Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb ik ook gedaan.
Gaten geboord en met rvs bouten vastgezet. Enigste is dat ik rubbertjes tussen de klep en spoiler heb gedaan om water tegen te gaan.
ik heb onder mijn astra g 1 van supersport, ook een duplex. en je kan kiezen uit talloze eindstukken. Heb ik besteld bij carfantasy.nl
Is dit bij elke achterbank zo? heb in me astra g een sport interieur geplaatst maar deze zijn ook zonder hoofdsteunen achter. ik heb de spullen nog van me oude voorstoelen dus dat zou er dan zo in kunnen als ik het goed begrijp?
Is dit bij elke achterbank zo? heb in me astra g een sport interieur geplaatst maar deze zijn ook zonder hoofdsteunen achter. ik heb de spullen nog van me oude voorstoelen dus dat zou er dan zo in kunnen als ik het goed begrijp?
Is dit bij elke achterbank zo? heb in me astra g een sport interieur geplaatst maar deze zijn ook zonder hoofdsteunen achter. ik heb de spullen nog van me oude voorstoelen dus dat zou er dan zo in kinnen als ik het goed begrijp?
Heb gekeken maar zie niet direct stekkers achter de bumper hangen. tijd geleden zag k wel tijdens het vervangen van me koplampen dat daar tussen de stekkers nog 1 over was, misschien is deze het? en ik zie 1 stekker voor me radiator naar beneden hangen.
zijn er anders op een sloop een kabelboom voor mistlampen verkrijgbaar?Heb gekeken maar zie niet direct stekkers achter de bumper hangen. tijd geleden zag k wel tijdens het vervangen van me koplampen dat daar tussen de stekkers nog 1 over was, misschien is deze het? en ik zie 1 stekker voor me radiator naar beneden hangen.
zijn er anders op een sloop een kabelboom voor mistlampen verkrijgbaar?Heb gekeken maar zie niet direct stekkers achter de bumper hangen. tijd geleden zag k wel tijdens het vervangen van me koplampen dat daar tussen de stekkers nog 1 over was, misschien is deze het? en ik zie 1 stekker voor me radiator naar beneden hangen.
zijn er anders op een sloop een kabelboom voor mistlampen verkrijgbaar?NICE! Het is gelukt zitten er allemaal op werkend en al! Wat een verschil zeg met normale handgrepen.
ok dankjewel voor de tips. ik ga nog ff verder sleutelen.
origineel gepost door wim-v6
Gaat waarschijnlijk om de buitenhandgrepen.heb je ook alle stangetjes en pennetjes al los gehaald.
Meeste zitten met kleine draaiklipjes vast.
Klipje los draaien, en stangetje eruit trekken.
Willem
ja die zag ik net al zitten, hoop dat ik het niet kapottrek met me boerenpoten. komt er lastig bij. maar als die los is kan ik hem eruit halen?
nee, het gaat om de buitendeurgrepen helaas.
ik heb de volledige achterkant laten blinderen. 5 ruiten was 200,-. En de folie was van het merk llumar.
bedankt voor de nuttige info.
Ik heb nog nooit op een winterband gereden dus weet ook het verschil niet maar ik denk dat ik ze toch maar ga aanschaffen om elk probleem voor te zijn!ja het ging mij erom of het aan te raden is. Het is natuurlijk maar 1 tm 5 november. Alleen de heenreis en terug dusja veel rijd ik daar ook niet en zo vroeg zal je daar geen winterse omstandigheden hebben toch?
oke voor zover de vooruitzichten zijn gaat het nog goed daar. ik heb me originele velgen nog waar ze onder kunnen. wat kost dan een setje als je goed hebt?
o ik zal je zeggen. in iets meer als een jaar heb ik nog nooit olie bijgevuld:angel raadzaam om dit maar eens te doen?
origineel gepost door Baas J.
je hebt niet per se de canbus nodig… een z20leh kan prima op een z20let ecu + boom.Maar als je van een 1600 8v komt denk ik dat je wel wat meer aan gaat moeten passen dan alleen t blok…
Alleen de blok ombouw zit al op 5k…
Jij had er ook een ander blok ingetrapt, en las van jou dat dit makkelijk zelf te doen was? Wat waren de kosten bij jou voor dat blok dan?
