Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb het bij men G laten doen voor 200,- dan heb ik 5 ruiten laten doen. vanaf de b stijl alles donker.
origineel gepost door Baas J.
Je kan toch gewoon een verloop en een klem nemen of ben ik nou gek?Ja ik heb al wat gevonden, uitlaatklem die 2 dezelfde diameters kan koppelen! iig bedankt voor je reactie
origineel gepost door Baas J.
Je kan gewoon losse compensator kopen hoor. Kijk maar op nltuning.
Die compensator is trouwens niet eens nodig, latere astra’s hebben dat ding niet eens meer!Op NLtuning staan wel losse flenzen, is dit hetzelfe principe?
Dus inweze als ik een losse flens zou kopen van 45mm kan ik die eroverheen schuiven en aanbouten op de andere flens?ik heb precies hetzelfde.
Na het tanken zie het het druppelen bij het aansluitpunt naar de tankt toe, tot nu nog geen zin gehad om er wat aan te doen.
Zo te horen een veel voorkomend probleem.misschien aan gedacht om even te kijken of het schuifje voor de hoeveelheid licht in je dash ook op voluit staat?
ja volgens mij zijn deze ook van fk, kom ze op meerdere sites tegen en dan onder het merk fk, weet jij hoe je die ledjes moet vervangen?
zijn dat complete ringen of losse ledjes?Had namelijk een mail gestuurd naar deze verkoopsite. Die konden mij vertellen dat de ringen niet konden vervangen, maar als ik naar deze foto kijk die ik heb geplaats zijn het wel precies dezelfde angel eyes, iemand die misschien dezelfde heeft? die wel weet of ze te vervangen zijn
heb er toevallig vandaag ook last van, alleen is het niet met starten maar als ik de auto uitzet wil de sleutel er haast niet uit blijft klem zitten.
weet ook niet wat dit isvan deze hierboven heb ik een duplex uitlaat met die trapezium uindstukken, voor meer geluid moet je dan echt een middendempervervanger plaatsen. Wat jij zegt gaat niet echt op die pijpen maken van zichzelf nooit geen herrie, vandaar dat er dan ook vaak geen garantie meer wordt verleent op zon einddemper in combinatie met een middendempervervanger. Je kunt dus gerust een sportdemper plaatsen en bij een goede zaak kun je ook nog een aantal uitlaten eerst beluisteren onder je auto voordat je het daadwerkelijk aanschaft.
had ooit een golf 2, drama om het zelf te doen, krijgt vrij snel luchtbellen en strepen en dan denk je ze eruit te trekken komen ze weer terug. was het zo zat dat ik ze er weer af heb getrokken. ik ga het nu professioneel laten doen voordeel hiervan is, hun hebben ervaring dus kost minder tijd dan dat je het zelf doet en het ziet er netter uit plus dat ze professioneel spul gebruiken.
gr frans
er zijn van die strips te koop in verschillende mm. En zou het met sikaflexkit proberen, is oersterk
Wa het zelf ook ooit van plan maar heb een 5 deurs, ligt toch iets anders omdat het niet allemaal netjes doorloopt zoals bij de coupeorigineel gepost door OcmerruleZ
:) volgends mij waren deze van mij:D uit Harderwijk toevallig?o dat zou ik me god niet weten, wat ik wel weet is dat je dan een kok moet zijn:P
wordt al misselijk als ik ernaar kijk.
origineel gepost door pastry
een sport interieurtje hoeft niet zoveel te kosten. Voor 350 heb je al een heel net interieur. Gewoon ff op marktplaats kijken.jaa daar kijk ik ook vrij veel maar vindt er nooit veel bijzonders tussen zitten hor.
origineel gepost door Baas J.
Haha dan zou ik het zeker NIET doen bij mtech :)Waarom zou je het hier niet laten doen dan?
Ik wilde zelf binnenkort ook overstappen naar een vermogen motor, zit ne een 1600 in, wat zijn de kosten waar ik op kan rekenen?snap wel dat jullie het niet duur vinden.
Misschien iemand die een sport interieur heeft anders? of iemand die weet waar je dit kan aanschaffen?
Gr Frans
origineel gepost door OcmerruleZ
toevallig in het zilver gekocht?:)ja voor en achterkant, hoezo?
ik heb ook best interesse vind alleen 800 euro best duur
