Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Graag gedaan, ik vond het bij mijn auto ook een verbetering met de pioneer speakers, dat waren ook een 2-weg systeem.
Succes!
Groeten
ik ga ook maar is morgen naar 2.2 bar en kijken hoe die doet.
Bedankt.
Groeten
Ziet er super uit!!!
Wanneer ga je naar EDS? ik was afgelopen weekend er, zoals je kon lezen op het forum.
Ik had geluk dat er veel OPC s waren.
Neem een powerrohr voor me mee haha, nee hoor, ga hem morgen bestellen.
Succes!
Groeten
De oude speakers zijn ook van mindere kwaliteit, maar niet erg slecht. ik had de mijnes in mijn vorige auto ook vervangen voor pioneers(de betere van pioneer ook) aangesloten op me oude kabels, maar een wereld van verschil met de oude speakers, maar je zal niet veel merken als je de betere kwaliteits kabel op zou doen, dat merk je pas als je met versterkers gaat werken.
Groeten
Betere kwaliteit speakerdraad is altijd beter, maar zolang je niet met versterkers gaat werken, kan je net zo goed de oude gebruiken, dat verschil merk je dan niet. Om alles door te trekken ben je ook nog even bezig.
Groeten
door die man die onder me auto staat te sleutelen haha met die piercing in zijn oor(zie fotos hier), super goede en slimme monteur en die jongen met stekels, ook een hele goed, maar namen weet ik niet, alleen wie Arno was.
HarleyD,
ik heb dat probleem ook met mijn Astra G Coupe Turbo met Fase 1, maar ben afgelopen weekend naar EDS geweest, voor de voorkat en de banjobout(oilrestrictor bolt, staat veel geschreven over dit onderwerp op het forum) te laten vervangen.
Ik vertelde deze problemen ook aan de monteur die jij beschrijft en hij vertelde dat dat komt omdat de inlaatslang van de IC(intercooler) dichtgeknepen word en daarom de motor even laat stikken.
Dit los je simpelweg op de powerrohr van EDS te bestellen, dus een aluminimum inlaatslang voor 60 euro, waardoor dichtknijpen niet meer kan.Ik ga hem morgen bestellen bij EDS, want ik was zo stom om hem niet gelijk erop te laten zetten.
Maar door de voorkat erop, is hij al heel anders de auto en reageert hij veel beter.
Het beste is je voorkat vervangen, oilrestricor bolt en de inlaatslang. Dan ben je je problemen kwijt en de levensduur van je turbo verleng je aanzienlijk!
Succes!
Arno zag ik wel lopen bij EDS maar hij ging niet met mij praten:P erg jammer weer haha
Zetos, rij even langs hem, dan is het zo gepiept:D
Anders kijk je inderdaad op profiel van Wim-V6 en desnoods U2U je hem.
Zodat hij het gelijk ziet als hij hier online komt.
Beter om hem weer erop te laten zetten, ivm stankoverlast en dergelijke. Ik zou zo ie zo morgen even langs de garage ermee gaan dan.
Succes
heb net fotos van die Astra H gezien, ziet er goed uit.
maar ik ga misschien wel keer kijken hoe ze daar te werk gaan.
zover is het niet.
meen je dat? ik ga dan voortaan naar Klasen:P
ja moest even spieken ja:P
Inderdaad zetos, iedereen heeft wel wat.
Maar EDS is gewoon goed, hij doet het al 20 jaar dit. Als hij slecht was, dan bestond hij niet meer.
Misschien is Klasen wel jaloers op EDS;) haha lol
heb je helemaal gelijk in!
gaat erom waar jij het prettigst bij voelt.
Vind EDS super, dus blijf ook bij EDS.
@baasj EDS valt goed en snel engels mee te praten hoor!
Ik heb gebeld in engels en daar gesproken in het engels en soms halfbakken duits maar ze begrepen me en verstonden me!
Duidelijk van te voren krijg je de rekening al te zien met de eindprijs!
Daar wijken ze ook niet vanaf, dus eerlijker kan niet!
Aan het einde betaal je keurig de rekening en gewoon nette garantie als er wat is! plus dat ze meer doen dan op de rekening staat uit service!!!
Overal mag je bij zijn en hoe ze werken! Dus openlijker en eerlijker kan niet!Geef mij maar EDS!
@zetos ik was net even bij die meeting alleen waren de prijzen al vergeven haha, ze zeiden dat het jammer was dat ik niet meedeed:PGroeten
Daar kan ik geen oordeel over geven, ik vond dat EDS vakkundig te werk ging aan mijn auto en hoe ze alles oplosde.
Als ik op zo n dag als gister dan zie hoeveel auto s er komen bij EDS(kan natuurlijk niet weten van Klasen) dan voelt het vertrouwd en goed.
Maar wie weet dat ik een keer dag naar Klasen ga, want is ook net over de grens.
Groeten.
je kan zo n zakje uit iets anders halen, wat je bijvoorbeeld pas gekocht hebt of je kan het ergens halen.
Groeten
nog een tip:
aan de achterkant van de koplamp een zakje plaatsen die altijd bij dingen geleverd die van vocht vrijgesteld worden, dat schijnt te helpen dat dat zakje het vocht weg trekt uit de lamp steeds. Meestal iets dichtkitten van de koplamp beinvloed toch dat het vochtig word in de lamp.
Groeten
Offtopic: jammer he?:cool: ha ha
Probeer anders zoals voss al zegt de rode en gele om te wisselen, dus rood op geel sluiten en geel op rood.
Kijken of dan het probleem over is.
Groeten.



Beetje impressie van vandaag.
Groeten
zal ik die van EDS bestellen maar die powerrohr? of liever die aluminium van Mtech? Waarom hebben jullie silicone?
Hier wat (slechte kwaliteit) foto’s van vandaag.





Nee niet op de bank geweest, vond EDS niet nodig, omdat het zonde is de motor onnodig zo erg te belasten, ze zeiden dat ik beter kon doen, als ik 100 000 km op de teller had staan, zodat ze konden bekijken of de turbo dan aan zijn einde is of niet.
Baal gewoon dat ik niet alles gelijk gedaan heb bij ze, dus die slang.
@zetos: ik ga nog even bekijken of ik aluminium wil of silcione slang, wat is beter?
@OPCdriver: hoe was je testrit eigenlijk? goed bevonden?Maar wel goed he die Astra H-VXR met fase 1 298PK en 440NM! vind wel knap.
Groeten
ja ik baal eral van dat ik hem er niet heb op heb laten zetten.
wat kan ik het beste nemen? van silicon of aluminium?
Gewoon bij EDS bestellen of ergens anders? waar?Groeten
-
AuteurBerichten