Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
astragsi
Deelnemeris als het goed is een terugroepactie, dus even naar de opel dealer
astragsi
Deelnemerhij is weer superdik, ik hoop toch echt dat het minimaal een 2.0 turbo is:D
astragsi
Deelnemerhelemaal juist:D
astragsi
Deelnemernee het achterlipje past alleen op een echte GTS achterbumper en niet op die van de facelift waar je de uitlaten niet ziet!
want dat kunstof roostertje past alleen in de echte GTS achterbumper! trouwens de achterbumper van voor de facelift past ook gewoon op de facelift vectra.mistlampen kun je niet overzetten want de opc bumper heeft compleet andere.
astragsi
Deelnemer-Achterklepspoiler wordt er gewoon opgeplakt,
-de sideskirts/zijspoilers worden gewoon vervangen door de opc zijskirts
-voorbumper kun je gewoon vervangen door de opc bumper
-het zwarte gedeelte in de achterbumper is dus gewoon hetzelfde zwarte gedeelte wat ook in een gts bumper zit en dat gespoten gedeelte plak je gewoon weer op de achterbumper. let op! je moet dus al wel een GTS bumper hebben, dus ook nu al zo’n zwarte gedeelte.
sommige facelift gtsjes hebben een dichte bumper waar geen uitlaat zichtbaar is en hier zul je dus eerst een komplete GTS achterbumper voor moete kopen.astragsi
DeelnemerIk ga eigenlijk nooit naar meetings.
mijn vorige auto was ook gechipt door EDS astra H 2.0 Turbo, en daar heb ik ook zo’n 40000km zonder problemen mee gereden.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee rijdt, als je continu al een gek rijdt met een gechipte motor dan leeft die natuurlijk niet zo lang (dit geldt ook voor een niet gechipte):vertagastragsi
Deelnemerik rijd met 310pk en 500NM met een F40 Schakelbak al 12000km zonder problemen:D
astragsi
DeelnemerMet de officiele OP-COM versie kan het idd wel, maar ik woon ook niet echt in de buurt van Almere
astragsi
DeelnemerHey Stefan,
bij Astrahcdti lag de hele bekabeling al en het was dus een kwestie van een zekering en een relais in de REC en het vrijschakelen met de tech2 en natuurlijk de schakelaars.
je kunt de stekker loshalen die onder je stoel zit, daarin zitten als het goed is maar 2 of 3 stekkers die bezet zijn met pinnetjes, als de ander kant van de stekker dus die die uit de vloer komt er meer heeft dan is je auto voorbereid.
maak anders even een foto van de stekker als je hem los hebt en mail mij dat even.
ps. niet op kontakt zetten als je de stekker los hebt want anders gaat je airbag lampje branden.:D
astragsi
DeelnemerMooi man:D
astragsi
Deelnemerze weten het wel als je zegt dat het voor de stoelverwarming is en in de achterste zekeringkast moet:D
astragsi
Deelnemerja idd bij die zekeringen achterin, je kunt hem bestellen bij de opel dealer, maar ik dacht dat die iets van 30 euro was en anders van de sloop ofzo
astragsi
Deelnemertrouwens er moet voor de stoelverwarming nog een relais geplaatst worden in de REC, daarom deed die het laatst niet
astragsi
DeelnemerZiet er mooi uit, ik had de auto nog niet met die velgen gezien:thumbup:D
astragsi
Deelnemerde 2.0 turbo’s hebben ook een m32 bak, de meeste daarvan hebben ook meer dan 400nm nadat ze gechipt zijn.
astragsi
DeelnemerM32 is idd 320nm
en f40 is 400nm
maar ze kunnen vaak meer aan, zie mijn vectra met F40 en 500NMvolgens mij heeft de vectra met Z19DTH ook een F40, maar deze past volgens mij niet in een astra omdat hij te groot is.
astragsi
Deelnemerz19dth = M32 (in de astra)
3.0 diesel = F40 (is alleen in de vectra+signum geleverd)astragsi
Deelnemerwaarschijnlijk mist de auto de koppelings schakelaar.
astragsi
DeelnemerNormaal zit ik op 1:9 nu zit ik op 1:8, 80% snelweg:vertag
astragsi
Deelnemervoorstoelen passen zonder probleem, en bij de achterbank is dacht ik alleen het zitgedeelte anders, bij de station bestaat die namelijk ook uit 2 delen.
astragsi
Deelnemerje moet de hele instaplijst verwijderen en dat gaat best snel, van achteraan beginnen met de lijst naar boven te trekken en dan bij de B-stijl er onderweg trekken en dan de hele lijst naar boven wegtrekken. Dit is de enige manier om bij die stekker te komen.
het is dus allemaal geklikt, geen schroeven of dergelijke.
astragsi
Deelnemermaak eens een foto van je huidige stuur, dan kunnen we meteen zien wat nou exact het probleem is.
ik zit net te denken, dat het stuurtje waarschijnlijk uit een astra komt? die had dacht ik namelijk een bredere stekker voor de stuurbediening, maar als je dezelfde model stuurbediening in je huidige stuur hebt (dus met de rolknopjes) dan kun je die gewoon overzetten in de OPC stuur. alleen heb je dan nog de niet passende airbag.
astragsi
Deelnemer@Astranomic, lijkt me sterk dat het de brandstoffilter was, volgens EDS lag het ook aan de benzine het was namelijk echt een dip tussen de 3500-4000 toeren en daarna werd er weer zonder probleem doorgetrokken tot de 7000.
en zoals gezegd vanaf Euro 98 was die dip er helemaal niet.
maar ja auto is inmiddels verkocht en iemand anders heeft er nu plezier mee.:D
astragsi
Deelnemer@Astranomic
kan best dat het 97,3 :hmmz octaan is, maar feit is dat de auto gewoon inhield met deze brandstof en dat deed de auto niet met euro 98 en ook niet met V-power 100.
@AsconaC20NE
hmm heb eigenlijk nog nooit bij de Tango getankt en kan best dat Belderink het ook heeft.astragsi
Deelnemer@AsconaC20NE
nou ja, euro 98 wordt wel steeds minder idd, hier in oldenzaal kun je het alleen nog bij de Q8 tanken. maar ik ben zo vaak in Duitsland dat ik hem dan ook altijd meteen vol gooi met de Duitse V-power.
@gasbas35
ik had geen last van een slippende koppeling, daar was ik zelf ook verbaasd over. -
AuteurBerichten