maar moeten de originele zijskirts er nu af voordat ik de nieuwe erop wil monteren?
en de rieger heeft een grotere bovenkant die in de sparing van de bumper gemonteerd wordt, deze moet aan de schuine zijde onder de bumper, iemand nog tips e.d.??
origineel gepost door tmug
origineel gepost door AstraG5
Rob,Dit zijn natuurlijke foto’s van internet.
Heb jij zelf ook zo netjes nog en de sledes hoe zit dat daarmee moet ik die overzetten of kan de stoel er zo in gemaakt worden?En de lendesteun op lucht moet ik daar dan nog een voorziening voor hebben of zit dit alles in de stoel verwerkt?
En ik heb alleen interesse in de zetels en achterbank, de deurpanelen zijn zo goed als zwart in mijn auto dus die hoef ik niet.Deze lijken me idd beter als de sport interieur aleen 800 euro vindt ik wel prijzig.
Dit zijn wel degelijk foto’s van zijn interieur. Slede’s en alles passen rechtstreeks in je g’tje. Lucht zit in de stoel verwerkt.
Waarom vindt ik dan op internet op het belgische opel forum dan deze foto’s die bij de grijze astra g horen van een ene cindy?
Rob,
Dit zijn natuurlijke foto’s van internet.
Heb jij zelf ook zo netjes nog en de sledes hoe zit dat daarmee moet ik die overzetten of kan de stoel er zo in gemaakt worden?En de lendesteun op lucht moet ik daar dan nog een voorziening voor hebben of zit dit alles in de stoel verwerkt?
En ik heb alleen interesse in de zetels en achterbank, de deurpanelen zijn zo goed als zwart in mijn auto dus die hoef ik niet.Deze lijken me idd beter als de sport interieur aleen 800 euro vindt ik wel prijzig.
origineel gepost door red-bull
hallo,ik heb hier nog een OPC interieur staan .
past in je 5 deurs zonder problemen :thumbup
mvrg Rob
Rob,
heb j hier ook foto’s van? Neem aan dat deze beter als het sport interieur zijn? Ook verstelbare rug en knieholte?Wat moet de set kosten?
Gr Frans
als het je koppakking is kan je 3 dingen nakijken.
Uit de uitlaat ruiken of hier een zoete geur uitkomt en een blauwe rook
Bij de lopende motor je 1 voor 1 een bougiedop erafhalen, als er bij 1 niks gebeurd weet je dat je daar geen compressie hebt.en even kijken als je je dop van je motor eraf draait of daar geen wit goedje op zit, is dit wel zo is de kans op en lekke koppaking groot.
Opvoeren heeft geen zin, zo weinig vermogenswinst voor zo veel geld, het is idd wat wim zegt een andere motor plaatsen. Dit kun je laten doen bij MTech, http://www.opel-tuning.nl die hebben 2.0 blokken voor de astra g hierbij moet je wel rekening houden dat je het onderstel moet aanpassen (assen) omdat jouw remmerij niet is berekend op de krachten van een 2.0 blok en dat je dan ook nog naar het rdw moet om hem om te laten keuren.
Gr Frans
bij deze even de foto’s, heb even snel op internet gezocht.
Dit zijn de zelfde zijskirts die eronder moeten komen

Dit is de raamspoiler die ik ook heb

Dit is de achteraanzet die erop komt, ook dezelfde

Dit is de voorbumper lip die erop moet komen

origineel gepost door miraltje
lumma staat bekend om zijn goede pasvorm.de spoilers voor bumpers en sideskirts kun je er zo onder monteren, deze passen als het goed is op de al aanwezige bevestiging punten.
als het goed is passen de skirts op de bestaande bevestiging, de standaard skirt moet er af,maar maak ff een foto, dat is makkelijker.
als er geen bevestigingmiddelen bij enf punten aan zitten zijn het geen originele lumma onderdelen.
voor het beste resultaat voor het verlijmen van je raamspoiler moet je de lijmvlakken op de ruit voor bewerken met ets middel , dit is ook van sikaflex, het glas is te glad hierdoor heb je geen goede aanhechting, de ets maakt het glas ruw waardoor je een goede aanhechting krijgt
Alleen de zijskirts zijn niet van lumma en de raamspoiler moet gewoon op het rubber gekit worden, zit een sparing ter hoogte van het rubber. Zal even foto’s maken van de onderdelen en dan zal ik ze hier plaatsen.
-
AuteurBerichten