origineel gepost door OPC Turbo
Maakt opzich niet uit…De 10W40 van Opel gebruikte ik omdat dat van Opel zelf was dus ook door hun goedgekeurd maar ik ben ervan overtuigd dat andere olie net zo goed kan…
(ik heb bij Opel gewerkt dus dat was voor mij goedkoop)
Volgens mij betaal je iets van 25-30 euro voor 5 liter… (geen idee wat Castrol kost)
zag bij halfords voor 5 liter betaal je 54 eurie. weet niet hoeveel je in de motor giet normaal gesproken?
ja een opgefokte c20let doet ook wonderen. ik snap engels wel maar leest niet zo makkelijk als nederlands, maar misschien iemand hier die er wel ervaring mee heeft? denk dat het dan een c20let wordt aangezien ik er nu een 1600 8v in heb wat tergend traag is ben hem echt zat! ookal heeft deze pas 87000 op de teller, verder is de auto perfect!
origineel gepost door OPC Turbo
origineel gepost door AstraG5
origineel gepost door OPC Turbo
10W40
0W30
5W30Als hij olie verbuikt zal ik 10W40 doen ook als hij wat lekt/zweet langs pakkingen zal ik 10W40 doen…
Als hij altijd al op een bepaalde olie heeft gedraaid dan zal ik dezelfde olie doen als er altijd al is gebruikt…
ja ik zie wel wat zweet idd, weet niet welke deze normaal gebruikt heeft. 10w40 van castroll neem ik aan?
Ik gebruik zelf bij dit soort motoren 10W40 halfsyntheet van Opel zelf…
Maar gewoon een 10W40 halfsyntheet van Castrol is ook prima.
Zie bij castrol dat de 10w40 een volsyntheet is…. moet het per se een halfsyntheet zijn want dan ga ik naar de opel dealer voor de olie
ja ik kwam bij een z20leh uit omdat deze standaard al meer pk had dan een z20 let. Het is maar welke het beste en gemakkelijkste is in te bouwen. Iemand dan een beter idee van een blok wat makkelijker is in te bouwen? misschien een c20 let?
Ben iemand die openstaat voor advies. en dat van baas j heb ik idd gelezen, knap dat hij dit zo op straat heeft gedaan.Gr Frans
origineel gepost door OPC Turbo
10W40
0W30
5W30Als hij olie verbuikt zal ik 10W40 doen ook als hij wat lekt/zweet langs pakkingen zal ik 10W40 doen…
Als hij altijd al op een bepaalde olie heeft gedraaid dan zal ik dezelfde olie doen als er altijd al is gebruikt…
ja ik zie wel wat zweet idd, weet niet welke deze normaal gebruikt heeft. 10w40 van castroll neem ik aan?
origineel gepost door The Undertaker
Eibach is goed en (vind ik zelf) comfortabel, al zijn korte hobbels wel gevoelig. Ik rij met Eibach Pro -30mm ikm Bilstein, ik wil niets anders meer.Een schrofeset is wel leuk maar duur en ik zal mijn auto nooit zo laag kunnen rijdena als ik wil omdat ik mijn straat dan niet meer uitkom. :hmmz
ja ik zoek iets comfortabels amar wel dat me auto er beter uitziet dan nu. kan tot 5 cm verlagen aan de voorkant tot me band, achter zo’n 3,5 cm. welke billstein dempers heb jij dan?
Dit is toch ook prijzig als je dat aan moet schaffen?origineel gepost door Laagvlieger
Daar zit iets niet goed.
Spulletje zal toch allemaal even los moeten om te kijken wat er mee is. Meestal is er gewoon een bout van zo’n kruiskoppeling los.
Of je moet zo iemand zijn die zich elke dag optrekt aan het stuur bij het uitstappen enzo. In dat geval is het lager in de stuurkolom kapot.
Ik zou er dus snel even naar laten kijken want een los stuur is niet veilig.nee ik zet me nooit af of het stuur.
ja af en toe wil het stuur niet omdraaien of terug draaien.
moet morgen een rit naar drenthe maken, maar dat raden jullie zeker af. -
AuteurBerichten