Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mmm, dat kan ook.
Ik ga in februari stage lopen bij een bedrijf die auto’s doen uitlijnen, dus kan ik dan doen.Iemand nog tips hoe ik het stuur der weer recht op krijg?
Toen keer dashbord er uit gehad en vergeten aan te teken(markeren) hoe het stuur zat.
Krijg hem maar steeds niet recht.mmm dat wordt lastig.
Heb een op com maar geen kabel voor een 10 pins.Dan ga ik morgen maar even naar de garage, moet toch nog mijn uitlaat pakking vervangen.
Vandaag de astra voorzien van een nieuwe carterpan pakking.
Tegelijkertijd een kleine beurt gegeven.Zo kan de astra er weer 15.000 km tegen.
Op naar de 145 000 :thumbup24 november 2014 om 13:49 In reactie op: opel astra start zeer slecht valt uit en trekt amper op #18261822Uitlezen op de paperclip methode.
De CV van een astra f is massa bediend ;)
Ik heb nu gewoon de Philips colorvision lampen geplaatst, maar er is weinig te zien van de colorvision te zien in de lamp omdat het eigenlijk niet voor deze lampen ontworpen is.
Als de lampen weer kapot gaan komt er xenon in. :thumbup
Tot nu toe lijkt het probleem verholpen te zijn.
De boordcomputer blijft nu gewoon goed aangeven hoe ver ik nog kan rijden, inplaats van -20 km op een rit van 5 km.
En de tank is ook nog half vol, inplaats van bijna leeg :thumbupIk ben op zoek naar de software en usb driver van de opcom.
Kan iemand deze mij sturen?
Doe het even zo inplaats van een nieuw topic te plaatsen.
Ik heb er nu Philips colorvision in zitten maar is gewoon normaal halogeen licht.
Vandaag nog even de lampen wat hoger gesteld bij de garage.Maar op de afstel kast zag ik een zwarte vlek, dit komt omdat deze lampen eigenlijk niet geschikt waren voor mijn koplampen.
Maar hij brengt voldoende licht op dus maakt het niet uit.Volgende keer als de lampen weer stuk gaan zet ik er xenon in.
Maar voordat je er aan begint, moet je de min klem van de accu losmaken.
Anders knalt je airbag als je hem demonteert.Ik was aan het denken om de blauwe colorvision lampen van Philips er in te zetten.
Ik neem aan dat hier voldoende licht vanaf komt.
Want anders waren ze niet goedgekeurd.Ik had begin dit jaar met mijn X16SZ 1.6 8v ook een lekken koppaking.
Liep op het begin beroert en als hij warm was had ik geen last er van.
Deze had wel veel witte/blauwe rook, ook veel druk op het expansievat.
En een bougie was een andere kleur dan de rest.Maar als de kachelradiateur kapot zou zijn moet je een plas in de auto krijgen.
En als de radiateur kapot zou zijn dan zou het moeten lekken als hij stil staat en kun je dit zien onder de auto.Vandaag maar even een nieuwe temperatuursensor gehaald, kosten maar 11 euro.
Nu even kijken of het opgelost is.Welke motor?
Welke bouwjaar?Als je expansievat onder hoge druk staat na een ritje dan duit dit al op een lekke koppaking.
Als hij steeds slecht start als de motor koud is kan het ook al een lekke koppaking zijn, want als hij later warm is zet het metaal uit en loopt hij weer beter.Wel als hij op contact staat.
Maar ik zag net dat ik zwarte rook heb.
Dit duit op onverbrande benzine.@ astranaut De egr heb ik afgedicht met een plaatje.
Deze is dus helemaal afgedicht.Het lampje brand nooit.
De motor komt op temperatuur ja, hij blijft onder het rijden meestal 80 graden.
Als ik even stil sta dan loopt de temperatuur later op na 90 a 100 graden en dan springt de ventilator aan.Wel blijft af en toe de motor 2000 toeren draaien als ik de koppelling in trap.
Maar ik zal van de week eens naar de garage rijden want ik moet mijn voor wielen ook nog opnieuw balanceren.
Niet vandaag maar afgelopen week eens wat nieuwe ruitenwissers gemonteerd.
Nu wist hij tenminste goed zonder strepen.En voor nog 2 nieuwe bandjes gemonteerd.
Kan de auto weer voor een paar jaar vooruit.
Je hebt geen speciale tools nodig, alleen de riem op spanning krijgen met de water pomp gaat een beetje lastig.
Dat is een blokje in je zekeringenkast.
Kan je op de sloop een nieuwe voor halen.
De kleur van het blokje weet ik zo ff niet.Trillen van de banden kan zijn, dat de vorige eigenaar lekke schokdempers had, platten stukken op de band, een te groot naafgat waardoor er nog trillingen kunnen ontstaat ook met naafringen(had ik dus met me oude velgen).
127721 :agent
Is idd een mooie optie ja, de matjes zijn meestal na 1 a 2 minuten al warm.
Handig in de winter als de motor nog niet warm is en dan nog koude lucht blaast :DKomt er ook andere kleur rook uit de uitlaat?
Misschien de temperatuursensor of de krukassensor. -
AuteurBerichten