Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
21 november 2013 om 19:21 In reactie op: kachel/achterruit verwarmingschakelaar astra station 1996 #18192374
Nou, je zet de kachelstand of 1 of 2 weet niet meer precies, dan kan je aan de onderkant van de schakelaar zit een gleufje.
Daar duw je een dunne platten schroeven draaier in.
Dan kan je deze verwijderen, en dan pak ik meestal een lange bekken tang en knijp de 2 borgingen bij elkaar en trek de schakelaar er uit.Ik weet niet of het zelfde is als bij een corsa.
Maar ik heb op me Astra F GL ook mistlampen op gemaakt, ik moest alleen wat draden trekken van de mistlampen naar binnen.
En daar heb ik de schakelaar aangesloten op de geschakelde plus, en heb ik de stuur kring van de relais gezekert en de andere kring ook.
Ik heb deze aangesloten op een schakelaar van de achterlichtmistlamp en heb het kapje omgewisselt voor een kapje waar het symbool van de mistlampen voor op staat.
Verder rest weet ik niet meer precies wat elk pinnetje was.Heb je een 16NZ?
Kijk dan hier: viewtopic.php?f=126&t=180854
Ik denk dat hij net als mijn astra lekt tussen de voorraam en de paraaf dus die plasticen plaat waar je ruitenwissers door heen zitten.
Daar zal hij dan wel doorheen lekken en dan in de kachel komen.@ZakhooiTM wrote:
@AstraF23 wrote:
Ik denk van de temperatuur sensor?
Of mistlampen voorbereiding.Mistlampen zou goed kunnen alleen vreemd dat het los hangt, stekker was ook helemaal nat.
Temperatuur zou ook kunnen, heb alleen weinig kunnen zien via de OP-COM dat er ergens een temp waarde ontbreekt.De stekker heeft in iedergeval een bruine en een zwarte draad.
Als er aan de andere kant van de auto nog een kabel hangt is het zeker mistlamp voorbereiding.
Ik denk van de temperatuur sensor?
Of mistlampen voorbereiding.Voor xenon koplampen hoef je geen koplamp sproeiers meer in te bouwen.
Ik had eerst ook angel eyes in mijn astra f maar is rommel en ze waren apk afkeur.
Wegens de pruts kwaliteit.
Nu heb ik xenon look lampen van 5000k ofterwijl wit licht.
En dit mag gewoon bij de keuring.Mmm de intrieur filter half doorweekt.
Iemand oplossingen?Op een 1.6 16v zitten geventileerde schijven, de remblokken weet ik zo niet.
En ja je hebt inbus 7 nodig.Er is 4000 km geleden bij de GB nog een nieuwe in gekomen.
Dus die moeg nog goed zijn.Vandaag nog niks aan de astra gedaan, maar heb wel ff een gsi body kitje op de kop getikt.
Voorbumper + achterbumper en gril.
Ook nog zijspiegels + bekabeling in de deuren + display + handels.
Nu ben ik nog opzoek nar 1 lampje/reflector voor in de achterbumper.
En zoek nog het kapje wvan de voorbumper wat voor de sleepring voor hoort.
Dus als je dit nog hebt dan wil ik het wel.@versace1 wrote:
@AstraF23 wrote:
Als je een beetje technisch bent, kan je ook zelf een dynamo repareren.
Je moet alleen weten wat stuk is.
De gelijkrichter in de dynamo zal wel stuk zijn.
Bij mij op de stage worden Startmotors en Dynamo’s gereviseerd.ben zeker technisch ;)
heb aantal filmpjes op Youtube gevonden hoe je onderdelen kunt vervangen.
waar kun je als particulier de onderdelen krijgen ?Dat zou ik niet weten.
Maar als je weet wat je moet vernieuwen, kan ik wel eens vragen op mijn stageplaats of hun aan die onderdelen kunnen komen.Volgens mij niet, alleen op papier.
k heb al iets gevonden.
Dit:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/855975/ThoMar-Air-Dry-ontvochtiger-Zwart/?ref=no_search_results&rt=no_search_results&rb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Als je een beetje technisch bent, kan je ook zelf een dynamo repareren.
Je moet alleen weten wat stuk is.
De gelijkrichter in de dynamo zal wel stuk zijn.
Bij mij op de stage worden Startmotors en Dynamo’s gereviseerd.Haha mooi, ga ik denk ik binnen kort ook maar installeren.
Is wel handig voor co2 metingen :DDeze kun je er afhalen, maar zit een ijzere strip achter waar ze op geklikt zitten.
Dus als je de hele strip er af wilt, moet die er ook af.Vandaag eens de remblokken voor vernieuwt, was hoog nodig.
Handvat kun je testen door de het slot dicht te maken en dan het handvat te bedienen.
Mooie astra, lijkt sprekend op mijn astra f gl uit 95 ;)
De verf code is Y567 kan je halen bij heuts.Ja, het zijn toch de banden. Volgens mij heeft de vorige auto de schokdempers leeg gehad.
Want zijn allemaal kleine plekjes op de banden@henrif wrote:
ik heb op mijn astra G 2003 Sport 2.2 erg veel speling op de pook ik kan er gewoon in ‘roeren’ en als ik hem in zen 1 wil zetten moet ik eerst wat hard tegen de zeikant aanduwen en dan in zen 1 anders zit ik in zijn 3.
moet ik dit in de bak zoeken of kan dit ook in de pook zitten?Haal je pook hoes er eens af.
Waar de pook in zit wil wel eens afsleiten.@KadAstra-EF wrote:
Die motorkaplifters is een hele praktische upgrade.
Ik heb ze zelf ook sinds kort en het bevalt mij meer dan uitstekend :)Rik :D
Ja ik vindt ze ook handig, stoorde me steeds aan die ijzeren stok die je onder de motorkap moet zetten.
Heb ze van petrolhead overgenomen :D
Nu kan ik tenminste fatsoenlijk onder de motorkap werken :DRick
En hoe moet ik de velgen opmeten voor die centreer ringen?
Want zo meet ik iets van 70mm het schuine stuk en andere is iets van 60 mm of zo.Zo even wat foto’s gemaakt van wat ik de laatste tijd heb gedaan.
Laatst de GSI achterlampen gemonteerdOok heb ik laatst een paar motorkap lifters gemonteerd

En natuurlijk andere velgen, 15 inch 7J

Vandaag de GSI spoiler gemonteerd

-
AuteurBerichten