslijtagesensor (of zat die er al standaard in:hmmz)
20 september 2009 om 09:01 In reactie op: Wel, of geen airco in astra G cabriolet >>> gekocht #17510042astragsi
Deelnemermooie bak hoor, die donkerrode kap past erg goed bij de kleur.:D
16 augustus 2009 om 16:00 In reactie op: Wel, of geen airco in astra G cabriolet >>> gekocht #17510036astragsi
Deelnemer100% navigatie met kleurenscherm en dat antennetje is de GPS antenne.
mooie bak, volgens mij is het een Daytona uitvoering? hij heeft namelijk ook de 18″ velgen11 augustus 2009 om 20:17 In reactie op: astra H water lekkage in het interieur…..IK SNAP ER GEEN R #17509915astragsi
Deelnemerhoor je het water ook door de auto heen lopen bij afremmen en gas geven?
zo ja, trek dan aan de onderkant (dorpel) even een paar van die rubberdopjes uit dan kan het water in ieder geval weg.
blijkt een probleem te zijn bij de astra H’s maar niemand weet hoe het water daar komt en het is ook bij iedereen in de rechter dorpel.astragsi
DeelnemerHeb je dan ook continu met vol gas gereden dan?
want de sportknop zorgt er alleen maar voor dat je gaspedaal wat directer (agressiever) reageert en je stuurbekrachtiging wat directer reageert en als je een IDS+ onderstel hebt, dan worden de schokdempers ook een tandje harder gezet.ik rijd altijd met de sportknop aan, omdat ik het gewoon wat fijner vindt rijden, maar dat betekent nog niet dat ik de auto continu afrag en de hele tijd vol gas rijdt, je kunt namelijk met sportknop aan ook heel gewoon rijden.
3 augustus 2009 om 20:43 In reactie op: Gezocht : Opel Astra H Schapje voor Dashboard kastje #17507530astragsi
Deelnemerje bedoelt de plaat waarmee je het kastje in 2en kunt opdelen?
zo ja gewoon even bij de opel dealer bestellen, kost iets van 6 euro dacht ik.astragsi
DeelnemerSchroef even je voorkatalysator er af en kijk of er een scheurtje zit in de wastegate ring
zie foto:
check ook even of al je vacuumleidingen er nog op zitten die willen er soms ook wel afschieten.
13 juli 2009 om 10:42 In reactie op: Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper #17490064astragsi
Deelnemerer was dus blijkbaar een probleem met die bakken, dat ze een soort van ratelend geluid maken en die behoor je dan een halve liter meer olie te geven en dan dus de controle plug geel te maken.
controle plug is dus waar je kunt peilen of er genoeg in zit.
12 juli 2009 om 20:59 In reactie op: Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper #17490062astragsi
Deelnemerkijk hier even
http://www.astra4ever.net/getriebeoelwechsel-f23,-neue-erkenntnis-t37953.htmlde rode pijl is dus de aftapplug en die met het rode cirkeltje is de controle opening.
12 juli 2009 om 20:37 In reactie op: Z20LET een feit, update 01-02 70mm RVS voorpijp + demper #17490060astragsi
Deelnemeraftapplug zit aan de zijkant van de bak (wielkant) zit zeg maar net naast het subframe.
het is een Imbus plug (vrij grote maat) -
AuteurBerichten